vidd el szakemberhez
mert ha sikerül is szétszerelni (úgy hogy össze is bírod szerelni utána) fogalmad sincs arról hogy melyik alkatrésznek hogy kell kinézni, szóval ha van valam ielváltozás akkor nem fogod észrevenni, és ha még úgy is szereled össze ahogy volt nem biztos hogy olyan lesz amilyennek lennie kell
ha csak a nitrogén hiányzik azt fel lehet töltetni, vagy egy biciklis teleszkóp pumpával (sok esetben adapter segítségével) fel lehet fújni
de ha mégis szét akarod szedni keress rá a youtube-on, biztos van róla videó
sziasztok ! fokozatkijelzővel küszködöm (FZS600 és Gipro utánzat ) bekötöttem és minden a leírás szerint működik egészen addig amíg a 2-es fokozatot kellene kérnie a betanításkor ,de nem kéri sajnos - vagyis ráadom a gyújtást - visszaszámol 6-tól 1 -ig , - megjelenikaz "L" beindítom a motort és villogni kezd az "L" majd megjelenik az "1" - felpörgetem 4 ezerre a motort , ott tartom és várom hogy megtanulja az 1 -est majd pedig kérje hogy tegyem 2 -be - de ez már nem teszi :( megköszönöm ha valakinek van ötlete mit rontok el !
Ha fedett és fűtött helyen van akkor én az olaj betöltő nyílást nyitva hagynám Pár napon keresztül hagy párologjon el még a maradék benzin belőle aztán felönteni friss olajjal.
Üdv!Van egy arctik cat tipusú öszkerekes atv-m.Lcd műszerfal található rajta ami sötétedésre rózsaszinűen világít.Valameik nap beindítottam és egyszerre eltünt róla minden csak a rózsaszín háttérvilágítás maradt a fekete szinű adatok eltüntek.Kilométer,benzinszint stb....Mi lehet az oka,találkozott már valaki ilyen problémával?Előrre is köszönöm a válaszokat.
Nem lesz baja. Én még az olaj leeresztő csavart, meg az olajbeöntő csavarját sem tenném vissza. hadd szellőzön ki a blokk a benzintől. Vagy beletölteni valami olcsó olajat, megjáratni a motort majd leereszteni és akkor bele a jó olajat szűröt stb.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szilveszter előtt be akartam röffenteni a gépet (Kawasaki er5), bár így utólag hülyeség volt!
Vagy túlszivattam a motort, vagy az úszó akadt fent a karbiban,de 5L benzin a blokkban landolt. Nyekk az új olaj, olajszűrő, sőt még a légszűrő is odalett!
Leengedtem a közet 9L olajos benzint, karbit kitakarítottam. Valóban az úszó akadt fent! Meg vannak az új cuccok, olaj, szűrők stb., de nem tudom most töltsem-e bele az olajat vagy várjak amíg kijön a jóidő. Addig nem lesz baja a blokknak, hogy olaj nélkül van? Valamilyen más elvégezendő teendő amit ilyen esetekben meg kell tenni? Előre is köszönöm a segítséget!
Kamubüntiket magánemberek és tudták a rendszámod, hogy motorod van és azt gondolták vak vagy, mert nem ismered fel saját magad a motoron? Ez szerintem csak egy dagadt majom aki történetesen a te rendszámoddal furikázott, mert sem útdíjat, sem büntit nem akart fizetni kint.
Talán még azt tudom elképzelni - ami egy időben divat volt - hogy kamubüntiket küldtek külföldiából, magánemberek.
Bár elég hivatalos formája volt, de a f.sztudja, azóta sem tudom eldönteni
Igen, ezeket a rendszámtípusokat/fajtákat anno én is végigzongoráztam, de egyik sem passzolt. Betűtípus sem volt pont ilyen.
És ugye a plakett is elég pontosan ott van, ahol nekem is.
Van egyébként a megtévesztésig azonos 3 betű 3 szám rendszám a magyar rendszámon kívül. Nem tudom pontosan melyik országnak, bár az fura lenne, hogy ott is U-s és "B" formátumú a motor rendszám....
Mekkora görény a dagadt parasztja, a te rendszámoddal jár, mert a "képen" a te rendszámod van, más nemzet hasonló kiosztású motor rendszámáról nem hallottam még.
Nekem osztrákiából jött pár éve levél, hogy gyorsan mentem X-Y szakaszon. A gond csak az volt, hogy adott időben a motorom éppen félig szét volt szedve.
Írtam nekik, kértem fotókat, stb. Küldték is a képet, amin egy túragép volt látható, mázsa körüli riderrel, szinte olvashatatlan rszámmal.
Én reagáltam a saját motorom képeivel és a saját testalkatommal (magas, vékony, 65-70kg).
Jött is a válasz email, sorry, elnéztük, nem kell fizetni...
Ha kicsivel többért kapsz jó felnit mint a görgőzés ára akkor tényleg inkább azt, de az alap kérdéshez visszatérve, jó pár felnit görgőztettem és a legtöbb egész jól sikerült persze volt amelyik nem.
Na akkor itt van a mumus kérdés. Görgőztessem ennyiért, vagy vegyek bontott jó felnit 25-40 körül? Ami ugyanúgy lehet, hogy görgőzött...
Lehet, hogy utóbbi lesz. A környékben (Khely) nem nagyon görgőznek mkp. felnit, ahogy utánanéztem. Futározni persze lehet oda-vissza, de akkor több a leves, mint a hús.
Köszi mindenkinek az infókat!
Nekem néha összejön, viszont évi max 1 csekkel szerintem eredményesen járulok hozzá új utak, hidak, iskolák, kórházak építéséhez, a hitelállományunk csökkentéséhez, és mintha Putyin is nyugodtabb lenne..
Nitrogén az nincs benne azt teszteltem
Tudsz te megbízható szakít?