Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 15 rugó egy gyári vezlánc+a munkadíj. Mindenképpen azzal a szerelővel csináltasd, aki tanácstalan ilyen ügyben. Nekem tegnap kb 5 percig tartott kivenni/visszatenni a zrx láncfeszítőjét, és megnézni hogy az 5. rovátkánál tart a racsni a 12-ből de én nem vagyok motorszerelő......
Hajtás lánc új rajta akkor szerintem vezerműlánc lesz mennyibe kerül a cseréje kB?
Vezermulanc vagy hajtáslánc. Fórumon nehéz lessz választ adni. Ezt élőben hallani kellene.
Üdv lenne egy zx6r 2004 motoron és magas fordulatnál motorféknél csörgő hangot hallani 40000km van benne esetleg valaki nem tud erre valamit mondani mert a szerelőm tanácstalan válaszokat köszönöm
gyógyszertári vagy gazdaboltokban kapható... gyógyszerári növényi uolyan jó... nem kell felhigitani, csak töményen szétszárítja a bőrödet, úgyhogy kézre ment le kell mosni, vízzel higul kevés kell, kis kiszerelés is sokáig elég, de ha nagyobb kiszerelést veszel, az autógumi oldalfalát is le tudod ápolni, futófelületet nem....
Hali!
Miféle glicerint, a növényit, vagy a simát?
Srad 600 karbit keresnek ha valakinek van ne tartsa magaban!koszonom
Pedig van vagy 10p művelet, mindig remelem hogy nem kell..... de mégis....
Qrva drága és nem... pedig van olyan este, hogy többet eliszok a glicerin meg olcsó és egy évig jó a membrán
Nem mindig utólag csinálom, amikor mar.reg használatban van, mert lusta vagyok hozza
És nem telik újra?
INdul, mert mindig szétszedi és kipucolja
Utóbbi 3-4évben kezdődött.
Előtte nekem sem volt ilyen bajom.
MZ kint állt a ház előtt még letakarva sem volt. Ősszel lelakatoltam, tavasszal rárúgtam kettőt és indult, mert annak a szarnak még akku sem feltétlenül kellett az indításhoz.
Neked is 1981-es gyártású a motorod?
Ha megnézed a karbit és rozsdamentes a fúvóka meg a tű akkor azt nem fogja szétmarni. Abba csak simán megromlik a benzin.
Mert a gumimembran mindig kap egy regeneráló glicerin fürdőt, elöregedett, de egy éjszaka aztatas és egész évben jó
De minek ha evek ota tiszta es indul
Mint írtam biztos létező jelenség, de én meg sosem találkoztam vele, karbisnal sem....
Az hogy neked nincs, masnsk meg lehet es van ilyen gondja. Megint mas azt mondja, hogy evente cserelni kell es van ahol megis megy olajcsere nelkul. Persze hs nincs gond akkor nem szedik szet. Motorves karbik kozott is sok a kulonbseg.
A ténérés ismerősök között kb mind kínlódott már nem egyszer evvel.....
Most ott vagy kevesebb benzin van a csészében, vagy jobban szellőzik a karbi vagy a fene tudja miért ilyen finnyás
Az olaj az más.
Piacon láttam suzukis női tulajt aki büszkén mondta,hogy 60 ezer kilóméter van a kocsiban és még senki nem piszkált hozzá,még az olaj is gyári benne.Mondom neki ezt ne reklámozza mert elriassza a vevőt.Még neki állt feljebb,hogy mit képzelek én,már csak nem fogja a gyári olajat lecseréltetni valami vacakra.
És minden tavasszal szét van szedve a karbi, de tiszta....
Érdekes és biztosan létező jelenség, csak én meg nem találkoztam vele 30 éves motoros pályafutásom alatt
Nem látom az összefüggést nálam nem jelentkező üzemanyag probléma és apósod olajcsereje között
Pl a Yamaha ha állt 2 hetet nem indult csak ha a karbiból leengedtem a benzint, a Cagiva még 3 hónap állás után is pár rugásra indult
Szóval a fene se tudja mi van....