Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

YTX12-BS kell bele?
Tudás.
Kb 12 lehet benne.
Véletlen
tudom hogy így van nekem is volt ilyen akkum, olyan is amiben 6 kis cella volt és csak rá kellett nyomni az akkura és átfolyt a lé, de olyan is ahol egy nagyobb tartályban volt és egyesével kellett a maxi szintig feltölteni(régi sima savas yuasa)
csak egy időben arról mentek a hírek ezek megszűnnek, és vagy csak a száraz akkut veszed meg sav nélkül, vagy a bolt beletölti a savat
gondolom olyan fasza a kompresszió hogy egy kanosabb hörcsög is meg tudná forgatni a főtengelyt
azért egy henger, 625 ccm, kicsit szarakodó automata dekompresszorral kéri az energiát
A cbr-ben most is pöcc-röff.
Az jp. Ujrahasznositott olombol és ez a legnagyobb hibájs meg a szar minöségü olomoxid
Ez igy van csomagolva.
a jp nem akku, landport meg ilyenek sem
a vadi új landport feltöltve nem tudta beindítani a ktm motort
azok max robogóba valóak
Ez lesz valószínűleg, az állapotán így hét után meglepődtem amúgy. Az indulásig van még gyenge egy hónap, ami az érdekes, ilyen akkuból csak rendelésre, illetve van valami LP vagy milyen márkájú, az kb 3-4 mm-el magasabb, árban ugyanannyi, mint a Yuasa.
(Ha egy-két ezrest nem számolunk.)
Sajnos egy JP (jász-plasztik) akkunál pont így jártam. Megálltam, fél óra múlva nem indult.
van még ilyen hely?
mert egy ideje nem árulhatnak savat külön csak úgy ha az akkuban benne van
Ha AGM, akkor savpakkal veszik ok is es beuzemeles elott toltik fel. Szemelyszerint en kifejezetten olyan helyrol veszem mindig, ahonnan ebbena formaban erkezik es en savazom fel, valamint irom ra az akksira a datumot.

Amugy a 167A annyira nem rossz, en siman benne hagynam tavaszig. Yuasa akksinal amugy sem gyakori, hogy 85-90%-os allapotrol hirtelen nullara essen az eletkedve.
nekem a husky akku 8 évesen kezdett szarakodni
reggel bikázni kellett utána egész nap indított rendesen
igaz ott volt berúgókar is azért voltam bátor, mert erdélybe is így mentünk 2x is
amikor már napközben is rúgni kellett akkor én is vettem másikat....
én vittem volna 2x1,5 méter 6 os vezetéket aztán ha szarakszik lehet bikázni
full zárlatba úgysem megy el egyik napról a másikba
Ez zárt akku, nem tudom, hogy mikor töltik fel.
Ha az Isten is úgy akarja, szeptemberben a katona havernak lejár az ügyelete és akkor tudunk menni kicsit a határon túlra. Vannak fenntartásaim egy 7 éves akkuval, a lehető legjobb gondoskodás ellenére is.
TMK, tudod, tervszerű, MEGELŐZŐ karbantartás. A tervszerű és a megelőző a háromból kettő.
Amig nincs sav benne mindegy meddig áll a polcon. Hasonlo félelmek miatt nyolc éves korában vettem egy ujat de nem tettem bele a motorba, legyen kéznél. Két évig állt nálam a polcon tavaly raktam bele de a réginek most sincs baja, indit meg minden, ott is asszem 160 körüli áramot mért a teszterem de egy kinti tura elött inkább cseréltem pedig nem bizonytalankodott inditáskor
Én nem cserélném csak emiatt......
Kérdés - bár azt írtam, kicserélem - hogy van-e értelme erre a maradék 1,5 hónapra, utána egész télen csak tárolni, vagy tavasszal újat? Az egyenletbe be kell építeni két bizonytalanságot, az említett legrosszabb pillanatban történő tönkremenetelt, és azt, hogy lehet, tavasszal azt veszik le nekem a polcról, amit most ősszel rendeltek.
Ugyanis ez a típusú és méretű nincs, külön rendelik, ha én nem viszem el, akkor TALÁN más.
ha nincs 50% metítés akkor lehet kicsit több ciklus
de az a 12,2 kb 50%
Ennek ellenere kicserelem, mert az eltelt ido miatt van egy felelmem, hogy egyszercsak es hirtelen adja meg magat. Es kurva szar lenne szombat delutan mondjuk Szloveniaban.
600 ciku?s? 50% kisutes? Olyan soha nem volt, amiota nalam van, tuti. Amennyit egy inditas kivesz belole hidegen, utana csak melegen, ha megalltam valahol.
egy jó minőségű savas akku tud kb 600 ciklust 50% merítés mellett
az átlagos akkuknál ez már csak 300 körüli (ezeket veszi a nép amikor jobbat szeretne)
a gagyik meg kiszámíthatatlanok
szóval ha jó a motor és indításkor nem vesz ki sokat(pl nincs sok téli indítás rövidtávokon) nem kell csodálkozni azon hogy az akku 8-10 évet is kibír
plusz ha nincs rajta mindenféle fogyasztó (riasztó és társai) ami szepen eszegeti kifelé az áramot az nagy segítség az akkunak
De legyen itt megint villamosság:

elvittem az akkumat az akkukereskedésbe megméretni, indítóáram 167 A, a katalógusadat 175 A, feszültség 12,2 V. Egy 2016-os forgalomba helyezésű, 2015-ös gyártású motor gyári Yuasa akkujáról beszélünk, 10300 km-el az órájában a motorkerékpárnak.