Hát igen elég drágák, én is néztem, bár én csak Aprilia robogóalkatrészeket, de azok is horror összegekbe kerültek. Te hol vetted a lendkereked? Mert én nem igazán találtam eddig sehol, az enyém valami svéd gyártmány SEM amal, ez van ráírva. Akkor ha tudsz valamit feltétlen szólj, köszönöm szépen!
Üdv.
Aha, szar ügy, állítólag tipushiba, meg is értem, elvileg nagyon nagy faszság, hogy a lendkereket kalapálja az önindító, ezért is történhet meg ilyen.
Majd megkérdezem a gyújtást, de lesz vagy 40 - 60 ezer, szerintem, piszok drágák ezek a cuccok, nekem 50 volt a lendkerék, pedig használt.
Nekem is ugyanez a gondom, szétszállt a mágnes a lendkerékben és tönkretette az egész alaplapot is( Aprilia Tuareg 125). Ugyanilyen az én gyújtásom is mint a tied, de eddig nem sikerült szereznem sehonnan, mert elég ritka dolog. Ha esetleg megtudsz valamit, hol lehet ilyet kapni, szólj már nekem is légyszives, köszönöm.
Üdv.
Ki tud nekem ajánlani egy jó gumist Pesten, a 18. ker környékén? A Jahn Ferenc utcai nem dolgozik ma, a Fektiéket nem érem el....valakinek valami ötlete? Kifejezetten motoros gumiműhely kellene. Centíroztatni akarom az első kerekemet, de nem géppel, hanem manuálisan..
Köszi szépen!
Az a baj hogy sok az ilyen nepper, bár remélem jó lesz. De nem tudtok egy olyan helyet ahol Rotax 123-mal foglalkoznak (komolyabban), bár ezzel meg az a gond hogy így drágaság lessz.
Na mind1, majd megoldódik.
Kössz.
Hali.probáld meg valami motornepper hirdet mindenféle motort/alkatrészt www.motorpiacon.hu itt a telszám kérdezd meg,proba szerencse 06203754291(sziget....akármin van)
Na heló!
Újra itt, talán 3 hete írhattam utoljára, amikor is beszart Pegaso 125-ösöm, akkor márt tudtam, hogy gyújtás lesz a bűnös, de most napvilágot láttak a problémák!
Először is a lendkerékben kezdödtek a gondok amikor egy idegen azonosítatlan tárgy, valamikor a múltban behatolt a mágneskoszorú és a generátor közé, aztán nem fért el és kicsit kihasított itt ott valamit ebből abból majd a 14 éves ragasztás sem fogott talán már túl jól és elkezdett kicsúszni a blokk felé a teljes mágneskoszorú, miközben az apró leszakadozó mágnesdarabkák szépen kajálták a generátor műgyantázását és egyéb felületi bevonatait, majd mikor a kicsúszó rész elérte a gyújtásvezetéket és átszabta két darabbá valamiért megált a moci, nem is értem miért!
Persze ofród volt és sötét éjszaka.
Bocs a képekért de kicsit közelről fotóztam.
Nem tudnátok bontót, kereskedést, esetlek már lendkereket is? (Rotax 123)
Csáó! Valaki nem tud szervizkönyvből képeket egy Suzuki GX250F ACROSS-hoz? A blokkról kellenének adatok: szelephézag stb. Ha valaki tud valami segítséget nyújtani az légyszi írjon a tams88@freemail.hu email címemre. Előre is kösy
Lehet hogy neked is az a bajod mint nekem bár nem tudom milyen motorod van de nekem az igniterem szállt el, az is ugyanezt produkálta! Véletlenül nem tudja valaki honnan lehet szerezni bontottat? Egy csomó bontót felhívtam de sehol nincs. Esetleg másik motoré ne lenne jó?
Help! Szükségem lenne egy repair manualra Hayabusához, nem tudjátok honnan lehetne szerezni, vagy letölteni? Természetesen ingyér, ha lehetne, vagy forintban fizetnék érte, mert a neten csak külföldi oldalakat találtam, és ez az internetes fizetés nekem nem megy. Falusi gyerek vagyok...
sZEVASZTOK IDE IS IDEIROM A GONDOM
Egyszer megyek és a kereszteződésbe leáll a mocim.
Megnézem nincs szikra.Rámértem a Trafóra jó az hogy a trafóvége és a kábel végeközt nemment át áram?
Vagy mi lehet még a gond?
Mert Az első inditózáskopr van 4-5 szikra de utánna kifujt
Tipp: Mindegy milyet veszel, arra kell ügyelni, hogy a ház végei megfelelően legyenek plombálva, valamint arra, amire egyébként is figyelsz ( pl.: nincs szakadt szál benne, nem volt tübb soron meghajtogatva, a bowden csonkjai megfelelő öntetűek, ésatöbbiésatöbbi )
Hi!Kuplungbowdent kellene vennem csak nem tom hogy gyárit vagy utángyártottat vegyek.Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?Egyáltalán hol érdemes utángyártottat keresni?
Hali!
Valaki modja már meg nekem légyszives, hogy miért van az,
hogy, ha inditom a gépet először megforgatja a motort, majd utána
már csak a relé (vagy mi a tököm) kattog.Már betolni se tudom, mert egy
próbálkozás után 3 deci benzint lehet kirázni a gyertyából.
Kinéztem volna szolnokon a ligetbe, de igy nehéz!!
Ja egy AF1 replicáról van szó
A tippeket köszönöm
Üdv.