Hello.Segítsèget szeretnèk kèrni.Vettem egy 2007 rmz 450 et,ès elinduláskor kuplung kar ki engedèsekor,nagyon kint fog ès nem lehet csúsztatni hanem ránt egyet ès ugy indul.Nincs az a finom csusztatás,sőtt nem is lehet csusztatni,csak egy pont ahol ránt egyet ès elindul.Mi lehet a problèma?Válaszokat ès a segítsèget előre is köszönöm!
Minden lehetséges. Ha jól akarod megcsinálni akkor az úgy indul hogy szelep hézag ellenőrzés/állítás kompresszió mérés. Ha ezek jók akkor jöhet a karbi. Membránokat is meg kellene nézni nem-e lukasak. Úszószint stb.
Sziasztok!
Van egy Yamaha xj600-am, de már kezdem meggyújtani. Eddig sokat fogyasztott és nem ment, próbáltam kisebb - nagyobb fúvókával, kisebb nagyobb úszószint, új tűszelep de nem az igazi továbbra sem.(kormos a gyertya)
Nagyobb fúvókával terhelésen (5. és 6. ban) 7.5 ezernél mos kisebb fúvókával 6 ezernél nem akar többet forogni. A karbinál lehet probléma vagy a szelephézag vagy mi a ....?
a fékcsőhöz kell szigszalagozni a jeladó vezetékét úgy nem fog elszakadni
én ezt annó úgy oldottam meg hogy vettem ilyen 50forintos reed csöveket ráforrasztottam egy vastagabb dupla szigetelésű fali vezetékre
rámelegítettem néhány réteg zsugorcsövet és a reed részt fbs-el felragasztottam a fékmunkahenger belső felére
a tárcsára meg egy mágnest és meg is volt a tuti mérőke
Azok, bár pontosak, de késleltetve mutatják a dinamikus sebesség változást. Elég zavaró tud lenni.
A jeladósok gyakorlatilag azonnal.
Bár ha csapatok akkor mindent nézek csak az órát nem. Pálya motoromon nincs is műszer.
Mivel ezt direkt motorokhoz ajánlják és eleve a Sigma régen is jó volt, meg talán a technika is fejlődött, feltételezzük, hogy ez működik 80 felett is
12V-os elemet hamar leszívná egy ilyen GPS-es óra.
Gyárilag nincs akku a motorodba? Mert ha lehet beletenni, akkor kell egy olcsó riasztó akku. Azzal nincs sok gond, és meg is van a táplálás.
Igen akksiról megy nem tudtam hogy az sem áll rendelkezésre, mivel világít a kijelző meg gondolom a gps kapcsolat is emészt fel némi áramit a 12V-os elem gondolatát mindjárt el is vetném
Nézegettem ezt is,tehát ez az ötlet sincs elvetve csak hát itt annyi a probléma hogy valahonnan varázsolnom kéne 12voltot.
Lehet hogy hülye kérdés de 12 voltos elemmel működhet?Neked gondolom aksiról megy.Ha nem muszáj akkor nem tennék be egy aksit.Nem is tudnám hova.
Ha 130-140-ig mér az már nekem bőven elég.Többet úgysem megy a szekér Nekem csak arra kell hogy lássam mekkora sebességgel tudom venni a kanyarokat.Ez elméletileg 399-ig mér.Csak nem fog begolyózni nekem 80 felett
Ezt konkrétan nem ismerem, de régen jó volt a Sigma.
Kb. az egyetlen ami motoron is jól működött és tudott 200 felett mérni....bár gyanítom ez neked nem szempont de a többi kerékpár computer 80 felett meghülyült többnyire. (10+ éve)
Sziasztok!Szeretnék valami sebességmérő eszközt a motoromra(kx250).Mivel korlátozottak a lehetőségeim ,ezért csak valami jeladós cucc jöhet szóba.
Én erre gondoltam.Esetleg használt már valaki ilyet?Ha valakinek van más ötlete az ne tartsa magába. https://www.mall.hu/vezetekes-...
szét szedni még nem is nehéz, jó helyre vissza rakni ahhoz már kell finesz !
nézd ez kb sok opelesre igaz, van egy típus hibás vagy elkopott motorja, nem felújítja vesz egy másik ugyan olyan szart bele. leköti a kiput elektromos dolgokat motortartóbakot féltengelyt és CS ! az fel sem rémlik benne hogy szar helyére szart rak. elértük ezt is hogy nem javítunk, bontatlan gyári -szart- keres mindenki, + kevés km legyen egy ugyan olyan idős vagy motorkódos motorban ami ugyan azokkal a bajokkal küszködik.
Van egy Yamaha xj600-am, de már kezdem meggyújtani. Eddig sokat fogyasztott és nem ment, próbáltam kisebb - nagyobb fúvókával, kisebb nagyobb úszószint, új tűszelep de nem az igazi továbbra sem.(kormos a gyertya)
Nagyobb fúvókával terhelésen (5. és 6. ban) 7.5 ezernél mos kisebb fúvókával 6 ezernél nem akar többet forogni. A karbinál lehet probléma vagy a szelephézag vagy mi a ....?
én ezt annó úgy oldottam meg hogy vettem ilyen 50forintos reed csöveket ráforrasztottam egy vastagabb dupla szigetelésű fali vezetékre
rámelegítettem néhány réteg zsugorcsövet és a reed részt fbs-el felragasztottam a fékmunkahenger belső felére
a tárcsára meg egy mágnest és meg is volt a tuti mérőke
A jeladósok gyakorlatilag azonnal.
Bár ha csapatok akkor mindent nézek csak az órát nem. Pálya motoromon nincs is műszer.
Megpróbálom a sigmát.Ha véletlen nem válik be akkor majd kitalálok valamit.
https://play.google.com/store/...
Sima bringa km óra mehet rá. Sigma vagy Cateye teljesen jó rá.
12V-os elemet hamar leszívná egy ilyen GPS-es óra.
Gyárilag nincs akku a motorodba? Mert ha lehet beletenni, akkor kell egy olcsó riasztó akku. Azzal nincs sok gond, és meg is van a táplálás.
Lehet hogy hülye kérdés de 12 voltos elemmel működhet?Neked gondolom aksiról megy.Ha nem muszáj akkor nem tennék be egy aksit.Nem is tudnám hova.
Kb. az egyetlen ami motoron is jól működött és tudott 200 felett mérni....bár gyanítom ez neked nem szempont de a többi kerékpár computer 80 felett meghülyült többnyire. (10+ éve)
Én erre gondoltam.Esetleg használt már valaki ilyet?Ha valakinek van más ötlete az ne tartsa magába.
https://www.mall.hu/vezetekes-...
nézd ez kb sok opelesre igaz, van egy típus hibás vagy elkopott motorja, nem felújítja vesz egy másik ugyan olyan szart bele. leköti a kiput elektromos dolgokat motortartóbakot féltengelyt és CS ! az fel sem rémlik benne hogy szar helyére szart rak. elértük ezt is hogy nem javítunk, bontatlan gyári -szart- keres mindenki, + kevés km legyen egy ugyan olyan idős vagy motorkódos motorban ami ugyan azokkal a bajokkal küszködik.
Geci kemények ezek a mi rendőreink
no ez jó menet !