Sziasztok! Enyhébb, feltételezésem szerint ütközésből adódó krómszár hajlást lehet orvosolni? Vagy teljesen kakukk, és inkább vegyek újat/bontottat? 38mm, xj600. (annyira minimális a dolog, hogy vásárláskor mikor szándékosan átnéztem a villákat nem is vettem észre, csak otthon...)
Sziasztok! A robogómon zárlatos lett az öninditó.. Rendeltem egy újat az e magról, de az meg fordítva forog... Ugyanúgy kötöttem vissza. Mi lehet a hiba szerintetek?
erre volt jó anno a bioetanol
az kipucolta a karbit rendesen
persze inkább hetek kint hónapok alatt
trisós vízben is volt már aki főzte állítólag nagyon jól tisztít az is
Ugy kell elkepzelni, hogy az alapjarati fuvokahoz ket helyrol jon levego a benzint eloporlasztani es betolni a torokba. Az egyik a karbi szajanal a balso legfuvoka, a masik ez alatt a membran alatt van. Normal uzem mellett mindket helyrol jon levego. Motorfeknel a vakkum megno a szivotorokban, ezt a vakuumjelet egy gumicso viszi a kis membranhoz es a magas szivohatas elhuzza a membrant, a membranon levo kis dugattyu meg elzarja a levegocsatornat, kicsit bedusitva a kevereket, hogy ne durrogjon a kipufogo.
Nem mindegyiken van, de az emisszios eloirasok szigorodasa miatt csinaltak ilyeneket - ellenkezo esetben ugyanis dusabbra kellett volna fuvokazni az alapjarati kort allandora hogy ezt elkeruljek. Igy ezzel a kis bizbasszal csak akkor dusul be, amikor lassulsz.
Ó, ez új infó, leveszem és megtakarítom, köszi!
A "nagy" ZZR-nek 2,5 volt, igen, de ennél 1,75-öt olvastam. Megpróbálhatom növelni, de szerintem nem ez lesz a megoldás, mert amúgy ha már forog szépen kapkodja a lábát.
Emlekeim szerint 2.5-re kene nyitni, de usse ko.
A kis membran (alapjarati kor vakuumvezerelt levegoszelepe, azaz az air-cut valve) ott van a kep bal szelen felul.
1,75 -re. Ez a gyári érték ezeknél.
<p>
Sajnos UH-os mosóm csak kicsi van, amibe nem fér a dupla karbi. Tehát ha valaki ismer olyan helyet ahol elmossák nekem az is érdekel.
<p>
(Meg bontott jó karbi is, meg olyan is, ha valaki megcsinálja helyettem 😉 - sajnos, ma ha már azt mondod valkinek, hogy 30 éves karbis motor, akkor ezzel a lendülettel küldenek tovább... 😕 )
Mi az a &amp;quot;kis membrán&amp;quot; ?
Én csak azt a membránt láttam benne, ami a torkokat nyitja. Ami minden más karbiban is van.
<p>
Megpróbálom csontra szétszedni, átfőzni ecetes vízben, azután átfújatom kompresszorral, meg piszkálgatom huzalokkal. Remélem jobb lesz. 😃
A leirtak alapjan erre gyanakodnek, igen. A CVK30 (asszem az van ezeken) alapjarati kore eleg apro furatokkal van tarkitva, a karbi szajanal a levegofuvokak nem kivehetok, ott csak vekony cekasz huzallal tudsz eredmenyt elerni, ha nincs UH mosod vagy effele melytisztito eszkozod. A karbi oldalarol a kis membrant is le kell venni, onnan is meg kell fujkalni az alapjarati kort.
Ultrahanggal tudod a legjobb eredmenyt kihozni belole. Esetleg lecsupaszitott allapotban, ecetes vizben 85-90 fokon !!!muanyag es gumi alkatreszek nelkul!!! 1 orat fozocskezni, kvazi a szegeny ember UH mosoja.
Gyerek ZZR-ével küzdök. 250-es, Keihin CV-k vannak rajta.
Tavaly hazajöttünk vele amikor vettük, idén már nem indult.
Szétszedtem a karbit, átpucoltam, de nem lett alapjárata.
Kiderítettem, hogy hiányoznak a levegőcsavarokról a kis alátétek és az O-gyűrűk, megrrendeltem, beraktam, újra átpucoltam.
SOKKAL jobb lett, megjött a szivató (ez eddig soha nem működött)
DE!
még mindig nincs alapjárat.
Fújkáltam féktisztítóval a csonkot, nem-e falsot kap, de nem.
A járatokat is fújkáltam féktisztítóval, EGR tisztítóval, közben kifúvattam kompresszorral, de hiába.
Valahol a karbi házban lehet valami csatorna még eldugulva?
Mit lehet ezzel kezdeni?
Olajpumpa most lett cserelve, leis van legtelenitve, kozbe ellenorzom a gyertya eges kepet, ezt lattam, kb 3/4 gazon ,de viszont tartossan 30-40 km/h ha megyek akkor inkabb kormosabbnak mondanám.
A krombevonat ep vagy az is gyurodott?
szóval nem az emag árulja hanem egy bármilyen cég, csak az emagon keresztül rendeled meg
Viccel felre, csak tipp. A kinai "copy-paste" mernokok csodakra kepesek.
emag.... :S
az kipucolta a karbit rendesen
persze inkább hetek kint hónapok alatt
trisós vízben is volt már aki főzte állítólag nagyon jól tisztít az is
Ugy kell elkepzelni, hogy az alapjarati fuvokahoz ket helyrol jon levego a benzint eloporlasztani es betolni a torokba. Az egyik a karbi szajanal a balso legfuvoka, a masik ez alatt a membran alatt van. Normal uzem mellett mindket helyrol jon levego. Motorfeknel a vakkum megno a szivotorokban, ezt a vakuumjelet egy gumicso viszi a kis membranhoz es a magas szivohatas elhuzza a membrant, a membranon levo kis dugattyu meg elzarja a levegocsatornat, kicsit bedusitva a kevereket, hogy ne durrogjon a kipufogo.
Nem mindegyiken van, de az emisszios eloirasok szigorodasa miatt csinaltak ilyeneket - ellenkezo esetben ugyanis dusabbra kellett volna fuvokazni az alapjarati kort allandora hogy ezt elkeruljek. Igy ezzel a kis bizbasszal csak akkor dusul be, amikor lassulsz.
A "nagy" ZZR-nek 2,5 volt, igen, de ennél 1,75-öt olvastam. Megpróbálhatom növelni, de szerintem nem ez lesz a megoldás, mert amúgy ha már forog szépen kapkodja a lábát.
A kis membran (alapjarati kor vakuumvezerelt levegoszelepe, azaz az air-cut valve) ott van a kep bal szelen felul.
<p>
Sajnos UH-os mosóm csak kicsi van, amibe nem fér a dupla karbi. Tehát ha valaki ismer olyan helyet ahol elmossák nekem az is érdekel.
<p>
(Meg bontott jó karbi is, meg olyan is, ha valaki megcsinálja helyettem 😉 - sajnos, ma ha már azt mondod valkinek, hogy 30 éves karbis motor, akkor ezzel a lendülettel küldenek tovább... 😕 )
Mi az a &amp;quot;kis membrán&amp;quot; ?
Én csak azt a membránt láttam benne, ami a torkokat nyitja. Ami minden más karbiban is van.
<p>
Megpróbálom csontra szétszedni, átfőzni ecetes vízben, azután átfújatom kompresszorral, meg piszkálgatom huzalokkal. Remélem jobb lesz. 😃
Ultrahanggal tudod a legjobb eredmenyt kihozni belole. Esetleg lecsupaszitott allapotban, ecetes vizben 85-90 fokon !!!muanyag es gumi alkatreszek nelkul!!! 1 orat fozocskezni, kvazi a szegeny ember UH mosoja.
Gyerek ZZR-ével küzdök. 250-es, Keihin CV-k vannak rajta.
Tavaly hazajöttünk vele amikor vettük, idén már nem indult.
Szétszedtem a karbit, átpucoltam, de nem lett alapjárata.
Kiderítettem, hogy hiányoznak a levegőcsavarokról a kis alátétek és az O-gyűrűk, megrrendeltem, beraktam, újra átpucoltam.
SOKKAL jobb lett, megjött a szivató (ez eddig soha nem működött)
DE!
még mindig nincs alapjárat.
Fújkáltam féktisztítóval a csonkot, nem-e falsot kap, de nem.
A járatokat is fújkáltam féktisztítóval, EGR tisztítóval, közben kifúvattam kompresszorral, de hiába.
Valahol a karbi házban lehet valami csatorna még eldugulva?
Mit lehet ezzel kezdeni?