Igazabol nagy nyomas nincs, 110 foknal nem lesz melegebb, egy normalis femtoltesu epoxy elbir vagy 220-240 fokot es 2-3 bart, szerintem elegendo lesz az. Plane a gumicso alatt.
Ja, hogy ennyire egyszerű?
Hát, a ragasztó már szerintem kikeményedett, holnap befejezés, ha nem sikerült, akkor veszek ilyen izét, amit javasolsz. De a tököm már kivan a burkolat le-fel szereléssel. A gyerek robiját is ma festettük le, azzal is lesz még dolog.
az aluforr pálcát a sima kis palackos sárkánnyal is megolvasztod
aztán jó lesz az még a jövőben is
én vagy 10 éve vettem egy marékkal aztán még mindig van
repedt blokk, kitört blokk, rugó által kikopott blokk mindent megcsináltam
hűtőre is fasza
csak előtte(melegítés közben)egy rozsdamentes kefével le kell szedni az oxidot
Köszi, gondoltam én is, de alu hegesztős ismim nincs, meg a hűtőt sincs olyan nagy kedvem kiszedni, azt csak akkor, ha a ragasztásos nem válik be.
Gondoltam egy nagyon kicsi lemezcsavar beleerőltetésébe is.
Jaja, a robogómé.
Amivel megtréfált, mindig kikönnyezte a rózsaszínű folyadékot és az pont a gumicső tetejére folyt, a fémcsövön a folyadék a vékonysága miatt nem látszódott de bezzeg a gumicső peremén igen, és mindig azt hittem, hogy a gumicső alatt szivárog...
Most bekentem 2K fémragasztóval, holnap veszek megfelelő méretű zsugorcsövet - előtte a ragasztót elcsiszolom a cső felületén, hogy csak a lyukban maradjon - és rámelegítem a zsugort.
Amúgy nem szivárog nagyon, csak pont a gumicső elvezeti a blokk alá, ott meg lecsöpögött a térkőre, kicsit ideges lettem.
Na, ez mitől lehet? A lyukak kisebbek voltak, én tágítottam rajtuk egy 1 mm-es fúróval, hogy a ragasztó kapaszkodjon valahol, de amúgy mitől lehet lyukas a hő csőcsonkja? A gumicső nem ér fel idáig...
Sziasztok! Yamaha XQ125 robogó. Aksit és fesz szabályozót cseréltem. Viszont az üzemanyagszint és akkumulátor szint jelző egy mutató mutatja. Viszont most le-fel mozog egyfolytába. Van valami trükkje módja hogyan kell ezt betanítani?
Na, most fújtam le a gyerek robogójának a burkolatát füllerrel (vagy mivel). Egy helyen egy körömnyi részen mintha felmaródott volna, azt holnap megcsiszolom leheletnyit és rápösszentek, aztán megyek a boltba színt kevertetni. Meg megcsináltatom a matricát közben a grafikussal.
Úgytűnik ezen dolgok valamelyike kreálta a hibát,mert azóta tökéletesen üzemel a motor. A szimering csere óta az olajszivárgás is megszünt,úgyhogy fasza lett!
A fiam próbálgatta a kisutcában tegnap délelőtt,nem produkálta a hibát. Aztán délután visszaszedtük az idomokat,hogy hozzáférjek valamihez eggyáltalán. A szivatóbovden mintha feszült volna,kifűztem,és elvezettem máshogyan,meg levettem a gyertyapipát,és ott azt tapasztaltam,hogy csak úgy ímmel-ámmal volt rátekerve a kábelra. Lecsíptem a végét,és tövig rátekertem. Aztán kapott egy erőltetett 25kilómétert...bár csak otthon mertem leállítani 😀,de beindult utána. Többször is próbáltam. Úgyhogy tegnap hibamentes volt a működése. Ma elmegyek, kerülök vele valami nagyobbacska kört,aztán közbe is próbálgatom majd....csak kiforrja magát. Ilyen a gyertya...új,még nincs kiégve,de ezen pár kilóméter alapján nem kormos,olajos. Inkább száraznak mondanám. Meg megpróbálom majd a sérült vezetékdarabot is kicserélni,biztos ami biztos alapon...Kiváncsi leszek a mai körre,mit produkál 😁!
menet után járasd legalább fél percet alapjáraton
nekem a honda volt ilyen vicces
egy megerőltetőbb menet után az istennek se indult be, át kellett szellőztetni a rendszert
Sziasztok! Összeállt az Rs,végre tudnánk használni,de hibája van. A vételkor próbakörnél semmi,jött-ment-indult. A vétel után hazamotoroztam vele,kb 50km. A kúton tankoltam,majd utána nem indult. Mondom biztos bénán indítottam,vagy valami,új motor ,ki kell ismerni. Aztán otthon meg is jöttek a mínuszok,így nem mentünk vele. Néha beindítottuk,pöcc-röff. Szemrevételezés,folyadékok, cseréje,stb. Mostanra állt össze. Szóval a hiba. Beindul pöccre,faszán megy,szép egyenletes alapjárat,semmi rendellenesség. Elmegyek,kerülök vele eggyet,ház előtt megállok,leállítom. Átadom a gyereknek,és már nem indul. Tekeri az önindító,de semmi. Gyertya ki,üzemanyag van,szikra van. Gyertya vissza...pöccre indul. Tegnap ismét megyek vele. Beindítom,járarom kicsit,és többször megpróbálom,hogy leállítom és beindítom. Minden jó. Elindulok vele,egy parkolóba megállok,leállítom próbaképp,hogy mi van,de már újra nem indul. Kb 10x rápróbálok,de csak teker,nem indul. Mondom akkor séta 😁,de azért egy 500 méter motor tolás után rápróbálok,és pöccre indul. Hazaérve többször beindít-leállít és jó. Tehát ha beindult,akkor magától nem áll le,de ha leállítom,akkor nem mindig lehet újra beindítani. Olyan,mintha a vészleállító "off" állásban lenne. Az üzemanyagra nem gondolnék,az jónak tűnik. Az eggyik szikraellenőrzés során a vészleállító Off állásában is mintha szikrát láttam volna a gyertyán. Egyébként üzemszerüen működik a kapcsoló. Azért szétszedtem,és a kettő vezetékéből az eggyik be volt valószínüleg csípődve,mert 2 helyen,ahogy kijön a kötegből sérült a szigetelés,mintha kilátszódott volna a réz vezeték. Szigszalaggal körbetekertem. Esetleg,ha ott vezetékszakadás van,akkor ezokozhatja a fentebb említett hibát,ugye??! Másrészről viszont akkor mindezt menet közben is kelle csinálni. A vészleállító 2 vezetéke a gyújtásvezérlőbe,vagy cdi be megy? Mert a vezetékszakadást gondolom csak úgy lehetne kiszűrni,ha megvan a másik vége is. Esetleg mi van akkor,ha a vészleállítórol leforrasztom a 2 vezetéket,és összekötöm,próbaképp kiiktatni a sérült vezetékszakaszt,és kiiktatni az esetleg hibás kapcsolót?? Ez járható lehet,vagy rossz úton járok? Még egy gyertyapipa cserét megejtek,hátha...de ha a gyújtás többi része lenne a rossz,akkor az menet közben is produkálna hibát. Vagy nem? Ez menet közben probléma mentes,de ha leállítom,akkor elég sokszor nem indul el,aztán meg mégis. Bocs,ha kicsit hosszúra sikeredett...Gondolatok,ötletek???
Az sincs kizárva hogy le van ragadva az injektor ki kell szeni aztán megnézni adni neki áramot meg fújni neki valami féktisztítót vagy karbi tisztítót lehet a többi sem porlaszt rendesen vagy nem tökéletes azért is nem indul el mert három hengerrel sőt kettővel is el kellene hogy induljon annó míg megvolt a karbis F4-em az is tavasszal kettő aztán három majd kis idő múlva 4 henegrrel járt de indulni mindig foghíjasan indut tavasszal 😁
Azt sajnos nem tudom megmérni. Én az injektor fejre gyanakszom a sokéves állás miatt. Szerintem 3 hengerben volt robbanás, és szerintem el kellett volna indulnia, még ha egyenetlenül is az 1. henger miatt. Arra tippelek,hogy falls levegőt szív a hiányzó tömítések miatt. Ha mégsem az a baja, a tömítéseket pótolni kell mindenképpen, úgyhogy ma megrendeltem.
Hát vagy nyomás alatt nem szikrázik vagy nem kap az a henger üzemanyagot 🙄 zár mindegyik szelep rendesen abban a hengerben vs kompresszió van a hengerben?
ja a csapágy
elég sok csapágyat cseréltem már kompresszorokban, azért egy 30 ezres meg egy 10 ezres között jelentős élettartam különbség van, az olcsó az 1-2 év, a drága meg akár 5-6 év vagy még több, és amikor a csapágy árának tízszerese a munkadíj nem éri meg spórolni, de volt aki spórolt, össze is futottak a golyók nagyon rövid idő alatt
persze ez nem futó ami megy egy évben 100 órát....... néhol 0-24-ben megy hónapokig
nem egy gyertyát hanem minden honda cuccot
de ha nem honda kell akkor gondolom vannak egyéb beszerzési források is
ilyen honda dobozost szerintem nem árulnak az alkatrész kereskedők
Nem is feltétlen a régi tapasztalataim miatt amik elég riasztóak a ilyen bizalmi hiedelmek ellen, de mondanám, hogy most szervizes vagyok és szakszervizekbe járok garis dolgokkal is, nem kell mondanom milyen autóalkatrészes cégek futárai adják a kilincset egymásnak a raktárakban. Mennyire hihető, hogy egy gyertyát ausztriából rendel a derék öreg szaki? Nincs ezzel baj hisz ma már annyira nem jellemző a hamisítás inkább az eleve gagyibb minőség, de annak a neve sem patinás termékek használata jellemző, ha neves cuccot veszünk szerintem nagy az esély, hogy azt is kapjuk igaz sokszoros áron a gagyihoz képest, én is beleestem az olcsóság csapdájába amit itt is leírtam 3 hónapja, utánfutó kerékcsapágy, koyo 22000 kínai 9600, némi vívódás (12mp) után kínai, beépítve pont úgy lógott mint az előző csak nem zúgott......még. 😆
Hát, a ragasztó már szerintem kikeményedett, holnap befejezés, ha nem sikerült, akkor veszek ilyen izét, amit javasolsz. De a tököm már kivan a burkolat le-fel szereléssel. A gyerek robiját is ma festettük le, azzal is lesz még dolog.
aztán jó lesz az még a jövőben is
én vagy 10 éve vettem egy marékkal aztán még mindig van
repedt blokk, kitört blokk, rugó által kikopott blokk mindent megcsináltam
hűtőre is fasza
csak előtte(melegítés közben)egy rozsdamentes kefével le kell szedni az oxidot
Gondoltam egy nagyon kicsi lemezcsavar beleerőltetésébe is.
Amivel megtréfált, mindig kikönnyezte a rózsaszínű folyadékot és az pont a gumicső tetejére folyt, a fémcsövön a folyadék a vékonysága miatt nem látszódott de bezzeg a gumicső peremén igen, és mindig azt hittem, hogy a gumicső alatt szivárog...
Most bekentem 2K fémragasztóval, holnap veszek megfelelő méretű zsugorcsövet - előtte a ragasztót elcsiszolom a cső felületén, hogy csak a lyukban maradjon - és rámelegítem a zsugort.
Amúgy nem szivárog nagyon, csak pont a gumicső elvezeti a blokk alá, ott meg lecsöpögött a térkőre, kicsit ideges lettem.
aluforr 400 és örök élet lesz
nekem a honda volt ilyen vicces
egy megerőltetőbb menet után az istennek se indult be, át kellett szellőztetni a rendszert
Mindegyik szikrázik.
elég sok csapágyat cseréltem már kompresszorokban, azért egy 30 ezres meg egy 10 ezres között jelentős élettartam különbség van, az olcsó az 1-2 év, a drága meg akár 5-6 év vagy még több, és amikor a csapágy árának tízszerese a munkadíj nem éri meg spórolni, de volt aki spórolt, össze is futottak a golyók nagyon rövid idő alatt
persze ez nem futó ami megy egy évben 100 órát....... néhol 0-24-ben megy hónapokig
de ha nem honda kell akkor gondolom vannak egyéb beszerzési források is
ilyen honda dobozost szerintem nem árulnak az alkatrész kereskedők