Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a hosszú, ami a képen van.
A hosszabbnak meg a rövidebbnek is ugyanott van a tömítő része - az hogy a maradék mennyire lóg be a gumi belsejébe, az nagyjából tökmindegy szerintem....
volt a webshopban egy rövidebb meg egy hosszabb. Ezt hozták ki végül.
Ha nem jó, vissza tudom cserélni, csak régen volt már a kezembe szeleptű és nem emlékszem, hogy ez a hosszú volt-e...
Ezt tudom én is. :-)
De ez az? vagy ha nem akkor jó bele?
Elvileg tök ugyanaz a szelep megy autóba és motorba is.
Sziasztok! Vki akinek van gumis tapasztalata segítsen már legyenszíves. A képen látható szeleptű (hossza miatt kérdezem) az jó nekünk a motorba? Nincs kedvem kicsavarni egyet az autómból aztán meg pumpálni ebben a hidegben a motor kerekei meg gumi nélkül vannak...
ott is kitámaszt a szelep, ha elmegy a hézag...
Hagyd már nem a vezérlés a csoda, hanem a sok "gondos gazda" természetesen tisztelet a kivételeknek.
kell is ez a 8000-es fordulathoz. r6-ná a 15000-hez se kell a csoda vezérlés. Régebbi 250 sor4 gépekről ne is beszéljünk.
Ja, a kompresszió az Aprillián szelepállítás előtt hidegen 7bar,melegen 12 bar volt.Szelep állítás után nem mértük, mert nem érdekelte a havert,mivel hidegbe is jól indult.
Na nekem ezért jobb a purgyé dukáti viszem az előírt szelep lapkázásra meg vez.szíj feszesség vagy cserére, (ha esedékes) oszt nem sír a szám, hogy mi a faccér nem megy mert csörög a lánc vagy nem indul hidegen mert nem nyit már a szelep mert nem. Nem kerül semmivel sem többe ja tényleg nem. Viszont a desmo ami vagy nyitva van vagy zárva nyista szeleplebegés az nagyon szeressem...
A szívóknál nem ment be a 0.15 ha jól emlékszek a kipufogónál azt hiszem az egyiknél nem ment be a 0.20. Gondolom milyen jók a szelepek benne... Érdemes most lapkázni vagy cserélni inkább a szelepeket?
a hideg az olyan +20 fok körüli
szóval nem a -15fokban kell méregetni

a husky lapkás, szóval ha nem jó a hézag lehet nagyon pontosan méregetni, hogy ne kelljen sokszor csereberélni
amúgy ha titán szelepes akkor a 2. állítás után érdemes új szelepeket betenni, mert azok néha szétszakadnak ha túl vannak hordva
igaz nem is kell túl gyakran állítani, enyémet először 200 óránál kellett
9-12,5-ig!
szivószelephézag 0,15 mm, kipufogószelep 0,20 mm (hidegen)
Először kipróbálom új gyertyával, ha nem javul akkor szelephézag amúgy is rá kellene nézni. Mekkora kompressziónak kell lennie kb?
Talán csak azért, hogy a szelep minél kisebb ideig legyen zárva!?
Nem vitték túlzásba !
Már nem emlékszem,haver letöltött service manualt és az alapján állítottam be.Nem régiben a cbf 600-on ellenőriztem ott a szívó 0,16mm a kipufogó szelepnél 0,22mm az előírt hézag.
Azt tudod , hogy mennyinek kell lenni a szelephézagoknak, szívó, és kipufogó??
Haverom Aprilliája produkált ilyet,szelephézag nem volt hidegen.Melegen pöcc-röff,beállítottuk és éjszaka a garázs előtt aludt és minusz4 fokba is pöccre indult.
"eljött a kánaán ! itt olyat kapsz amit imádsz" ! itt olyat kapsz, balról amitől szédelegni fogsz egy ideig!
eljött a kánaán ! itt olyat kapsz amit imádsz !
bontott blokkba bele látsz ?
Melegen indulgat, de nem úgy ahogy eddig. Hidegen nagyon szarul indul. Ez a gyertya volt benne eddig is, vettem bele újat de az nem sokat bírt benne mert össze vissza adja a szikrát úgyhogy vissza raktam a régit. Megpróbálok egy gyertya cserét elsőnek. Melegen általában most gombnyomásra indul, de van hogy elkezd szórakozni. Hol tudok én ehhez alkatrészeket beszerezni?? Dugó,hajtókar, szelep vez. lánc??