Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a gyűrű nem lenne kint szerintem.
Siman olaj nelkul megragadt.
a funyirom nezett igy ki.
Vagy egy korábbi nem túl szakszerű javítás. Gyűrűk cserélve, dugattyú maradt.
Ha a gyűrűk nincsenek törve, akkor valami idegen anyag bekerült a hengerekbe - pl. por a "sportlégszűrő" jóvoltából.
Sziasztok!

Ilyen sérülések alapján mire tippeltek, mi történt a dugattyúval?
Sziasztok!
Elkezdett rázni a felnim.
Megnézettem, 6 helyen üt.....
Görgőztetni hol érdemes ha lehet?
Tudnátok ajánlani valakit aki jól megcsinálja.
Használtat venni nem tudom jobb ötlet lenne-e.
Üdv!
Pl a kuplungkapcsoló, ott van a kuplungkar tövében alul
.https://i.ebayimg.com/thumbs/i...
Én tettem plusz kapcsolót, ha felmegy a láza akkor bekapcsolom mielőtt pirosba lép
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj?
Honda cbr600 Fs. Beindítom, melegedés közben kétszer felvillan a piros F lámpa, behúzóm a kuplungot a lámpa folyamatosan világít, egyesben rakom és lefulad. A kuplung mindvégig behúzva volt.

Előre is köszönöm.
Megfigyeltem a nagy Hornet is olyan mint a CB-1 volt és több CB 500 as cimbora is arról számolt be még régebben, hogy legtöbbet az alsó tartományban tartózkodik a mutató, sokan gyanakodtak emiatt termosztát hibára. Amikor meg vannak azok a fülledt melegek és megállít egy-két közlekedési lámpa mindjárt felkúszik a mutató és indul a ventilátor. Aztán kilépsz a városból és szépen visszamegy a mutató az alsó-közép tartomány környékére. Nem hiba ez én úgy gondolom, mondjuk nekem még eddig nem nagyon közelítette meg a piros mezőt.
Az mukodik rendesen. Ugye a cbf-nel az olajat is viz hute es neha nagyon kozel megy a piros mezohoz varosban. Foleg ha elotte ment sz orszaguton rendesen.
Ma picit komolyabbat kellett fékeznem első fékkel és valami iszonyatosan elkezdett kopogni. Mi lehetett ez? Kormánycsapágy új, tárcsák nem lógnak. Utána próbálgattam a féket, de semmi baja nem volt. gsxr 750 k4
Akkor nincs ötletem. Amúgy két mutatónyi vastagság kb. 2mm lehet, a fehér mező meg van vagy 15mm, nem gondolnám hogy kellene emiatt aggódnod ha rendesen ki-be kapcsol a ventilátor.
Találtam ezt az utángyártott jeladót, használt már ilyet valaki, működhet ez?: http://www.ebay.com/itm/STATOR...
Ricsi bontója. Menet stimmeljen, a hőfok rá van írva.
Ezen mar tul vagyok. Azt latom, hogy mostanaban nafy melegben varosban 2 mutato vastagsaggal fentebb van a mutato mint mondjuk 3 eve.

A fagyallo motul es 2 evente cserelve.

A huto minden motorozas utan at van mosva a llamellak kozt.
A hűtő külső hőleadó felületének tisztasága is fontos, a lamellák közé beragadt bogarak, levelek, por, együttesen képesek eltorlaszolni a levegő útját, ettől leromolhat a hűtő hatásfoka. Amikor motort mosok (nyilván hideg a motor) a motor felől kifelé a kerti slaggal szoktam átöblíteni, a nagynyomású mosót nem javaslom erre a célra. Első körben ez a legolcsóbb megoldás, a gyári rendszerek általában jól vannak méretezve.
Sziasztok,

Honda cbf 600-ba szeretnem kicserelni a hogombat ami alacsonyabb homersekleten kapcsolja be a ventilatort. Merre keressek ilyet? Gondolon a gyarik egyformak.

Eleg sokat emelkedett az atlag homerseklet az utobbi idoben. Varosi totymorgesben eleg hamar felugrik a homerseklet.
Na hallod ?! Áramszünetkor éjszaka , mivel mással ?!
Infrával nézzétek
Javasold neki , hogy akkor: járjon gyalog ! Az sokkal olcsóbb !
Az igazság az hogy karburátor kellett tisztítani mert nagyon ganès volt.meg kapott ùj gyertyákat.abban igazad van hogy kicsi fèktisztító de a tulaj marha egy szerzet ès húzza a száját a költsègek miatt.3 èvet állt a motor,olaj csere szűrő,gyertya amit cserèltem benne ès már hisztizett hogy drága.csak az alkatrèsz.
Honnan tudod? Naponta jön be motor igy: kitisztítottam a karbit, szomszédom, vőlegényem, menyasszonyom, haverom 5x kitisztította a karbit. És mégse. Kicsi féktisztító, hidegindító leheletnyi pára a járó motornál a karbik felett és elkapja? Szikra Van ugye? Pillanatok alatt kiszűrhető mi a hiba.
Gondoltam ènis rá de az lessz köszönöm