Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok valaki tudna infót adni, hogy klr 600b vezèrlèsnek hogy kell àllnia?
Hehe :D igen most várom a gyűrű szettet mert dugom már van kettő zsír új de gyűrű szerintem kaki így bízok benne az új gyűrű meghozza az eredményt ✌️
Igen ehhez nagyon hasonló, csak a tank nem ennyire szögletes, az akkut takaró műanyag, és a lámpafej is kisebb. kisebb
Jól mondod. Bár illik jó szerszámot használni hogy ne sérüljön semmi.
Ennél a típusnál pedig nem kell gyűrű összeszorító mert alulról megy a hengerekbe a dugó. Én a 2 középsővel kezdem felső holtpontján vagy kitámasztva a dugókat. Erre is ir a könyv megoldást. Hangvilla alakú fa darabra támasztódik a dugattyú. Ezután nagyon óvatosan besegítjük a gyűrűket. Aztán átfordítva az egyes és négyes dugót.
Lehúzás igen belülről kifele spirális alakban de a könyvben benne kell lennie a lehúzási értékeknek. Szigorúan kell követni azt mert nem hiába van így kitalálva.
Kezdő/tanuló mkp. szerelőként mondom ezt, javítsatok ki, ha hülyeséget beszélek:
Gyűrű összeszorításhoz használhatsz valami vékonyabb-hajlékonyabb műa. vagy fémlemezt is, amit rá tudsz hajlítani a dugattyúra.
A lényeg, hogy átmérőben jól passzoljon.
Lehúzás bentről kifelé spirálban/rádiuszosan. Ha nincs megadva, vagy nem találsz lehúzási nyomatékot, akkor - véleményem szerint - az adott menetméretnek megfelelő ált. nyomatékot illik használni.
Józsi bácsi nézd csak. Ilyen motorod van ugye?
Új tömítés készlet kell hozzá.
Azon rajta van minden adat. Spirál alakban kifelé két-három lépcsőben kell lehúzni.
Mostanában csak az első lépcsőnél van nyomaték, valami alacsony, a másik kettőnél konkrét fordulat van megadva.

Gyűrűket kézzel is beigazíthatod. Macerás szerszám nélkül, és nem szabad erőltetni, ezért elég aprólékos munka, de azt mondtad nem vagy fogalmatlan
Én papír csíkkal körbetekertem, és csak arról szedtem le amelyiket igazgattam, így nem sérült véletlenül a többi.
"nincs gyürüöszeszorito szerszámom egy se,nem pedig négy" Netán ha ilyesmit keresnél szerintem bele se kezdj.
sziasztok.
segitségeteket szeretném kérni.
nem olyat,hogy hagyd a fenébe,gyujtsd fel,bizd szerelöre stb..hanem épkézláb segitségre lenen szükségem.
nem vagyok teljesen egysejtü,nem idegen tölem a szerszám,de pár adatot nem találok a manualba,ezért kérnék segitséget.
az alany egy 1987es Gpz
rá kéne szánnom magam hengersor cserére.
nagyon kopott már ami rajta van és eléggé füstöl is.
vetetm angliábol komplett hengersort,dugókkal
nagyon patika állapotban van a gyürük kopása jóval a türésen belül.
a hengerfalakon még látni a hónolást is.
szoval ezt kéne átraknom.
leszerelés tiszta sor.
hütöviz leenged,szétbont mindent stb
de visszarakáskor hogy csináljam,mert nincs gyürüöszeszorito szerszámom egy se,nem pedig négy
esetleg tudok olcson venni valahol?
tegyük fel rámegy a hengersor,hengerfejtömités,hengerfej.a lehuzás milyen sorrendben legyen,
pl átlóban?
csigavonalban?
a manuál nem tér ki erre sajnos,mintha evidensnek kéne lennie...
esetleg lenne valaki vác környékén aki megcsinálná nekem?
Közben olvastam, hogy a szelepszár szimeringeket is kicserélted, és még mindig füstöl, no, ehhez már én sem értek ennyire ! De majd hozzáértők elmondják mi a baj.
Lehet, hogy pl. még egyebek mellett a szelepszár-szimmeringekkel is gond van! Talán azt hitted ennyivel megúszod??!
Hoppá előre lépés rádobtam a másik karbit és most ugyan úgy füstöl de viszont akárhányszor beindítom jár...ezek szerint a karbival a másikkal valami nem okés.. csak kérdés hogy ennyi volt-e a baj ha most cserélek olajat vajon újra benzines lesz-e vagy sem...10w40-ek nem kéne vékonynak lennie másik yx 140 blokk akkor miért nem füstöl pedig abba nem is új a digó gyűrű szett...
Nagyon egyszerűen ha "vékony" neki akkor megeszi Ásványit bele és jó lesz, Castrol 4T pölö.
Ez ami rajta van hengerfej kapott uj szelepszar szimeringet szelepek belőve plusz becsiszolva. :/ plusz uj szelep rugokat is kapott
Kymco Agility 50-es 4ütemü levegösbe milyen motorolajat ajánlotok 15w-40-et ir a füzetje.
Van még egy Yamaha majesty 4t vizes 125-ös milyen motorolaj a bele való? köszi elöre is a segitséget.
Ez 130 PSI, tehát benne van a tűrésben, tehát a kompressziót én nem hiányolnám nagyon. Egyébként a másik, működő motoron mennyi a kompresszió?
A rossz beindítva , üresben kipörög rendesen?
Cserélt hengerfejet másik, működő motorról. Tehát az elvileg kizárva...
Szelepek nincsenek kiverődve? Szelephézagok megfelelőek?

Olaj: szelepszár szimeringek?
Ennyi van benne de a konyv azt irja 125 a minimum psi max meg 190psi
Kimertem reggel le is engedtem 7 deci volt benne kereken ... :/
És hogyan kerül a plusz olaj az égéstérbe?
Az yx 140nek 9.2 a gyári kompresszió értéke és a füstölés attól is lehet, hogy nem 7-8 deci olaj van benne hanem 1 liter.
Holnap kipróbálom mert van még egy karbim sajna úgyan olyan de hátha hoz változást. (Kettő ugyan olyan blokkos yx 140 ) pitbike van itthon . Sajna uszószintet már ellenőriztem és az jó plusz tűszelep hegye is még épp . :/
A karbival kapcsolatban én inkább úszószintre gyanakodnék, vagy a tűszelepre, amit az úszó zár el. Egy kinai, Lifan blokkos 125 -ös pitbike -ról van szó.
Köszönöm igen a gyűrűkre figyeltem nagyon ,hogy ellegyenek forgatva úgy mond ( szervízkönyv szerint csinálom) viszont erre a karbi témára ránézek mert elkezdtem gondolkodni és az hülye elmélet ,hogy túl dúsít a karbi államdóan ami ugye még hidegen nem észre vehető viszont melegen már nem birja elégetni és a gyűrűk közt leszivárog az olajba? És miálltal higabb lesz az olaj úgy már átjut a gyűrűk közt és azért füstől? Vagy ez baromság? Fiadnak milyen blokkos pitbike-ja van? Kiváncsi lennék milyen karbi van rajta. :)