Szinte biztos, hogy van még valahol biztosíték.
Nem írtad a jelenséget le pontosan, de pl. hallod, hogy kattog az indítórelé? Vagy a semmit nem csinál mit jelent? Nem indul, de a világítás, műszerfal életre kel?
Hát én ilyen esetekben már nem adok tanácsot.
Volt olyan esetem, ahol nagyon alaposan körbe szenvedtük a távgyógyítást, szó szerint mindent, gyakorlatilag elektronikai műszerész vizsgán is átment volna a gyerek, de nem lett jó a motor.
Bedurrantam mondtam neki, hogy akkor találkozzunk, megnézem.
Kiderült hogy az akku, és a dinamó között 5* váltott színt a vezezeték, és 2 olyan szigetelő szallagos gombóc volt amiben nem tudtuk hogy mi van, de nem ment át rajta az áram. 🤣
Miután ezt felszámoltam, lehetett foglalkozni az eredeti problémával.
Még érdemes körbenézni alaposan. Valahol lehet még bizti. Vagy az önindító nyomógomb környékét is. Egyszer az enyém ott szivatott meg. Ott tud melegedni is, kontakt hiba könnyen kialakul.
A csattanas utan cseréltem csak ki a relét még a réginél csinálta,aztan raktam be az ujat,utana vissza is raltam a regit hatha hibas az uj de már azzal sem csinál semmit
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Yamaha 250es robogo. Melegen nem indított,mondták öninditó relé. Megvettem,beraktam ,de sajnos mikor az aksi sarut csavartam rá ,hozzáért a másikoldalihoz,kis szikra. Aztán onnantól hiába adom rá a gyujtást semmit nem csinál. Aksi jó,aksi melletti biztosítékok jók. Mi lehet a gond? Mi mehetett el? Köszi előre is.
Tegnap beszerelésre került a MOSFET fesszabályzó. Előtte alapjárat 14.4V, fordulaton (5000) meg olyan 13.5 - 13.6V volt. Most nem csatival, hanem forrasztva, az indítást követő 5. másodpercet követően 14.6V, és mondhatni amíg akár órákkal később is leállítva a motort, folyamatosan annyi, függetlenül a fordulatszámtól. Amikor nagy gáz után hirtelen elveszem a gázt, akkor egy-két másodpercre leesik a feszültség olyan 14V alá pár tizeddel, de csak pillanatokra.
Ezt állítólag kawa szerviz preferálja lehetőleg 150km/h-s sebességgel murván elsősorban az első fékkel és akkor biztos, hogy vserélődik az abs-ben is a folyadék. 👍️ 😁
A vicces az, hogy az internetes okostojások előtt a kutyát nem érdekelte a robbanó motor, hajtókar, fékolaj és ki tudja még milyen elnevezések. Mindenki tudta miről van szó.
Nemrég meg egy másik műszaki fórumon a fúró, fúrószár, fúróhegy, fúrógép etimológián veszekedtek a szakmunkás professzorok. 🤣
állítólag ha friss olaj került a rendszerbe nyomni kell pár satuféket és a kockából is kimegy a régi
sosem próbáltam mert nincs az opelban abs, de valahol olvastam
Azert volt itt hulyeseg boven! ;)
- minek is van membran a tartaly tetejen? ( es nem csak egy sima tomites?)
- 5-os, 5.5 os DOT is van ami szemelyautokba valo?
- gondolom nem olcso abs kockat cserelni, de manapsag mar szoftveres tamogstas kell a fekfolyadek cserehez is , hogy pont az abs kockan is at legyen hajtva a friss folyadek. Ezt sem minimal oraberrel fogjak kiszamlazni… szoval hogy melyik az olcsobb???
Szerintem erdemes megjegyezni, hogy a ket eves intervallum annak “ kotelezo” aki fent lakik Garda to mellett a hegyekben es onnan jar le a tora pecazni, vagy furodni minden nap…, igy gyakorlatilag legszelsosegesebb esetre van megadva.
Akkor a feleslegesen megtermelt napenergiából, meg éghetö hulladékból kohót fogok üzemeltetni, és bugát fogok önteni, aztán azzal a nyersanyagra éhes cégeknél házalni... :-D
Valami ilyesmi szűrődik át nekem is. Más kérdés, hogy a "recycling", mint olyan... Inkább csak a végfelhasználó szopatásának tűnik. A nagy britanniai tartózkozdásom alatt sokszor néztem végig, ahogy az általam szétválogatott hulladékot a szállító melósok összeborítják a többivel. Vagy amikor pl. matracot és elektronikai hulladékot (mosogatógép) adtam le a helyi hulladékkezelőnél, azt ugyan külön tárolóba tették, de 80 méterrel arrébb a dózerral lapított hulladék-dombon ugyanúgy ott figyelt a fekete zsákok közt pl. egy tévé és egy maradék tekercs drótkerítés.
Az az érzésem, hogy (zöldülés szempontjából) a harmadik világ értette meg egyedül a lényeget, ahol szorgos barna kezek forrasztgatják ki az alkatrészeket a kidobott elektronikai szajréból és viszik valahová felhasználni.
Nem írtad a jelenséget le pontosan, de pl. hallod, hogy kattog az indítórelé? Vagy a semmit nem csinál mit jelent? Nem indul, de a világítás, műszerfal életre kel?
Volt olyan esetem, ahol nagyon alaposan körbe szenvedtük a távgyógyítást, szó szerint mindent, gyakorlatilag elektronikai műszerész vizsgán is átment volna a gyerek, de nem lett jó a motor.
Bedurrantam mondtam neki, hogy akkor találkozzunk, megnézem.
Kiderült hogy az akku, és a dinamó között 5* váltott színt a vezezeték, és 2 olyan szigetelő szallagos gombóc volt amiben nem tudtuk hogy mi van, de nem ment át rajta az áram. 🤣
Miután ezt felszámoltam, lehetett foglalkozni az eredeti problémával.
Bar hodda,az is lehet. 😆
Nemrég meg egy másik műszaki fórumon a fúró, fúrószár, fúróhegy, fúrógép etimológián veszekedtek a szakmunkás professzorok. 🤣
sosem próbáltam mert nincs az opelban abs, de valahol olvastam
- minek is van membran a tartaly tetejen? ( es nem csak egy sima tomites?)
- 5-os, 5.5 os DOT is van ami szemelyautokba valo?
- gondolom nem olcso abs kockat cserelni, de manapsag mar szoftveres tamogstas kell a fekfolyadek cserehez is , hogy pont az abs kockan is at legyen hajtva a friss folyadek. Ezt sem minimal oraberrel fogjak kiszamlazni… szoval hogy melyik az olcsobb???
Szerintem erdemes megjegyezni, hogy a ket eves intervallum annak “ kotelezo” aki fent lakik Garda to mellett a hegyekben es onnan jar le a tora pecazni, vagy furodni minden nap…, igy gyakorlatilag legszelsosegesebb esetre van megadva.
ellenben pl az üveg hulladékot egyenlőre nem veszik át
mindezt úgy hogy az eddigi műanyagos termékdíjak mentek a levesbe mert nem történt semmi érdemi
Az az érzésem, hogy (zöldülés szempontjából) a harmadik világ értette meg egyedül a lényeget, ahol szorgos barna kezek forrasztgatják ki az alkatrészeket a kidobott elektronikai szajréból és viszik valahová felhasználni.