Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi látszik. Közvetlen a hídnál hajlott egy nagyon minimálisat.
Valamennyi korrekcio lehetseges, de profit igenyel. A Sima Bela muhelye asszem csinal ilyet.
A krombevonat ep vagy az is gyurodott?
Sziasztok! Enyhébb, feltételezésem szerint ütközésből adódó krómszár hajlást lehet orvosolni? Vagy teljesen kakukk, és inkább vegyek újat/bontottat? 38mm, xj600. (annyira minimális a dolog, hogy vásárláskor mikor szándékosan átnéztem a villákat nem is vettem észre, csak otthon...)
az emagon árulhat bárki
szóval nem az emag árulja hanem egy bármilyen cég, csak az emagon keresztül rendeled meg
A hiba Te magad vagy a rendszerben 🤣
Emagról önindítót? Románok már árulnak ott mindent is? :D
Lehet csak szolni kene a villanymotornak, hogy rosszfele megy :D

Viccel felre, csak tipp. A kinai "copy-paste" mernokok csodakra kepesek.
Nem jó alkatrészt rendeltél.
emag.... :S
Aksit forditva kötöttek be lanyos zavarukban? ;)
A szenkefek vagy a gerjesztotekercs rossz polaritassal van bekotve? erdekes...
Sziasztok! A robogómon zárlatos lett az öninditó.. Rendeltem egy újat az e magról, de az meg fordítva forog... Ugyanúgy kötöttem vissza. Mi lehet a hiba szerintetek?
erre volt jó anno a bioetanol
az kipucolta a karbit rendesen
persze inkább hetek kint hónapok alatt
trisós vízben is volt már aki főzte állítólag nagyon jól tisztít az is
Én a spurit használom a makacs lerakódásokra, pár napig ázik benne és többnyire feloldja.
Ez az alapjarati kore.

Ugy kell elkepzelni, hogy az alapjarati fuvokahoz ket helyrol jon levego a benzint eloporlasztani es betolni a torokba. Az egyik a karbi szajanal a balso legfuvoka, a masik ez alatt a membran alatt van. Normal uzem mellett mindket helyrol jon levego. Motorfeknel a vakkum megno a szivotorokban, ezt a vakuumjelet egy gumicso viszi a kis membranhoz es a magas szivohatas elhuzza a membrant, a membranon levo kis dugattyu meg elzarja a levegocsatornat, kicsit bedusitva a kevereket, hogy ne durrogjon a kipufogo.

Nem mindegyiken van, de az emisszios eloirasok szigorodasa miatt csinaltak ilyeneket - ellenkezo esetben ugyanis dusabbra kellett volna fuvokazni az alapjarati kort allandora hogy ezt elkeruljek. Igy ezzel a kis bizbasszal csak akkor dusul be, amikor lassulsz.
Ó, ez új infó, leveszem és megtakarítom, köszi!
A "nagy" ZZR-nek 2,5 volt, igen, de ennél 1,75-öt olvastam. Megpróbálhatom növelni, de szerintem nem ez lesz a megoldás, mert amúgy ha már forog szépen kapkodja a lábát.
Emlekeim szerint 2.5-re kene nyitni, de usse ko.
A kis membran (alapjarati kor vakuumvezerelt levegoszelepe, azaz az air-cut valve) ott van a kep bal szelen felul.
1,75 -re. Ez a gyári érték ezeknél.
<p>
Sajnos UH-os mosóm csak kicsi van, amibe nem fér a dupla karbi. Tehát ha valaki ismer olyan helyet ahol elmossák nekem az is érdekel.
<p>
(Meg bontott jó karbi is, meg olyan is, ha valaki megcsinálja helyettem 😉 - sajnos, ma ha már azt mondod valkinek, hogy 30 éves karbis motor, akkor ezzel a lendülettel küldenek tovább... 😕 )

Mi az a &amp;amp;quot;kis membrán&amp;amp;quot; ?
Én csak azt a membránt láttam benne, ami a torkokat nyitja. Ami minden más karbiban is van.
<p>
Megpróbálom csontra szétszedni, átfőzni ecetes vízben, azután átfújatom kompresszorral, meg piszkálgatom huzalokkal. Remélem jobb lesz. 😃
A keverekallito csavarok mennyire vannak nyitva amugy?
A leirtak alapjan erre gyanakodnek, igen. A CVK30 (asszem az van ezeken) alapjarati kore eleg apro furatokkal van tarkitva, a karbi szajanal a levegofuvokak nem kivehetok, ott csak vekony cekasz huzallal tudsz eredmenyt elerni, ha nincs UH mosod vagy effele melytisztito eszkozod. A karbi oldalarol a kis membrant is le kell venni, onnan is meg kell fujkalni az alapjarati kort.

Ultrahanggal tudod a legjobb eredmenyt kihozni belole. Esetleg lecsupaszitott allapotban, ecetes vizben 85-90 fokon !!!muanyag es gumi alkatreszek nelkul!!! 1 orat fozocskezni, kvazi a szegeny ember UH mosoja.
Sziasztok!

Gyerek ZZR-ével küzdök. 250-es, Keihin CV-k vannak rajta.
Tavaly hazajöttünk vele amikor vettük, idén már nem indult.
Szétszedtem a karbit, átpucoltam, de nem lett alapjárata.
Kiderítettem, hogy hiányoznak a levegőcsavarokról a kis alátétek és az O-gyűrűk, megrrendeltem, beraktam, újra átpucoltam.
SOKKAL jobb lett, megjött a szivató (ez eddig soha nem működött)
DE!
még mindig nincs alapjárat.
Fújkáltam féktisztítóval a csonkot, nem-e falsot kap, de nem.
A járatokat is fújkáltam féktisztítóval, EGR tisztítóval, közben kifúvattam kompresszorral, de hiába.

Valahol a karbi házban lehet valami csatorna még eldugulva?
Mit lehet ezzel kezdeni?
Ez a tökéletes gyertyakép!
Koszonom az erositest, akkor hagyom szerintem, csak azt furcsallottam hogy a masik robogom viszont barnasabb, bar az meg tul dus lehet,
Menj még vele többet, de nem rossz ez így. Ha kormos lesz akkor sokat kap benyából.
Én nem nyúlnék hozzá , nagyon szépen le van égve /tisztulva/ az elektródák épek , nincsenek megégve , szerintem hibátlan ! 😉
Olajpumpa most lett cserelve, leis van legtelenitve, kozbe ellenorzom a gyertya eges kepet, ezt lattam, kb 3/4 gazon ,de viszont tartossan 30-40 km/h ha megyek akkor inkabb kormosabbnak mondanám.