Hat nem tudom.... én soha nem raktam egyik motoromba se semmilyen adalékot, a karbis robogó ráadásul kint all fedett helyen letakarva, de meg soha nem volt az üzemanyaggal problémám, pedig 5-6 hónapot állnak.... tavasszal előveszem, indítom és megyek...
Én az utóbbi egy évben 3 motorkerékpárt és egy motoros permetezőt csak a benzin lecserélése után tudtam beindítani.Féktisztóra rögtön indultak de amint elfogyasztották rögtön leálltak.A tulajok elmondása szerint 3 hónapos benzinek voltak a vasakba.Régen ilyen nem volt,emlékeim szerint.
Mert drágítja
Fater tavasszal használta kimozorozott kb 3 tankot, utána nyáron néha néha kiment belőle fél tank de volt hogy 2 hónapig is állt
Aztán én meg ganézhattam a karburátor minden évben többször is, mert ugye egy leeresztő nincs sehol sem.....
Aztán valami biszbaszt vett a rotához aztán a boltban meglátta ez a folyadékot aztán nyárra ezt is tett bele és működött mert nem kellett karbit ganéznom utána
Nem sokkal egyszerűbb ha egyáltalán nem teszek bele benzint?
A rémhírekkel ellentétben nem rohad az üres tank egy fűtött garázsban. Legalább is sokkal lassabban mint az etanolos benzintől.
Én csak azt nem értem, honnan tudja a benzin-ezek szerint káros- etanol tartalma, hogy na, eljött az én időm, most marhatok mert most van a téli leállítás. Nyáron miért nem marja ugyan az az etanol? Vagy járjunk nyáron is mindig üres tankkal, nehogy marja?
szerintem ez volt: https://kerthobby.hu/AL-KO-BS992380
nem tuti mert fekete dobozra emlékszem, de egy kanna benzinhez kellett önteni, és 99% hogy briggs gyártmány volt
Én még azt is feltételezem ezekről, hogy olyan adalék is van benne, amelyik ha nem vigyázol, betámadja az ártatlanságodat, aztán majd csak lesni fogsz utána amikor ez megtörtént !!!! Mert már csak ez hiányzik!
ha ilyen kibaszott gazdag vagy akkor vannak benzin stabilizáló folyadékok
fater használta egy időben a rotakapában, mert elég sokat állt és többnyire megmurdelt a benzin mire legközelebb kellett
meg nem mondom mi volt a neve, de működött, téli leállításra nem lehet rossz
Ehhez a részéhez nem értek. Viszont azt tudom hogy bármelyik kúton 5-10% között van az etanol tartalom.
Repülő benzint akarok szerezni.
700 forint literje, de abba garantáltan nincs egy gramm károsodást okozó anyag...ezen felül 120-as az oktánszáma
Sziasztok,olyan problemam lenne hogy gsxr 600 srad motorom inditas utan alapjaraton jar szepen de ha gazt huzol mintha a hengerek ossze vissza jarnanak es meg is all a motor,alapjarat nagyjabol jo,karbi takaritva szinkron most volt,es eggyik pillanatrol a masikra ez a hiba lepett fel!A segitseget elore is koszonom
igen, a benzin sem mindegy, még azt sem , melyik kútról veszed lassan; vhol jobb még, vhol hagyjuk; valamint azon belül típus is számíthat, pl télen nagyon sokan tele tankolják jobb minőségű benzinnel, és úgy teszik aludni, pl racing, 100as, stb stb
egyébként most pár hónapja én is ilyenekkel tankolok, lerakódásgátló adalék is van benne pl ( állítólag)
Nekem mindegy, de a saját tapasztalatom az tény.
Régen amíg rendes benzin volt addig valóban ez volt a szabály hogy teli tankkal kell elrakni, de utóbbi években csúnyán beszoptuk páran az etanolos vackot meglepően rövid idő alatt.
És ahogy növelik a etanol arányát úgy erőteljesebb a jelenség.
Ha hosszabb időre rakom le akkor i kell fújni valami olajjal, ami megvédi a korróziótól, mert a benzin erre már alkalmatlan.
Az újabb motorok bírják, azt én sem eresztem le, ezek erre vannak kitalálva, de azon nincs karburátor.
A régiekben a réz és spiáter alkatrészek azonnal oldódnak és az MZ galvanizált belsőjű, amúgy nagyon tartós tankját is szétmarta nekem.
CB750.be most rendeltem meg a második készlet karburátor felújító készletet, mert elhittem hogy üresen korrodál, és pár hónap után már nem indult be.
már nagyon sok mindentől függ ez is, mi most találkoztunk 2x azzal az esettel, hogy üres volt a tank, és mit okozott... felesleges vitatkozni, online szerelni nem lehet, helyzet-, motor függő
Fater tavasszal használta kimozorozott kb 3 tankot, utána nyáron néha néha kiment belőle fél tank de volt hogy 2 hónapig is állt
Aztán én meg ganézhattam a karburátor minden évben többször is, mert ugye egy leeresztő nincs sehol sem.....
Aztán valami biszbaszt vett a rotához aztán a boltban meglátta ez a folyadékot aztán nyárra ezt is tett bele és működött mert nem kellett karbit ganéznom utána
https://www.olajwebshop.hu/liq...
A rémhírekkel ellentétben nem rohad az üres tank egy fűtött garázsban. Legalább is sokkal lassabban mint az etanolos benzintől.
nem tuti mert fekete dobozra emlékszem, de egy kanna benzinhez kellett önteni, és 99% hogy briggs gyártmány volt
fater használta egy időben a rotakapában, mert elég sokat állt és többnyire megmurdelt a benzin mire legközelebb kellett
meg nem mondom mi volt a neve, de működött, téli leállításra nem lehet rossz
Repülő benzint akarok szerezni.
700 forint literje, de abba garantáltan nincs egy gramm károsodást okozó anyag...ezen felül 120-as az oktánszáma
egyébként most pár hónapja én is ilyenekkel tankolok, lerakódásgátló adalék is van benne pl ( állítólag)
Régen amíg rendes benzin volt addig valóban ez volt a szabály hogy teli tankkal kell elrakni, de utóbbi években csúnyán beszoptuk páran az etanolos vackot meglepően rövid idő alatt.
És ahogy növelik a etanol arányát úgy erőteljesebb a jelenség.
Ha hosszabb időre rakom le akkor i kell fújni valami olajjal, ami megvédi a korróziótól, mert a benzin erre már alkalmatlan.
A régiekben a réz és spiáter alkatrészek azonnal oldódnak és az MZ galvanizált belsőjű, amúgy nagyon tartós tankját is szétmarta nekem.
CB750.be most rendeltem meg a második készlet karburátor felújító készletet, mert elhittem hogy üresen korrodál, és pár hónap után már nem indult be.
már nagyon sok mindentől függ ez is, mi most találkoztunk 2x azzal az esettel, hogy üres volt a tank, és mit okozott... felesleges vitatkozni, online szerelni nem lehet, helyzet-, motor függő