Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor az az olajpumpa előtt levő szita volt többrétegű , mondjuk hasznos ha nem néz rá senki néhány deklilevétel sziló kombó után
Nem Sima szita volt Olyan mindegyik mostani motorjaimban is van
Ez rendesen ugyanez a forma volt Többrétegű fém szövet anyag ez volt alul a papír meg oldalt
Olyan régi motor volt hogy nem is kaptam hozza papír szűrőt aztán egy Yamaha szűrő volt mindig bele faragva
ilyen alapon minden kis kínai gyösznek meg néhány japánnak is olyan de azért az a kis mosható szita meg amit linkeltem nem ugyanaz
Nekem már a 82es cagivába ilyen volt az egyik szűrő
remélem calgont teszel a mosógépbe különben van mosható olajszűrő https://www.scottsonline.com/P...
Nem mindig kell cserélni...én néha kiveszem, odacsapkodom durván az elsö féktárcsához, hogy a nagyobb szennyezödések (csavar fej, hajtókar szem, fogaskerék darabok) kipotyogjanak, majd ha nagyon koszos akkor 40°C-on fehéritös mosószerrel rövid programon átmosom...
Erre nem gondoltam. Azt is cserélni kell néha?
Olajszűrőt mikor cserélted? Csodákat tud tenni!
Update: Sokadik inditás-leállítás és rövid menet 1-be, 2-be az utcában után egyszer csak kialudt. Vakszeg leragadt az érzékelő, nem hinném, hogy ilyen lassan indul be a keringés. Eddig ezt nem produkálta soha.
Az öreg munkabajaros yamahan nekem sem müködik. Lehet kontaktos, vagy rossz. Van masik nyomassenzorom, csak idöm nincs foglalkozni vele... meg ott a satupad alatt a potblokk, ha elfaradna...☠️
Köszi, ebben ha jól tudom csak a szintet figyeli, nyomás érzékelő nincs, sima gyújtáson is ki szokott aludni. Lehet, hogy leragadt az érzékelő, eddig ilyet nem csinált, még csak fel sem villant soha.
Coptam mindkettő monsternél ezzel. A 620-nál random vagy világított olajnyomás nélkül gyújtáson, vagy nem. Az S2R-nél meg hiába lett cserélve gyújtás után ellenőrzéskor világított utána kialudt de olajnyomás volt meg a nívó ablakon szoktam szemmel ellenőrizni az olajszintet. Így adtam el, hogy ezt közöltem a vevővel. Olasz a lelkem. Kapta az ívet mindkettő olajhiányuk sose volt.
hja, ki kell kötni!
Első körben olajgomba hibára utalhat.
Helló, Yamaha FZ6 (2005) olajcsere után világít az olajnyomás lámpa. 10W-40 ment bele mint mindig, mennyiség ok. járt már így valaki?
Az érdekes hogy két tipus mennyire más,majdnem duplája.
Szia! Nincs ebben érdekesség. Jellemzően 20Nmkorul van az érték 12es menetben alunal. Vagyis ez is premissza ami a feltételezést igazolja,miszerint nem használható biztonsággal a csatolt grafikon
A Műmájerben meg egyéb "dolgok" meghúzásáról szoktunk elmélkedni...
Milyen jó kis téma lett a gyertya meghúzásából.
Érdekes CBRF3 12,Street 21Nm.
CBF-é:
Érdekes. FZR-en 17.5Nm. M12 menet.

Kíváncsiságból megírhatnátok többiek is kinek mennyi.
És akkor arról nem beszéltünk hogy melegen kisebb nyomatékkal kell meghúzni, mint hidegen.
Szóval érdemesebb simán elfogadni hogy a gyertyakulcs rövid hajtókarjával amit csuklóból beletekerünk az jó, és nem kell erősen meghúzni, meg hajtókart hosszabbítani, főleg hogy elég gyakran a nyomaték kulcs oda sem fér.
1/4meretben jellemzően 2-5NMtol indul.
1/2meretben én használok 10-50est és egy normál 28-210est
De ez csak a vadiúj gyertya használatakor volt igaz, amikor a tömítőgyűrű zömült. Ha kiveszed és újra berakod, ez már nem igaz.