Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felelmetes, hogy sok autos boltban mondjak, hogy mindegy, hogy Nbr vagy Epdm cso. Utana meg csodalkozunk, higy a karbikvan cserelt nem gyari gumi gyuruk megadjak magukatvegy ev utan.
Benzinre nem is. En a karbi futescsovet cserelem. Csak a boltban azt mondtak, hogy a benzincso jo a fagyallohoz is. De mivel kaptam futeshez valo csovet igy a benzincsovon probaltam ki.
Benzinre nem jó a szilikongumi.
Koszi, de igyekszem a gyari allapot kozeleben maradni. Ok, hogy oraktikum celjabol lecsereltem a karbi tetejen is a csavarokat imbusz fejure, de azok es alatta az alatetek is feketek.
Koszi. Tegnap raktam fel kepet, hogy a gyari mellett higy nez ki a (vasarolt, de fel nem hasznalt) benzincso. Szinte nincs is kulonbseg.
Ha ilyen problémás a dolog én esztergaltattam volna egy 8 as saválló csavarból egy toldást középre ahol nincs se útban se szem előtt és az eredeti cső újra jó lett volna
Bealdoztam gyakorlaskeppen a benzincsovet (a futescsovon nem akartam gyakorolni).

Az also a gyari, a felso (igaz kicsit nagy ivet tettel bele) a hazi keszites.

Futescso + gyantas vastag zsugor cso.
Hmmmm 71 USD Képek között látni a felfogatási pontokat és a nagyjábóli méretezést

https://www.aliexpress.com/i/4...
Na fel siker. Van cso (epdm). Mar csak azt a fenyes (talan hore zsugorodo) kulso vekony csovet kell szerezni.
Sziasztok!

KTM Duke 390 (2014.06) típusú motorra, hol tudom a bukócsövet felfogatni?
Esetleg nincs valakinek egy pontos méret rajza a bukócsőről? Sehol nem lehet kapni gyári csövet, utángyártottat se... így csináltatok egyet. Vagy is szeretnék, ha elég infóm lenne hozzá....

Köszi,
Zsani
Sziasztok,

Adott egy 1998-as Suzuki Sepeia dobfékes (elől/hátul) első gátló nem sokat ér... lehet ezt cserélni?

Köszi,

SIMI
Kb igen. Eddig 3 autosboltban es egy tomitestechnikai kereskedesben kerdeztem. Csak benzincso can, vagy joval vastagabb falatmerocel tud rendelni.
Autok tàgulasi tartalyahoz kb ilyen csö megy.
A neten kb ennyi a gyari. Bontott ebay-en 5-10 kozott + szallitas
Próbáltad már beírni a keresőbe? hogy merre az a mennyi??
Húú, el kellett vágnom a karbi-vizpumpa közötti tömlőből, mert a bilincs elég mélyen belevágott.

Igy persze ne ér el, illetve ha elér, akkor olyan magasan megy, hogy az airbox nem fér be a vázba tőle.

Azt hittem nem kihivás ilyet venni, de mindenhol csak üzemanyag tomlőt árulnak ami merevebb és csak 100 c fokig hőálló szemben a hűtőviz tömlővel, ami 130-140 c fokig az.

És persze dizájnos az lett volna ha a gyári "merevitő külső burkolatot" is rá tudom húzni. Persze mindenhol úgy néztek rám, hogy mintha a Marsról jöttem volna.

Nosza nézzük meg a gyárit? Cikkszám: 19520-MER-D00. Az ára meg 17.000 ft az oemparts-on. És sehol nem találtam olyan tömlőt eddig ami viszonylag rugalmas, birja a hőt, a belső átmérője 6 mm, a külső 11,5-12,00 mm.
Koszi, ki jott fogoval.
Hidevagoval megutod erintoiranyba.
Sziasztok

karbi úszóházból nem birok kivenni két csavart. Már korábban is gyengélkedhetett, de már miden megforog benne?

Valami tipp vagy célszerszám? Fogóval sem férek hozzá.

Ha kijön az összeset kicserélem imbuszfejűre. Az nem szerelhetőbb a későbbiekben?
ez lenne a cèl. A világ végén egyedül is jo lenne megoldani a dolgokat.
Illetve már nálam de szerelő által...
3,5 éve teljes felújításon esett át, nem általam.
Oké, köszi a tippet. Szerintem nagyon rég nem volt leszedve. (vagy lehet sose...)