Szerintem a gyertyáról leszakadt a menet a hengerfejbe. Csak abban reménykedek , hogy nem nagyobb baj történt. Csak azt nem értem, amit itt sokan mások, miért kellett egy "két hetes motor" gyertyasorához hozzányúlni? Bár lehet, hogy két hete hozta el a motorosboltból, mert akkor adták el, és a gazdája akkor vitte oda?! Vagy az a gyertya volt kínai gyártmány???
a sok buzi fakezű minden menetet megtép egy xl600al mi is jártunk így vétel után mindent kicseréltünk amit illik, a gyertya meg hozta ki a hengerfejből a menetet
azt hiszem valami 800 ft volt kb 10 éve az új menet bele de ki kellett venni a blokkot és elvinni a gépműhelybe, szóval azért volt vele cumi
Szervizesek némelyikének, van helicoil márkájú menetjavítója gyertyamenethez. Azzal meg lehet csinálni.
Remélem csak neked új, mert ha szalon motor akkor tényleg nagy hülyeség volt.
"menet beleszakadt kitekerésnél a menet , de csak a menet" ezt próbáld meg átfogalmazni, mert szerintem nem csak én nem értem hogy mit akarsz. A gyertyáról szakadt le a menet, vagy a hengerfejből szakadt ki? Vagy beletört a gyertya? Egyáltalán, egy 2 hetes zsír új garanciális motoron fasznak kell a gyertyákat otthon basztatni?
Sziasztok,
Segítséget kérnék, rohadft nagy a baj. Adott egy Kawasaki ER6N, 2 hetes motor, gyertyacserénél a menet beleszakadt kitekerésnél a menet , de csak a menet, valahogy ki leeht ezt kaparni hengerfej leszedése nélkül? Szombaton indultunk több napos túrára, így ez cumi.
Adott egy 125ös 2t gép.Nem igazán tudom beállítani az alapjáratot... Nagyjából 1fordulatnyira nyitva a levegőcsavar,így viszonylag jól veszi a lapot és jól is ejti.Ha kintebb tekerem alig akarja visszaejteni a fordulatot és fullad is előtte.Alapjáraton leesik egy bizonyos szintre ahol még úgy ahogy elketyeg,ha tekerek az alapjáraton nem sok változás történik,aztán hirtelen felpörög.Fura az egész mert sokat túrtam a netet,és a gyárihoz képest jóval kissebb(már ha nincs felfúrva)főfúvókával hajlandó csak működni,a gyárival annyira sokal,hogy ki sem pörög.Mitől lehet az,hogy az alapjárati csavar állításával nem arányosan nő a fordulat,hanem ilyen érdekes módon?
Sziasztok lenne egy kérdésem vettem egy Honda cbr 600f2 motort és az a gond vele mikor be melegszik pukkadozik olyan mit ha kihagyna a gyújtás de csak melegen csinálja meg egyenletlen az alapjárat mi lehet a gond ? A gyertyákat meg az aksit cseréltem . Köszi a válaszokat előre is .
bocs lusta vagyok beirni részletesen, a lényeget korábban beirtam...
ime a google fordítás, jobb mint a semmi...
1. lépés
Vegye fel a RED 4 pólusú Férfi diagnosztikai csatlakozót (DLC). Általában az ECU doboz közelében. Lehet, hogy eltávolítható sapka és
részben műanyag szalaggal borítják.
2. lépés
Csatlakoztassa a GPT csatlakozót a diagnosztikai csatlakozóhoz.
3. lépés
Programozás beállítása
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, és megjelenik egy "P" felirat
1.
Indítsd a motort
2.
A "P" eltűnik, és az "1" számjegy villog
3.
Helyezze az első sebességfokozatot állandó fordulatszámmal (például 2/3 000 rpms)
4.
A villogó LED (azt jelenti, hogy a sebességváltó tárolva van) és a kijelzőn megjelenik a következő sebességfokozat (2)
5.
Ismételje meg az összes rendelkezésre álló 3,4,5,6-os sebességfokozatot, és így tovább
6.
Elérte az utolsó sebességfokozatot (pl. 6 fokozat), és a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, és kapcsolja ki a motort, ha
7.
ne állítsd be a váltó villogását
A váltókar beállítása: (Nem érhető el a 2000-es és 4000-es sorozat esetében) elérte az utolsó sebességfokozatot. 6 fokozat és be
8.
a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, állítsa le a hátsó kereket, és növelje a fordulatszámot addig a
a H betű jelenik meg a kijelzőn, most megáll a gyorsításhoz és a motor kikapcsolásához, a váltó fokozat villog.
A beállítás befejeződött
9.
MEGJEGYZÉS: a beállítás megerősítéséhez legalább három fogaskerék tárolására van szükség.
Most indítsa el a motort, ha a beállítás befejeződött, az "r" kijelzőn 1 másodpercig jelenik meg, majd egy másodpercig "6"
Ellenőrizze, hogy a fogaskerekek helyesek-e. Abban az esetben, ha a beállítás helytelen volt, vissza kell állítania a fogaskerék-jelzőt.
Visszaállítás:
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, a sebességjelző 1 másodpercig "r" -t mutat
Ha a "6" jelzéssel azonnal kapcsolja ki az indítókulcsot, ismételje meg ezt az eljárást öt (öt) alkalommal, amíg meg nem jelenik
a kijelzőn "P" helyett "r". várjon amíg a számjegy "1" jelenik meg a kijelzőn, ebben az időben a korábban tárolt összes adatot
el fog veszni.
Hibaelhárítás
Ez a készülék hibás riasztással is rendelkezik, ha a diagnosztika közötti kommunikáció
port és a fogaskerék helytelen, a kijelzőn elkezd blInK egy kis pontot a jobb oldalán
számjegy. Kérjük, ellenőrizze újra a megfelelő kapcsolatot.
Step 1
FInd the RED 4 pole Male diagnostic connector ( DLC ). Usually near the ECU box. It may have a removable cap and
may be partially covered by plastic tape.
Step 2
Connect the GPT connector into Diagnostic connector .
Step 3
Programming Set Up
Turn on the ignition key and a “ P “ will appear on display, means need to programm
1.
Start the engine
2.
“ P “ disappears, and digit “ 1 “ is flashing
3.
Insert the first gear with light cceleration with constant rpm (e.g. 2/3.000 rpms)
4.
A led flashing ( means the gear is stored) and on display will appear the next gear ( 2 )
5.
Repeat for all the gears avaiable 3,4,5,6, and so on
6.
Reached the last gear (E.g. 6 gear ) and on display will show “ 7 “ pull the clutch and turn off the engine in case you
7.
don’t wanto to set the shifter flash
How to set up the shifter gear: (Not avaiable for series 2000 and 4000 ) reached the last gear E.g. 6 gear and on
8.
display will show “ 7 “ pull the clutch, stop the rear wheel, and increase the rpm untill the max of yr engine untill the
letter H will appear on display, now stop to accelerate and turn off the engine, the shifter gear flash is setted.
Set up is finish
9.
NOTE: to validate the set up need to store at least three gears.
Now, start the engine, if the set up is complete will appear on display “ r “ for 1 second then “ 6 “ for one second
Check if the gears are correct. In case the set up was incorrect you need to reset the Gear indicator .
Reset Procedure:
Turn on the ignition key, the gear indicator show “ r “ for 1 second
When appear “ 6 “ immediatly turn off the ignition key, you must repeat this procedure for five (five) times untill will appear
on display “ P “ instead of “ r “ . wait untill the digit “ 1 “ will appear on display , at this time all the data stored previously
will be lost.
Troubleshooting
This unit is equipped also with malfunction alert, if the communication between diagnostic
port and the Gear is incorrect, on display will start to blinK a little dot on a right side of the
digit. Please re-check again the correct connection.
Igen, így próbáltam ahogy írod de nem tanul. A nehézség bele... Végig villog az 1-es.. Nem baj, meg vagyok nélküle, csak tudod, a hátha! Azért köszönöm!
Így vettem 2 nappal ezelőtt... Tudom, lehet hogy döglött, de gondoltam hátha van valakinek rá valami épkézláb ötlete, Ha ráadom a gyújtást akkor csak a"-" világít, nyomkodom rajta a piros gombot s egyszer csak elkezd rajta villogni az eggyes, de hiába minden, nem tanul, vagy csak én vagyok hozzá bamba...
Közelítsük csak meg más szemszögből!
Emberünk vett egy öreg sornégyest nagy reményekkel, sportlégszűrővel! Aztán a hazaúton rájött hogy nem fasza a gép mert nem úgy megy ahogy kéne, valahogy rájött hogy sok a levegő, felhívott egy rahedli bontót de ehhez az öreg talicskához már sehol nem találni gyári légszűrőházat, így maradt a leleményesség hogy legalább kényelmesen eljusson a PL.: pusztavacsi motorostalálkozóra...
90-es évek végén s 2000 elején rengeteg ilyennel találkoztam csak mi akkor úgy oldottuk meg hogy plusz légszűrőszivacsot tekertünk még erre az akkoriban nagyon divatos sportlégszűrőre. Ezek a légszűrők akkoriban egyébként rengeteg motor halálát okozták, egyrészt nem állították hozzá a karburátorokat másrészt meg nem takarították/olajozták őket rendszeresen.
a sok buzi fakezű minden menetet megtép egy xl600al mi is jártunk így vétel után mindent kicseréltünk amit illik, a gyertya meg hozta ki a hengerfejből a menetet
azt hiszem valami 800 ft volt kb 10 éve az új menet bele de ki kellett venni a blokkot és elvinni a gépműhelybe, szóval azért volt vele cumi
Remélem csak neked új, mert ha szalon motor akkor tényleg nagy hülyeség volt.
Segítséget kérnék, rohadft nagy a baj. Adott egy Kawasaki ER6N, 2 hetes motor, gyertyacserénél a menet beleszakadt kitekerésnél a menet , de csak a menet, valahogy ki leeht ezt kaparni hengerfej leszedése nélkül? Szombaton indultunk több napos túrára, így ez cumi.
Köszönöm előre is!
Adott egy 125ös 2t gép.Nem igazán tudom beállítani az alapjáratot... Nagyjából 1fordulatnyira nyitva a levegőcsavar,így viszonylag jól veszi a lapot és jól is ejti.Ha kintebb tekerem alig akarja visszaejteni a fordulatot és fullad is előtte.Alapjáraton leesik egy bizonyos szintre ahol még úgy ahogy elketyeg,ha tekerek az alapjáraton nem sok változás történik,aztán hirtelen felpörög.Fura az egész mert sokat túrtam a netet,és a gyárihoz képest jóval kissebb(már ha nincs felfúrva)főfúvókával hajlandó csak működni,a gyárival annyira sokal,hogy ki sem pörög.Mitől lehet az,hogy az alapjárati csavar állításával nem arányosan nő a fordulat,hanem ilyen érdekes módon?
google fordító, bemásolod és fordítja.
bocs lusta vagyok beirni részletesen, a lényeget korábban beirtam...
ime a google fordítás, jobb mint a semmi...
1. lépés
Vegye fel a RED 4 pólusú Férfi diagnosztikai csatlakozót (DLC). Általában az ECU doboz közelében. Lehet, hogy eltávolítható sapka és
részben műanyag szalaggal borítják.
2. lépés
Csatlakoztassa a GPT csatlakozót a diagnosztikai csatlakozóhoz.
3. lépés
Programozás beállítása
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, és megjelenik egy "P" felirat
1.
Indítsd a motort
2.
A "P" eltűnik, és az "1" számjegy villog
3.
Helyezze az első sebességfokozatot állandó fordulatszámmal (például 2/3 000 rpms)
4.
A villogó LED (azt jelenti, hogy a sebességváltó tárolva van) és a kijelzőn megjelenik a következő sebességfokozat (2)
5.
Ismételje meg az összes rendelkezésre álló 3,4,5,6-os sebességfokozatot, és így tovább
6.
Elérte az utolsó sebességfokozatot (pl. 6 fokozat), és a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, és kapcsolja ki a motort, ha
7.
ne állítsd be a váltó villogását
A váltókar beállítása: (Nem érhető el a 2000-es és 4000-es sorozat esetében) elérte az utolsó sebességfokozatot. 6 fokozat és be
8.
a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, állítsa le a hátsó kereket, és növelje a fordulatszámot addig a
a H betű jelenik meg a kijelzőn, most megáll a gyorsításhoz és a motor kikapcsolásához, a váltó fokozat villog.
A beállítás befejeződött
9.
MEGJEGYZÉS: a beállítás megerősítéséhez legalább három fogaskerék tárolására van szükség.
Most indítsa el a motort, ha a beállítás befejeződött, az "r" kijelzőn 1 másodpercig jelenik meg, majd egy másodpercig "6"
Ellenőrizze, hogy a fogaskerekek helyesek-e. Abban az esetben, ha a beállítás helytelen volt, vissza kell állítania a fogaskerék-jelzőt.
Visszaállítás:
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, a sebességjelző 1 másodpercig "r" -t mutat
Ha a "6" jelzéssel azonnal kapcsolja ki az indítókulcsot, ismételje meg ezt az eljárást öt (öt) alkalommal, amíg meg nem jelenik
a kijelzőn "P" helyett "r". várjon amíg a számjegy "1" jelenik meg a kijelzőn, ebben az időben a korábban tárolt összes adatot
el fog veszni.
Hibaelhárítás
Ez a készülék hibás riasztással is rendelkezik, ha a diagnosztika közötti kommunikáció
port és a fogaskerék helytelen, a kijelzőn elkezd blInK egy kis pontot a jobb oldalán
számjegy. Kérjük, ellenőrizze újra a megfelelő kapcsolatot.
Step 1
FInd the RED 4 pole Male diagnostic connector ( DLC ). Usually near the ECU box. It may have a removable cap and
may be partially covered by plastic tape.
Step 2
Connect the GPT connector into Diagnostic connector .
Step 3
Programming Set Up
Turn on the ignition key and a “ P “ will appear on display, means need to programm
1.
Start the engine
2.
“ P “ disappears, and digit “ 1 “ is flashing
3.
Insert the first gear with light cceleration with constant rpm (e.g. 2/3.000 rpms)
4.
A led flashing ( means the gear is stored) and on display will appear the next gear ( 2 )
5.
Repeat for all the gears avaiable 3,4,5,6, and so on
6.
Reached the last gear (E.g. 6 gear ) and on display will show “ 7 “ pull the clutch and turn off the engine in case you
7.
don’t wanto to set the shifter flash
How to set up the shifter gear: (Not avaiable for series 2000 and 4000 ) reached the last gear E.g. 6 gear and on
8.
display will show “ 7 “ pull the clutch, stop the rear wheel, and increase the rpm untill the max of yr engine untill the
letter H will appear on display, now stop to accelerate and turn off the engine, the shifter gear flash is setted.
Set up is finish
9.
NOTE: to validate the set up need to store at least three gears.
Now, start the engine, if the set up is complete will appear on display “ r “ for 1 second then “ 6 “ for one second
Check if the gears are correct. In case the set up was incorrect you need to reset the Gear indicator .
Reset Procedure:
Turn on the ignition key, the gear indicator show “ r “ for 1 second
When appear “ 6 “ immediatly turn off the ignition key, you must repeat this procedure for five (five) times untill will appear
on display “ P “ instead of “ r “ . wait untill the digit “ 1 “ will appear on display , at this time all the data stored previously
will be lost.
Troubleshooting
This unit is equipped also with malfunction alert, if the communication between diagnostic
port and the Gear is incorrect, on display will start to blinK a little dot on a right side of the
digit. Please re-check again the correct connection.
Nézd meg a gipro leírásokat is...
Emberünk vett egy öreg sornégyest nagy reményekkel, sportlégszűrővel! Aztán a hazaúton rájött hogy nem fasza a gép mert nem úgy megy ahogy kéne, valahogy rájött hogy sok a levegő, felhívott egy rahedli bontót de ehhez az öreg talicskához már sehol nem találni gyári légszűrőházat, így maradt a leleményesség hogy legalább kényelmesen eljusson a PL.: pusztavacsi motorostalálkozóra...
90-es évek végén s 2000 elején rengeteg ilyennel találkoztam csak mi akkor úgy oldottuk meg hogy plusz légszűrőszivacsot tekertünk még erre az akkoriban nagyon divatos sportlégszűrőre. Ezek a légszűrők akkoriban egyébként rengeteg motor halálát okozták, egyrészt nem állították hozzá a karburátorokat másrészt meg nem takarították/olajozták őket rendszeresen.