Dellorto PHVB 20.5 karbiról van szó. Az éknek, ami az dugattyú nútjába fekszik be (kis fehér bizbasz) letört a tetejéről egy kis darab. És így az történik, h ha nyélgázt adok, a dugó beragad a felső pozíció. Elég kellemetlen.
Valaki tudja h ezt a kis éket lehet-e külön venni?
Képek mellékletben.
Hát szép történet! Azt nem értem,hogy ha ennyi szívás lehet ezzel a vákuumos csappal,mi a francnak alkalmazzák...a régimódi jobban tetszett. Megállsz-elzárod,indítasz-kinyitod. Eccerű akár a faék
Sima gyári légszűrője van. 1*50 általában :D Légszűrűt megnézem majd. A levegőcsavar teljesen be van tekerve, a zéger a síber legtetején van. Nem tudom ennél jobban visszavenni a benzint, mert akkor meg nem megy. Vidom, neked van igazad, alacsonyabb hőértékű kell nem magasabb, azt még megpróbálom hátha. Köszi!
50 km után?
1*50 km vagy 50*1 km. nem mindegy.
Levegőszőrű tiszta?
Keverék nem dús ott ahol használod?
Ha beköpi (tehát nem melegszik fel) akkor nem magasabb hőértékű gyertya kell hanem alacsonyabb
Hali! Van egy kicsit tuningolt robogóm ami állandóan beköpi a gyertyát. Egy gyertya kb. 50km-ig jó aztán vége. Kikötöttem a különolajzást hátha az olajpumpa rossz és sok olajat adagol, de így is ugyanúgy beköpi. Próbáltam magasabb hőértékkel, az sem volt jó. A karbin teljesen visszavettem a síbert. Mi lehet erre a megoldás? rendeltem hozzá sportgyertyát hátha az jó lesz. Szerintetek?
1) Kormánycsapágy:
Ezt nem tudom, azt mondta, hogy csak visszalazult. Én (is) szétszedtem, összeraktam - kicsit szorosabbra is húztam - de nekem csörgött. Az ő beállítása után nem.
2) Benzin elfogyás.
Na itt sokat tanultam Lecsótól. Mivel korábban is elfogyott ezért vákum csapot cseréltem. A vákum csapon a két rész között a membrán magaságában van egy lyuk. Nekem ott szuszogott. Ha befogtam kicsit változott a motor hangja is. (Ennek nem tulajdonítottam jelentőséget, pedig a hiba keresést nagyban könnyiti. Szóval ha az ilyen tipusu csapoknál ezen a fém nyíláson szivárog a benzin, akkor a membrán felső része adta meg magát és a tankból szivárog a benzin. Ha a membrán alsó része adta meg magát akkor meg itt szív falsot a a csap, igy extrém esetben (ha az alsó membrán átszakad akkor nem is keletkezik vákum, tehát a csap nem működik. (Ezt lehet tesztelni, ha kiveszed belőle a rugót, de a membránt benne hagyod.)
Nekem ugye tartós nagy fordulaton megállt a motor, és ha nem fordítottam vissza a gázkaron akkor nem is ment tovább. Viszont ha fordítottam rajta akkor újra kapott benzint.
Hogy miért? az új csapot én a nem levett tankon raktam fel. Valószínűleg szerelés közben a membrán egy kicsit kimozdult a helyéről, ahogy rugót beigazítottam (képen ez látszott) és tartós nagy fordulat és nagy vákum esetén ez az elmozdulás mértéke növekedett és "összezárt" a külvilággal a lyukon keresztül és megszűnt benne a vákum . Amikor visszacsavartam a gázt akkor valamenyire helyre állt a vákum és újra lett üzemanyag szállítás.
A vákum csap alsó részében is van egy kis fém gyűrűben membrán, ami a vákumot "tárolja" illetve az ingadozásokat simitja ki vákum tekintetében...
Szóval még nem próbáltam, de a főbb okok a következőek voltak:
- üzemanyagcső nem ment pontosan a helyén, ez igazításra került.
- csapba megigazításra került a membrán (valami trükkje van, mert a régi csapnál is jelentkezett ez a kifogy az üzemanyag - lehet vákumcsapot sem kellett volna cserélni)
Sziasztok! Vettem egy Honda dió AF 28 robogót ami 20 éves. Nem vártam sokat tőle csak ,hogy menjen. Sajnos második nap fulladt és gázadásra nem igazán reagált. Ereje egyenlő a nullával és most már be se indul. Sokan a karburátorra gyanakodnak mivel egy évet állt egy fészerbe és vastagon állt a retek a karbi tetején. Vettem felújító szettet hozzá de félek ,hogy ha a benne lévő alkatrészeket kicserélem akkor nem tudom beállítani mivel sose csináltam ilyet. Valaki tudna tanácsot adni? Sajnos a szerelők mind tele vannak munkával nekem meg kell a motor a munkákhoz. Előre is köszönöm!
Sziasztok.kawasaki zzr 400e mocim,olyat produkál,hogy 3-4000 fordulatnál darál,ránt de csak hirtelen gázadásra.egyenletes gáznál nincs baj.más fordulatnál nincs problémám.de ott sem mindég jön elő.(új láncszett van rajta)várom a hozzászólásokat.előre is köszönöm.
Kérdezz rá...
De tudnak páran már 3d nyomtatni is ha megvan a letört rész akkor biztosan megoldható
Dellorto PHVB 20.5 karbiról van szó. Az éknek, ami az dugattyú nútjába fekszik be (kis fehér bizbasz) letört a tetejéről egy kis darab. És így az történik, h ha nyélgázt adok, a dugó beragad a felső pozíció. Elég kellemetlen.
Valaki tudja h ezt a kis éket lehet-e külön venni?
Képek mellékletben.
Üdv!
alapjáratot emeld meg, levegőcsavart meg állítsd gyári értékre. Benne van a linkben amit küldtem...
1*50 km vagy 50*1 km. nem mindegy.
Levegőszőrű tiszta?
Keverék nem dús ott ahol használod?
Ha beköpi (tehát nem melegszik fel) akkor nem magasabb hőértékű gyertya kell hanem alacsonyabb
De ha csinálni akarod itt a leírás.
https://robogoalkatresz.odormo...
de még nem próbáltam.
1) Kormánycsapágy:
Ezt nem tudom, azt mondta, hogy csak visszalazult. Én (is) szétszedtem, összeraktam - kicsit szorosabbra is húztam - de nekem csörgött. Az ő beállítása után nem.
2) Benzin elfogyás.
Na itt sokat tanultam Lecsótól. Mivel korábban is elfogyott ezért vákum csapot cseréltem. A vákum csapon a két rész között a membrán magaságában van egy lyuk. Nekem ott szuszogott. Ha befogtam kicsit változott a motor hangja is. (Ennek nem tulajdonítottam jelentőséget, pedig a hiba keresést nagyban könnyiti. Szóval ha az ilyen tipusu csapoknál ezen a fém nyíláson szivárog a benzin, akkor a membrán felső része adta meg magát és a tankból szivárog a benzin. Ha a membrán alsó része adta meg magát akkor meg itt szív falsot a a csap, igy extrém esetben (ha az alsó membrán átszakad akkor nem is keletkezik vákum, tehát a csap nem működik. (Ezt lehet tesztelni, ha kiveszed belőle a rugót, de a membránt benne hagyod.)
Nekem ugye tartós nagy fordulaton megállt a motor, és ha nem fordítottam vissza a gázkaron akkor nem is ment tovább. Viszont ha fordítottam rajta akkor újra kapott benzint.
Hogy miért? az új csapot én a nem levett tankon raktam fel. Valószínűleg szerelés közben a membrán egy kicsit kimozdult a helyéről, ahogy rugót beigazítottam (képen ez látszott) és tartós nagy fordulat és nagy vákum esetén ez az elmozdulás mértéke növekedett és "összezárt" a külvilággal a lyukon keresztül és megszűnt benne a vákum . Amikor visszacsavartam a gázt akkor valamenyire helyre állt a vákum és újra lett üzemanyag szállítás.
A vákum csap alsó részében is van egy kis fém gyűrűben membrán, ami a vákumot "tárolja" illetve az ingadozásokat simitja ki vákum tekintetében...
Szóval még nem próbáltam, de a főbb okok a következőek voltak:
- üzemanyagcső nem ment pontosan a helyén, ez igazításra került.
- csapba megigazításra került a membrán (valami trükkje van, mert a régi csapnál is jelentkezett ez a kifogy az üzemanyag - lehet vákumcsapot sem kellett volna cserélni)