Igen közbe megtaláltam , szóval hasonlókkal megtudod oldani a problémát ! A képen a sötét színűek nem koszosak , hanem grafitosak , fognak mint a zőőd festék ! A ZXR-em dobja volt ilyennel illesztve , tökéletes volt !
Üdv, gondba vagyok egy 1250-es Bandit levegő szűrő cseréjével. A gyárit szeretném lecserélni K&N szűrőre.Miótán beraktam a levegőszűrő ház nem csukódik teljesen össze. A tipus jó, utánnajártam több helyen is. Találkozott már valaki hasonloval? A régi szűrőn van egy vájat körbe ami engedi,hogy össze üljön a légszűrőház fedő része az aljával. Az új szűrőn ez hiányzik és nem ül össze a kettő. Kétlem hogy ennek igy kéne lennie,mert marad ott kb 5mm hézag.
Ha nincs gyári tömítés , akkor rakjál grafitos azbeszt szalagot , van kör és négyzet keresztmetszetű ! Kályhás , kandallós ismerőst keress , tudni fogja mi kell neked !
A következő kérdéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. A motoromon jelenleg egy sportkipufogó van, de műszakin ezzel variálni fognak, így vissza kellene tennem rá az eredetit. A dobot, a cső végén lévő adapterhez 3 csavarral lehet felfogatni, viszont ha jól látom, a dob és az adapter között van valamiféle tömítés. A tömítés szerintem nem gyári forma tömítés, mert gumis, rugalmas a tapintása. Tudnátok segíteni, hogy a dob és a csonk közé milyen tömítés kell? Van ehhez valami speciális paszta, vagy esetleg klingerit, vagy valami más anyagból készült úgymond gyári tömítést tegyek bele?
Sziasztok egy kèrdès.mitől lehet hogy alapjáraton csak három henger megy de magas fordulaton megy mind a nègy.új gyertyák karbisor tiszta.kinek van valami használható ötlete? köszönöm
Nem látszik kívülről. A rúgó, ami visszaállítja, ugyanoda tolja vissza, a belső rész állapotátólfüggetlenül. Mivel az egész "tengely", ami a tolórudat mozgatja, max 20 mm átmérőjű, a külső kar pedig típustól függően 6-8 cm, az erőkar-"áttétel" kb 6-8 -szoros. Kevés belső eltérés is nagy külső változást okoz. Szóval kívülről ezt a hibát nem tudod felderíteni.
A következő kérdéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. A motoromon jelenleg egy sportkipufogó van, de műszakin ezzel variálni fognak, így vissza kellene tennem rá az eredetit. A dobot, a cső végén lévő adapterhez 3 csavarral lehet felfogatni, viszont ha jól látom, a dob és az adapter között van valamiféle tömítés. A tömítés szerintem nem gyári forma tömítés, mert gumis, rugalmas a tapintása. Tudnátok segíteni, hogy a dob és a csonk közé milyen tömítés kell? Van ehhez valami speciális paszta, vagy esetleg klingerit, vagy valami más anyagból készült úgymond gyári tömítést tegyek bele?
A segítséget előre is köszönöm!
Ha nem dugulás akkor ez a megoldás.
Ha tényleg minden jó, akkor én is Vidommal értek egyet.