értem. lehetséges hogy ez a baj. ha nyitva a csap túlfolyón nem folyik. akkor való színű a második lesz. és közben a motor is tudna be indított állapotban is sokat kapni ez miatt?
Ahogy a neve is mutatja, úszó meg tűszelep. Az úszóházban a benzin tetején úszik egy zárt tartály, az úszó, ez a tűszelep ahhoz van kapcsolva, ha az úszó felemelkedik mert benzin folyik az úszóházba és megnő a szint, akkor ez a gumis hegyénél lezárja a bejövő benzin útját. Ha elhasználtál belőle mert jár a motor, lecsökken a szint, a szelep újra beengedi a benzint és így tovább, zár-nyit a szintnek megfelelően. Ha nem zár, akkor állandóan folyik be a benzin a karburátorba, a túl magas szint miatt sokat kap, és rossz esetben a hengerbe is befolyhat, onnan meg a gyűrűk mellett leszivárog a blokkba is, attól nőtt meg az olajszinted, a felhígult olajjal meg gyorsan csapágyasra lehet tenni a blokkodat is.
Ez zárja el a benzint, ha megtelik az úszóház. Ha ez rossz, és nincs benzincsapod vagy nyitva van, túltölti a karbit, jobb esetben a túlfolyón át távozik a benya, rosszabb esetben a szívótorkon keresztül az égéstérbe jut.
Na továbbra sem jó. Kezdem feladni. Fúvoka csere levegő csavar szivató. Minden a helyén. És mégsem jó. Gázadás után vissza engedve a gázkart pár másod percig pörög normálisan majd ejti vissza a fordulatot és halatszik higy sok a kaja. Mit nézzek még?
A HT jelöli az RX 125-nél a típus évjáratát, ami 93. A 92-es től a 19-es első kerékméret különbözteti meg.
Itt van a leírása: https://125stradali.com/aprilia-rx-125/
Nemrég hozzájutottam egy öregecske aprilia rx 125-ös motorhoz.Ki szeretném deríteni a pontos évjáratot,viszont vázszám alapján ez nem igazán sikerül.Sajnos nem szabvány 17karakter... Már rengeteget túrtam a netet de egyszerűen nem jutok előrébb.Esetleg ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék! Úgy kezdődik,hogy HT-DGM majd 5számjegy és OM.Alatta pedig HT és két csillag között 8számjegy.Elnézést ha a kérdésem nem pontosan a témába vág,bár pont az alkatrész beszerzés és szerelés lenne a cél.Köszönöm előre is a segítséget!
holnap ezt vissza tekerem normálisan. a másik észrevételem még az hogy, ha szívatót ráhúzom igazából nem történik semmi. és olyan nekem mintha folyamatosan rajta lenne a szívató. mert hallatszik a motor hangján alapjáraton hogy fogva van a motor. és mikor alapjáratról oda rántom a gázt nagy fekete kormot nyom ki.
köszi a tippet kawa 550. ekecselek azt még nem próbáltam. de most úgy néz ki találtam még egy hibát. valami hülye rosszul rakta össze a keverék csavart. ahogy a képen látszik sorrendbe: csavar alátét gumigyűrű és a rugó. nekem pedig így van: csavar rugó alátét gumigyűrű. ez szerintem probléma lehet. most vettem észre a rajzon.
Eléggé. A szinthez nem tudok mit mondani, mérni viszonylag könnyű, átlátszó vékony cső a leeresztő pöcsére a karbinak, megnyitod, a cső végét meg U alakban magasabbra emeled mint ahol a benzinszintnek kellene lennie, közlekedő edény elven látszani fog az úszóház szintje, akár még járó motor mellett is.
Sziasztok. Problémám a következő: Husqvarna Tc 450. 2004. Mikuni Tmr 41 Karbival van szerelve. És rengeteg üzemanyagot kap a motor. Cseréltem már az összes fúvókát plusz a tűt is le engedtem. Keverék csavart is állítottam. De semmi nagy változás. És kb fél óra alatt megeszi a gyertyát. tiszta korom. És nem indul be vele. Új gyertyát bele teszem azonnal megint jó. Füstöl feketén. Valami tippetek van? Köszönöm.
https://lincos.hu/3293-menetja...
ez is teljesen jó, és tök olcsó
az alumíniumba nem fog a metsző még 1000 menet után se elkopni, már ha nem szárazon vágják és felrakódik az anyag
ettől jobb cucc a világon nincs, nem is értem miért nem tesznek a gyárba ilyen cuccot a problémásabb helyekre pl olajszűrőfedél, gyertya, olaj leeresztők stb
nagyüzemileg pár dollár plusz költséggel járna
én a régi gépeken avval kezdem hogy az olajszűrő fedél menetét egyből "megjavítom" utána gondtalan az élet, azok többnyire mind szarok mert mindig 10000nm van meghúzva
https://www.frankmxparts.com/e...
Itt van a leírása: https://125stradali.com/aprilia-rx-125/
Nemrég hozzájutottam egy öregecske aprilia rx 125-ös motorhoz.Ki szeretném deríteni a pontos évjáratot,viszont vázszám alapján ez nem igazán sikerül.Sajnos nem szabvány 17karakter... Már rengeteget túrtam a netet de egyszerűen nem jutok előrébb.Esetleg ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék! Úgy kezdődik,hogy HT-DGM majd 5számjegy és OM.Alatta pedig HT és két csillag között 8számjegy.Elnézést ha a kérdésem nem pontosan a témába vág,bár pont az alkatrész beszerzés és szerelés lenne a cél.Köszönöm előre is a segítséget!
ez is teljesen jó, és tök olcsó
az alumíniumba nem fog a metsző még 1000 menet után se elkopni, már ha nem szárazon vágják és felrakódik az anyag
http://baercoil.hu/
nagyüzemileg pár dollár plusz költséggel járna
én a régi gépeken avval kezdem hogy az olajszűrő fedél menetét egyből "megjavítom" utána gondtalan az élet, azok többnyire mind szarok mert mindig 10000nm van meghúzva