Felelmetes, hogy sok autos boltban mondjak, hogy mindegy, hogy Nbr vagy Epdm cso. Utana meg csodalkozunk, higy a karbikvan cserelt nem gyari gumi gyuruk megadjak magukatvegy ev utan.
Benzinre nem is. En a karbi futescsovet cserelem. Csak a boltban azt mondtak, hogy a benzincso jo a fagyallohoz is. De mivel kaptam futeshez valo csovet igy a benzincsovon probaltam ki.
Koszi, de igyekszem a gyari allapot kozeleben maradni. Ok, hogy oraktikum celjabol lecsereltem a karbi tetejen is a csavarokat imbusz fejure, de azok es alatta az alatetek is feketek.
Ha ilyen problémás a dolog én esztergaltattam volna egy 8 as saválló csavarból egy toldást középre ahol nincs se útban se szem előtt és az eredeti cső újra jó lett volna
KTM Duke 390 (2014.06) típusú motorra, hol tudom a bukócsövet felfogatni?
Esetleg nincs valakinek egy pontos méret rajza a bukócsőről? Sehol nem lehet kapni gyári csövet, utángyártottat se... így csináltatok egyet. Vagy is szeretnék, ha elég infóm lenne hozzá....
Húú, el kellett vágnom a karbi-vizpumpa közötti tömlőből, mert a bilincs elég mélyen belevágott.
Igy persze ne ér el, illetve ha elér, akkor olyan magasan megy, hogy az airbox nem fér be a vázba tőle.
Azt hittem nem kihivás ilyet venni, de mindenhol csak üzemanyag tomlőt árulnak ami merevebb és csak 100 c fokig hőálló szemben a hűtőviz tömlővel, ami 130-140 c fokig az.
És persze dizájnos az lett volna ha a gyári "merevitő külső burkolatot" is rá tudom húzni. Persze mindenhol úgy néztek rám, hogy mintha a Marsról jöttem volna.
Nosza nézzük meg a gyárit? Cikkszám: 19520-MER-D00. Az ára meg 17.000 ft az oemparts-on. És sehol nem találtam olyan tömlőt eddig ami viszonylag rugalmas, birja a hőt, a belső átmérője 6 mm, a külső 11,5-12,00 mm.
Az also a gyari, a felso (igaz kicsit nagy ivet tettel bele) a hazi keszites.
Futescso + gyantas vastag zsugor cso.
https://www.aliexpress.com/i/4...
KTM Duke 390 (2014.06) típusú motorra, hol tudom a bukócsövet felfogatni?
Esetleg nincs valakinek egy pontos méret rajza a bukócsőről? Sehol nem lehet kapni gyári csövet, utángyártottat se... így csináltatok egyet. Vagy is szeretnék, ha elég infóm lenne hozzá....
Köszi,
Zsani
Adott egy 1998-as Suzuki Sepeia dobfékes (elől/hátul) első gátló nem sokat ér... lehet ezt cserélni?
Köszi,
SIMI
Igy persze ne ér el, illetve ha elér, akkor olyan magasan megy, hogy az airbox nem fér be a vázba tőle.
Azt hittem nem kihivás ilyet venni, de mindenhol csak üzemanyag tomlőt árulnak ami merevebb és csak 100 c fokig hőálló szemben a hűtőviz tömlővel, ami 130-140 c fokig az.
És persze dizájnos az lett volna ha a gyári "merevitő külső burkolatot" is rá tudom húzni. Persze mindenhol úgy néztek rám, hogy mintha a Marsról jöttem volna.
Nosza nézzük meg a gyárit? Cikkszám: 19520-MER-D00. Az ára meg 17.000 ft az oemparts-on. És sehol nem találtam olyan tömlőt eddig ami viszonylag rugalmas, birja a hőt, a belső átmérője 6 mm, a külső 11,5-12,00 mm.
karbi úszóházból nem birok kivenni két csavart. Már korábban is gyengélkedhetett, de már miden megforog benne?
Valami tipp vagy célszerszám? Fogóval sem férek hozzá.
Ha kijön az összeset kicserélem imbuszfejűre. Az nem szerelhetőbb a későbbiekben?