Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cimborám nem így láttam vele csapatni. Kétszer motoroztam vele életemben, először és utoljára! Rám rohadt a cordura.
Jól baszassa a 405 kilóval.
Eltaknyolás előtt 1 másodperccel - de hát ezt már ismerjük!
Sárga-fekete
Szemléltető példa a "Hogyan motorozzunk arra teljesen alkalmatlan eszközökkel" című tanulmányból?
Szoktuk pesztrálni az "öreget" de jó csóka nagyon. Tele van mindenféle króm bizbasszal gondolom, hogy zavarhatja a szemet mikor vereti a nap rendesen.
Van ízlése a srácnak.
Cserélte.
Az ezeröcsit ilyenre cserélce Laci cimborám.
2 aranyszárny a műhelybe. Öreg 1500 GL mindkettő.
Bocsi, azokból indultam ki, amiket szereltem mostanában. Busa, GSXR1000... azokhoz 25-30 között van a gyári lánc.
irónia jelentése megvan?
Szerinted lehet hogy annyi, szerencsére nem te szabod meg az árakat.
92057 92057-1397 CHAIN,CAM,92RH2015 1 45.92Eur
Köszi!
van hozzá minden alkatrészem lánc feszítő vezető lebegésgátló
ha meg új láncot veszel ne végtelenitett legyen úgy is szét kell préselni
akkor hozd el tőle a motorod... jó,hogy nem tőled kérdezi meg, mi baja
Másik szerelohoz viszem ezek után köszönom a segítséget
Utángyártott vezlánc kb 20 meg a feszítőt vagy a rugóját is cserélni kell, ha nincs szerencséd a szelepfedél tömítést is + munkadíj.
Inkább ne vele nem?
Sztem inkább 25-30e egy gyári vezlánc. Javasolnám én is az ilyen hülye ötleteket, h otthon csinálja maga, legalább elugrik vagy elrakja a vezérlést és lesz 200e a javítás...