Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy szavadba kerül és postázom. Tehát leszögezhetjük, hogy nem ért bele?
Lecso,
Hogy allunk a Milka kerdessel?
Nem tudom mikor vetted a motort, hanyadik tulaj vagy, ki nyult hozza elotted, de szinte biztos hogy lendkerek szerelesi problema okozta ezt. Probald meg levenni, ugyis cserelned kell. Vigyazz milyen lehuzot hasznalsz es mennyire erolteted! Konnyen letorheted a tg menetes veget.
Sziasztok
Hátsó rugostag olaj és gáz cserére keresek valami rendes szakít. Ovar Győr Pest esetleg Fehérvár vagy Szombathely környékén. Tud vki ajánlani? Koszi
Köszönöm nektek a fejtörést ! :) Nem lett ledarálva, a tekercs csavarok erősen le voltak húzva. A mágnesek a tekercsek tetjénél lettek átégve. A lendkerék lemezelése felvált, a mágnesek megégtek. nyírás, súrlódás minimális csak amennyit próbáltuk indítani. a dekni egy helyen meg van nyomva befelé, sebváltó kar nyomhatta be. ha ahhoz ért hozzá, akkor össze zárhatot?
olaj érdekesség: olaj leeresztő csavarnál kijött némi olaj, gondoltam megvan az az 1liter, de amikor a gyújtás deknit vettem le sokkal több olaj volt oldalt fent.... néztem is egyet. oldalsó csavart kitekertem a blokk oldalából ahol a fém szűrő van, de még ott se folyt. legtöbb a gyújtásnál volt. igazából a lendkerék állapotára koncentráltam...
lilás elszineződést látok a lendkerék belsejében. Bár ahogy elnézem magam is gondolkodom levételén. Ahogy néztem az anya menete sima jobbos, de a lendkerék is mentes ?!
Es ha nem kap a lendkerek olajat akkor mi lesz?
Gondolj bele, mekkora homerseklet kell hogy az epoxy megolvadjon
nem ismerem konkrétan ezt a blokkot, de van pár érdekes megoldás olajzás terén...simán el tudom képzelni , hogy pasztával rakták össze, s eltömődött valami furat , ami miatt csak ide nem került olaj, a többi helyre pedig jutott....

pl a suzuki LS-nél is a dekni falában van az olajfurat , s ha nem a gyári tömítéssel teszed össze,hanem pasztával , akkor eldugul...vagy a husabergemnél is ilyesmi megoldás volt...
Az mondjuk lehet.
Figyu, azt a csokit mar ellotted a lendkerek melegiteses verzioval, mivel azt mar mondtam
Ilyen merteku olajhiany komoly mas karokat okozna, arrol nem szolt a fama. De persze barmi lehet
ja és igényt tartok a csokira , ha igazam lesz ...
szerintem , ha beleért volna az állórész , akkor nem ilyen nyoma lenne, hanem ledarálta/csiszolta volna a forgórész belsejét , egyenletesen...
ez olyan mintha "megolvadt volna , s úgy nyomódott volna bele az állórész mert látni minden kis tekercs lenyomatát külön külön a forgórész belsejében...
nameg a forgórész közepe is meg van égetve rendesen....vagy leszerelésnél melegítették le , vagy nem volt kenése és attól égett meg...
szerintem...
Azok el vannak oxálva, kemény felületi réteg van rajtuk képezve (enélkül mérgező lenne alumínium evőeszközöket használni). a blokköntvényen meg nincs ilyen. Ki kell próbálni, de szerintem nemigen van olyan agresszív összetevője a mosogatógép-tablettának, ami kárt tehetne benne.
Tovabbra is azt mondom hogy ezt a lendkereket nem megfeleloen szereltek azert lett ez. Amikor le akartak venni, nem jott le, megmelegitettek es utana igy visszaraktak.
Aluminium főzőedények is vannak még...
Igen, ott van mind a kettő. Csapágy nem lóg?
Mindket brezo ott van.
Az elso kepen olyan mintha egy darab magnes is kitort volna. Vagy rosszul latom?
Nem tudom jó-e még. Ráadásul volt benne egy régi vezérmű lánc lemez darab athidalva a tekercseket. Látni hogy új a vez.lánc. és a régi hol húzta meg a blokk belsejét. A motor működött jó párat mentünk vele, de 1honap állás után miért ment tönkre nem tudom. Nálunk megbontva nem volt. lehet másik blokk kellene bele....
Csak egy távtartó van a dekniben, alsó. Nem mehetett sokat, max amennyit rugdostuk és indítóztuk. Jó volt a motor, olajcserén volt nálam. Majd öcsém gondolta elviszi,csak azt se tudta hogy tette bele az aksit. Mivel övé a gép elvitte hazatolta, mert én nem voltam otthon! Ennek ellenére elvitte. Azóta 1,5 éve áll. Most volt időm megnézni. SX CDI gyújtást vettem rá mert a gyárit szétbontották... időközben. Ez van. Egyenlőre sehol se látni ilyen számú lendkereket.
A tekercsekrol jol jonne egy kep ehhez. Meghat ha az ember megmondana hogy ezek a tajolok illetve csavarok helyen voltak vagy sem
mennyi buzi nem rakja ezeket vissza, aztán vért izzad az ember mire csinál ilyet mert pl sosem 10mm hanem mondjuk 9.8
Oks, allom !
A csavaroknak nem kell fellazulniuk... elég ha a két darab nyomszeg nem lett visszaszerelve (a szilózó mester keze nyoma ott van, úgy hogy esélyes) amit központozzák a generátorfedelet. A csavarok túl nagy furatban vannak ahhoz, hogy azt a pontosságot rájuk bízzuk. Felrakáskor pedig a mágnes elrántja valamelyik irányba. És ha még a főtengelycsapágy lóg...