A motor sokszor felkapja az olajat nagy fordulaton. most legutóbbi kínzásnál 2-3 deci tünt el és az mind a légszűrőben és a légszűrő kis átlátszó csövébe ment kb 130 km alatt. de előtte való hétvégén amikor több mint 300km-t mentem vele de ott nem volt szabájzás meg baromi nagy motorfék ott nem kapott fel semmit. Nem zörög nem füstöl van benne erő melegen is pöcre indul. Néha néha van hogy betorpan de az már "szerintem" azért mert a légszűrőházban a sok olaj fojtja meg. ahogy elengedem egy pillanatra a gázt visszahúzom és megint megy ahogy kell. A légszűrő új az olaj új frissen lett szelephézag állítva (kipufogó szelepek minimumra lettek állítva) ram air rendszert ma néztem ott sem látszik dugulás. A légszűrő házba vissza vezető csövet lehúztam hidegen elindítottam amíg a ventilátor el nem indult addig járt és nem volt sok karterja. Tanácstalan vagyok a továbbiakban, a szerelőm meg jelenleg nem tud rá időt szakítani most és addig amit tudok megnézek én. Ebben kérnék segítséget. Előre is köszönöm.
Az új első gumi is lehet a ludas. Ezzel én is megszívtam még a GSX-nél. Telót előtte tettem rendbe, azt ki zártam, első csapágyak közül az egyik egy picit löttyent cseréltem mindkettőt, kormámycsapágyat szétszedtem nem volt beverődés. Nem maradt más, végül lecseréltem az alig futott gumit mert eladó lett a motor és úgy nem lehetett volna eladni, az új gumival megszünt a hiba. Az az érdekes, hogy én visszavittem a gumit még ezet km se volt benne, de persze hogy nem cserélték, merthogy biztos a motor szar... Dunlop Qualifier volt.
Hi
haver GSF 650-e szitál 100 körül, enyhe, de jól érezhető kormány remegés. Nem volt törött, régebben nem csinálta. Először kicseréltük a teló olajat, régi is volt, kevés is, 20-as ment bele. Nem javult meg. Utána a hátsó gumit, (az első új, bő éve lett feltéve) az is öreg volt, kagylós. Így se lett jó.
A kormánycsapágy könnyen forog, nem akadozik, nem is érezni állványon kotyogást. A motorban 30 ekm sincs...
Mi lehet még?
(Bandit fórumon is megkérdeztem)
De lehet az is, ha túl sokat kap. Hidegen a dús keverék még előnyös, melegen belefullad.
Ezt megjáratva, bemelegítve a gyertyaképen látod legegyszerűbben.
És akkor egyúttal kizárhatod a gyertya hiba lehetőségét is.
Sziasztok.Adott egy 1990-es kle 500.A viz befolyik az olajhoz,vizet nm forralja,szürke füstöt nm löki,viszont a viz fogy a kiegyenlitőből.Hengerfejes,,vagy valahol màshol folyhat be a vìz?Választ előre is kőszi.
Valaki esetleg tud ajánlani debrecen környékén cross motor szerelőt de nem ilyen sufnituningost ,válaszokat előre köszönöm !