Melegen jól indul?
Érdemes egy gyertya cserével kezdeni
Régen a hamis ngk gyertyákkal volt ugyanez a tünet
Alig indult hidegen össze vissza alapjárat aztán üzem melegen meg jó volt
Heló! Mitől lehet hogy hidegen alig bírom beköszörülni a motort? Nem rég kezdett el szarakodni. Eddig mindig úgy indult hogy 2 gázfröccs, szívató és gombnyomásra indult. Új az akksi is benne.
Mégis mit akarsz nedves motorostárs?! Örülj neki, hogy legalább jó drága, és még azt is akarod, hogy ráadásul jó is legyen! De mindi ez a maximalizmus :
...drága és még szar is marad attól, mert ilyen lepusztult gépen mindig jönnek elő újabb dolgok.
Ha teljesen újjá építed akkor meg tényleg többe van mint egy új motor.
Bontott blokkal az volt a bajom, hogy az pont ugyan ilyen szar volt. Mondjuk a kettőből össze lehetett legózni egy egész jó készletet, de az általad felsoroltakat így sem úsztam meg...plusz a gyűrűket ugyan úgy rá kell tenni.
sziasztok segitséget szeretnék kérni hogy állitsam be a delltoro 17,5 karburátoromat egy motorhispánia furia 50-es endurorol van szó 2006-os kiadásu a motor
A legolcsóbb megoldás, ha a régi dugókhoz újrahüvelyezteted a hengersort, akkor vissza lehet állítani az újkori hézagokat, de a gyűrűszettet nem úszod meg, abból viszont gyárit, vagy esetleg Wisecot. A gyűrűhornyok nem lehetnek kiverődöttek. Ha mégis, lehet magasabb gyűrűt keresni, és szélesebbre esztergáltatni a hornyokat, de ez már sok kérdést vet fel...
szeva ! előbb jó lenne tisztáznod hogy mit is vettél, 750 , 1100, 600 ?
ahhoz hogy meg tudd mondani mi kell előbb szedd szét ! utána lehet gondolkodni alkatrészt keresni, hibát feltárni !
tehát 600 -750- 1100 ? gsx 600 boci 600, 750 de mely évjárat vagy inkább motorkód, 1100 ? de melyik ? 1059 -1127 -1158 ? évjárat motorkód ? ha ez meg van akkor lehet kitalálni hogy mi a megoldás ! hengersor hengerfej is cserélhető sőt vezérmű is egyikből másikba de jó tudni mibe !
Ez kétségtelen.
Szoci gépekhez, meg alacsony fordulatú autókhoz jók a dugattyúik, használtam ilyen helyeken, de Hondámba én sem raknék.
A Pálék öntik a dugattyút, és akármilyen jól is csinálják, nem lesz olyan mint egy kovácsolt dugattyú. A kovácsolt dugók meg soha nem lesznek olcsóak.
Egyébként én is érdeklődtem. Mondták hogy megcsinálják, ha ragaszkodom hozzá, de nem ajánlják, mert nem lesz jó.
Igazából iróniának írtam hogy tegyen a GSXR1100-be ilyet
A Pál az egy nagyszerű cég. Csináltattam velük jó 10 évvel ezelőtt Gpz-hez 4 dugattyút, amiből 2db kb 500 km alatt úgy elmállott mint a szétmorzsolt száraz gyurma. Én meg kezdhettem elölről az egész blokk szétszedést, aztán hosszas vita után annyira voltak hajlandóak, hogy csináltak 4 újat, amiből "csak" az anyagköltséget kellett újra kifizetnem. Aztán eladtam azt a szart, de pár évvel később láttam hírdetésben, ahol jó állapotúnak írták le, így valszeg a második széria már sikeresebb volt.Ettől függetlenül nem szeretnék ilyen dugattyúkat a tököm alá mikor épp 10.000-et forog a gép.....
'93-as FZR 1000-hez közel 50e volt csak a gyűrűszett, pár éve. De vigyázz ebayen, sok a kínai gagyi.
Van amiben jó a kínai is, de... ilyen esetben inkább gyári.
Viszonyításképp, Haya gyári gyűrűszett és hajtókar csapágysor - nagyon-nagyon baráti kedvezménnyel - 120-130e volt nekem 2 éve.
Szerintem a Hayabusáé sem lesz olcsóbb.
Itt az Üllői úton a "Pál dugattyúnál" viszont bármit legyártanak neked olcsón
Bár szerintem Gixxer esetén ők is lebeszélnek erről.
Nézd meg a kopást előbb, mert lehet elég csak gyűrűzni.
Érdemes egy gyertya cserével kezdeni
Régen a hamis ngk gyertyákkal volt ugyanez a tünet
Alig indult hidegen össze vissza alapjárat aztán üzem melegen meg jó volt