Sziasztok! Megcsináltam az adaptert a V stromra és igen! Hirtelen teli gáz adásra beesett a nyomás 2 bar alá picit. Lassan növelve a fordulatszámot nem esik a nyomás rev limit közelében sem. De ugye az csak részterheles. Limiteren is csak 0.2 tized barral volt a névleges gyári minimum alatt. De akkor amikor felugrik a fordulatszám alapjáratrol limiterig, borzalmasan esik a nyomás. Az AC szűrő teljesen tiszta volt, úgyhogy pumpa és o gyűrűk cseréje lesz. Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Sdtv-n 2 darab tps van, egy a mechanikusan működtetett folyószelepet figyeli,egy pedig a szervomotorost, onnan ad visszacsatolást, hogy végre hajtva lett e a parancs, ha minden igaz.
Sziasztok.Érdeklődnék féktárcsa szegecseléssel foglalkotik-e valaki vagy tudtok-e ajánlani valakit.A rotor részt kellene megfordítani nekem egy 310-es tárcsán.
Köszönettel
Üdv.Robi
Most olvastam hogy írtad hogy az jó. Még hogy szegény ami a szelep zárásával dúsúlna.
Én is üzemanyagra gondolok. Mindenképp nézz nyomást terhelésen. Egy olyan adaptert nem nehéz csinálni és venni is lehet.
Tank szuszogót már kizártam. Egyébként a probléma mindenkor fennáll. Nem időszakos jellegű. A meleg/hideg üzem sincs befolyással. Az injektorok tiszták. Az SDTV hibátlan, a TPS ek is működnek néztem diagnosztikaval. Tipikusan olyan mintha szar lenne a nyomásszabalyzo szelep, azzal a különbséggel, hogy alsó fordulatszámon és hideginditaskor nincs gond. Kizártnak tartom, hogy a szonda ennyit tudjon beleszólni a keverékképzésbe. Ha jól néztem nincs is benne gyárilag, de annyira nem vizslattam. A nyomást és szállítást a benzinpumpa tankbol kivezető ágán közvetlenül mértem. Még nem szereltem ki a tankból. Hétfőn folyt. köv. , Chaparral_2j ötlete nagyon jónak tűnik, első körben terheléses vizsgálat lesz, aztán kiszerelem a benzinpumpát átvizsgálásra. Köszönöm mindenkinek az eddigi ötleteket! Szeretem az ilyen jellegű motorhibákat, mert sokat lehet belőle tanulni.
En ugy tippelem, hogy ha lambda, akkor ennyit nem tud korrigalni, es magas fordulaton mar figyelembe sem veszi, bar ezt sosem mertem ki, csak erosen talalgatok.
Ja. Es lenne hibakod is.
De majd meglatjuk.
Üzem közben nem mértem nyomást, mert a T csatlakozót még nem sikerült beszereznem. Nem tudom, hogy hol állt, kliens motorja. De a benzint már lecseréltem.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. 2005-ös Yamaha FZ6-S, valós 52.000 km-rel: a kuplung nagyon fent fog. Hiába állítom, csak fent fog. Annyira zavaró, minden piros lámpánál egy kirakós játék elindulni. Előző motoromnál (diversion) amint engedtem a kuplungot, rögtön mozdult a motort, ezt meg nem tudom megszokni így, hogy majdnem teljesen ki kell engednem mire fog! Mi lehet a baj? Mit kell rajta cserélni, hogy normálisan működjön?
Sziasztok! DL 650 a beteg. 5-6 Ezer fordulat felett hirtelen gázadásra fullad. A gázt visszaengedve kb. 3/4 vagy akár 1/2 állásba újra erőre kap. Alapjáraton és kb 5000 fordulatig rendesen működik. Fi hibajel nincs. Dealer módban hiba nincs. Diagnosztikai szoftverrel nézve sincsen hiba. A keverék magas fordulaton szegény. A gyertyák hamuszürkék égettek, mind a 4. (NGK cr8E) Nem falsol sehol. Szelephézag megfelelő. Vezérlés a helyén. Benzinpumpa nyomás tesz 3,2 bar, mennyiség teszt is tökéletes. Üzemanyagcső nincs megtörve. Injektorok tiszák. Mi lehet még?
Vszeg dealer modban maradt
Köszönettel
Üdv.Robi
Én is üzemanyagra gondolok. Mindenképp nézz nyomást terhelésen. Egy olyan adaptert nem nehéz csinálni és venni is lehet.
Nem ismerem a típust mert itt nincs. De Suzuki érzékeny erre, ha zárt pozícióba marad akkor folytja a motort 4-5000 felett.
Ja. Es lenne hibakod is.
De majd meglatjuk.
A motor allt sokaig? Esetleg nem fedett helyen?