Sziasztok!
Vettem egy olajos gixert hibásan,füstölt stb.Arra jutottunk,hogy a dugó és gyűrű kopott.Azt olvastam,hogy a hayabusa vagy bandit dugóval össze lehet hozni,csak hengerfejtömítést kell gyártani hozzá.Ebben kérnék tanácsot vagy segítséget,hogy ez valóban lehetséges-e,vagy kell valami átalakítás még hozzá?
Köszi!
Az a2 meg is fog rozsdásodni ha a vízen kívül egyéb korrodáló folyadék éri
Az a4 a saválló ez már elég sok mindent kibír
Pl az a2 csavarhoz mindig a4 anya ajánlott
Megvennem en kinabol is de ott sem talalok. Biztos legyartanak ha nagy mennyisegben kellene, de annyit nem er az egesz.
Nekiallok esztergalok, most ugyis raerek, ebben a korban mar nem megy bulizni ilyenkor az ember
Nameg a sajat motoromat is ossze kell pakolni meg. Arra nincs ido altalaban
már magában az a2 csavar is elég ritka alig találtam itthon olyat ahol darabra(500) lehet venni "magánembernek"
sima imbusz még lett volna több helyen de ha már valami extra forma kell akkor nem egyszerű a helyzet
gyerekek ...
Nem az a kérdés, hogy , hogy került rá....akár poénból,akár mulasztás miatt...
Hanem hogy miért nem baszták ki a picsába? s ki engedte ezt forgalomba?
mert ez kurva geci dolog....pláne, ha mondjuk szét is kell húzni egy blokkot a tengelyről lecsupált menet miatt...
Ezt barmilyen eszterga tudja. Csinaltam en is a regi emu200asommal. Csak 4pofas kulon allithato tokmany kell, meg egy kis lelemenyesseg.
Szep dolgokat lehet muvelni ezekkel a gepekkel. Nem veletlen kulon szakag
Esztergáli is lehet préselni is. Ezen nem kapunk össze. Mi forgalmazzunk olyan esztergákat amik ilyet is tudnak. Egy olyan beszúrás nem jelent próblémát sem a gépnek sem a program írójának.
Abban biztos vagyok hogy nem direkt tettek ra.
Tippem: ezeket a hatlap mereteket, alacsony magassaggal rendszerint (esetek tobbsegeben) balos menetemelkedeshez hasznaljak. Gyartas soran a kulso eleket eloszor megnyomjak majd csak ezutan munkalnak furatot. Vagyis elkeozelheto hogy volt par tonna maradek (obsolete) hatszog anyag amit elhasznaltak mas furattal.
Furcsanak hangzik ezt igy leirva, de a gyartok sokszor nagyon durva dolgokat megengednek maguknak (foleg az OEMek) csakhogy ket centet nyerjenek...
Aztan lehet hogy tok mas a megoldas
Vettem egy olajos gixert hibásan,füstölt stb.Arra jutottunk,hogy a dugó és gyűrű kopott.Azt olvastam,hogy a hayabusa vagy bandit dugóval össze lehet hozni,csak hengerfejtömítést kell gyártani hozzá.Ebben kérnék tanácsot vagy segítséget,hogy ez valóban lehetséges-e,vagy kell valami átalakítás még hozzá?
Köszi!
Az a4 a saválló ez már elég sok mindent kibír
Pl az a2 csavarhoz mindig a4 anya ajánlott
Hoty miert a frasz nem tudja.
https://www.ebay.com/itm/2PC-t...
Kb 70le lett a gep, 540es gyari uj hengerrel meg mindenfele okossaggal
??????????
Nekiallok esztergalok, most ugyis raerek, ebben a korban mar nem megy bulizni ilyenkor az ember
Nameg a sajat motoromat is ossze kell pakolni meg. Arra nincs ido altalaban
Van nekik minden és adnak darabra is...más kérdés hogy olyan áron hogy inkább kivárod az 1 hónapot mire megjön kínából :)))
sima imbusz még lett volna több helyen de ha már valami extra forma kell akkor nem egyszerű a helyzet
Meg anno japanbol hoztam egy adaggal, de elfogyni latszik
Nem tudom miért engedték.
Nem az a kérdés, hogy , hogy került rá....akár poénból,akár mulasztás miatt...
Hanem hogy miért nem baszták ki a picsába? s ki engedte ezt forgalomba?
mert ez kurva geci dolog....pláne, ha mondjuk szét is kell húzni egy blokkot a tengelyről lecsupált menet miatt...
Szep dolgokat lehet muvelni ezekkel a gepekkel. Nem veletlen kulon szakag
Tippem: ezeket a hatlap mereteket, alacsony magassaggal rendszerint (esetek tobbsegeben) balos menetemelkedeshez hasznaljak. Gyartas soran a kulso eleket eloszor megnyomjak majd csak ezutan munkalnak furatot. Vagyis elkeozelheto hogy volt par tonna maradek (obsolete) hatszog anyag amit elhasznaltak mas furattal.
Furcsanak hangzik ezt igy leirva, de a gyartok sokszor nagyon durva dolgokat megengednek maguknak (foleg az OEMek) csakhogy ket centet nyerjenek...
Aztan lehet hogy tok mas a megoldas