Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nem divatmotoros akarsz lenni,akkor sztem egy GS500 is megteszi kezdésnek... vagy tudom ajánlani a GPZ500-at én 4napja vagyok boldog tulajdonosa egy ilyen gépnek elég jól lép, és nem fogyaszt sokat.... a 250-esek, 400-asok sztem elég sokat esznek...ezért adtam el a Banditomat(250)... a Gpz kevesebbet eszik,és sokkal jobban megy! amúgy ha 400ast akarsz sztem elég jók még a GSX400,GSF400,ZZR400 is
(de én inkább tényleg egy GS500at, vagy ER-5öt ajánlanék kezdésnek)

3.: http://www.hondavfrclub.hu/tip...
szöveg

Tapasztalt motorhasználók segítségét szeretném kérni. Szóval az lenne a problémám, hogy nőnemű létemre szeretnék végre elkezdeni motorzni (nem "divatmotoros" lennék, komolyan motorozni akarok kb. 8 éves korom óta) Sajna az ismerőseim között nem nagyon van olyan, aki tudna válaszolgatni a kérdéseimre (mert ugye senki nem születik motorszerelőnek).

1. Idén leszek 21, és lassan szeretném megcsinálni az A korlátlant. Érdeklődnék, hogy ahhoz, hogy ezt le tudjam tenni, sok rutin tudás szükséges, mielőtt elmegyek a tanfolyamra? (125-ösre azért nem mentem, mikor 16 lettem, mert választanom kellett motor és autó között, az autót pedig eddig jobban kihasználtam) Mert az én vezetési tapasztalatom kimerül a Simsonban.

2. Ha esetleg nagy nehezen megszerezném a jogsit, érdeklődnék van-e valamilyen javaslatotok, milyen gépet vagyek. 2 lenne, amiről viszonylag jókat hallottam: Honda CBR400, és a VFR 400. Mindenképp 400-asat szeretnék, mert annyira nem tartom magam jónak, hogy egyből egy 600-asra pattanjak.

3. És végül egy tényleg amatőr kérdés: Mit jelent pl. a VFR 400-as neve mellett az NC24,30...?

Előre is köszi a segítséget!
Örülök ha segítettem.
Köszi mégegyszer, ha történik valami változás, írok róla!
Igen az lesz az, de lehet egy alapos karbitisztítás rendbe hozza a géped, a hosszú állást követően rakódhatnak le olyan dolgok amik rendellenes működést eredményeznek. Minden szezont úgy kezdek hogy karbitisztító adalékot használok, makacs duguláson nem segít de megelőzéshez nagyon jó, nekem az STP karburátor és injektor tisztító vált be. Kűld az E-mailt és megadom a szerelő számát.
Köszönöm szépen a reakciót!
A biztonság kedvéért elkérném a kabai szerelő telefon számát. Küldök egy e-mail-t és akkor már a címem is tudod. Van a karbik tetején 1-1 műanyag fedél,jól gondoljuk, hogy annak a levételével lehet hozzáférni a membránhoz?
1 hónapja kapott, gyújtáskábel lesz a vége sztem. Msn: n1n@freemail.hu
Nekem lenne egy tippem, mivel alapjáraton szépen dorombol és fordulatra dadog be arra gondolok, hogy lehet a karburátor valamelyik tolattyú membránja van átszakadva. Ha ez a dolog áll fent hiába volt karbi szinkron mert fordulatra elmegy a szimetria. Persze ez csak tipp, lehet sok minden még ezen kívűl. Ha érdekel mail-be kűldök egy tel. számot ami egy kabai szerelőé, amikor vettem a Hondát nekem ő szinkronizálta és állította be azóta csak tankolnom kell. Rendes nem fog lehúzni és nagyon ért hozzá még dunántúlról is hoztak hozzá motort pont mikor ott voltam. Ha tudok még segíteni keress nyugodtan az E-mail címem az adatlapomon megtalálod, nem lakok messze földesi vagyok.
Én nem, Budapestről.
Kecskemétről vetted a motort?
Inkább V4-esre hasonlít a hangja, olyasmi mint egy VFR-é....viszont alapjáraton szép sor 4-es hangja van, amint terhelve van (megyek vele, olyan 3000-es fordulattól VFR lesz....)
Ha megadsz egy e-mail címet, szívesen elküldöm a hangfelvételt, pont készült róla, mikor beszart a hangja.

Egyébként karbiszinkront mikor kapott a tied? Ennek a hiánya nem okozhat ilyet, mint amit a tied csinál?
Helló! Szintén ilyen típusú motorom van, nekem 3as 4es henger gyertyája bekormolódik gyakran és ezáltal nem megy a henger. Pontosan ilyen sor 2 es hangja szokott lenni? nem az a megszokott szép doromboló
Sziasztok!
Nemrég sikerült hozzájutnom egy 400-as Gsxr-hez, ami 95-ös évjáratú. Szeretnék egy kis tanácsot kérni ugyanis egy kis hibát fedeztünk fel nála.
Első komolyabb kipróbálás alkalmával haverom gyönyörű hangokat csikart ki a mociból a melletünk lévő utcában, mikor pedig visszajött és elhaladt mellettünk, 2-ban bedarált, utána beszúrta 3-ba és utána is bedarált. Azóta alapjáraton szép hangja van, de amint terhelve van, darál. Mintha terhelés alatt nem menne az egyik henger, de inkább a hangja egy 400-as VFR hangjára hasonlít....Mi lehet szerintetek?

Ami volt eddig: Karbiszinkron, gyertyacsere, gyertyakábel újra lett vágva.
Milyen hibára gondoltok?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Helló moto sapiens! Ahogy kitöltötted az adatlapodat, szívesen válaszolok a kérdéseidre.
Helló mindenkinek! Most jutottam hozzá egy 400-as Fazer-hez, csak nem üzemképes ugyanis hüvelyeztetni kell a hengereket, vagy valami bontott blok is jó lenne! Ha dudtok blokkot vagy csak hengert, vagy ahol hüvelyeznek légyszi írjatok! Köszönöm!
sziasztok továbbra is keresek 400 vagy 250es as gsf banditot valamint 400 vagy 250 es as zxr ninját 25 kw os papirokkal akinek van ilyen vagy tud esetleg eladó kérem jelezze köszönöm
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615

Képet később tudok küldeni kérésre.
gyere vele ssp400ba versenyezni:D
Sziasztok!
Nemrég lettem tulaja egy VFR400R-nek, "89-es évjárat.
Honnan tudhatom meg hogy mennyi olaj kell egy olajcseréhez, ill. telóolajcserénél mennyi olaj kell száranként?
Qva sok kérdésem lenne a mocival kapcsolatban, úgyhogy akinek volt vagy van ilyenje, az legyenkedves vegye fel velem a kapcsolatot a majorostomy@hotmail.com címen( MSN )
Előre is kösSZ!
sziasztok!

ne haragudjatok de szükségem lenne egy-két infóra az alábbi moccról

http://www.hasznaltauto.hu/174...

nem találtam topicot neki, ezért ide tettem, a fogyasztása érdekelne, illetve a tapasztalatok, minden apróság, köszönüm elúőre is.
Hello mindenkinek!
600as Fazert szeretnék vásárolni.Már jó ideje nézelődöm,az eredmény egy nagy káosz lett.
A típus megbízhatósága,teljesítménye és egyéb adatok után kutatva igen eltérő véleményekkel találkoztam.Aztán feltűnt,h a számomra egynek tartott motor,kb 5.Pontosabban:FZ600 , FZ6 , FZ6 fazer , Fzs600fazer , FZS600,és valamelyuknél még "s" jelölést is találtam.Tulajdonképpen hány db motor van 600ccm,fz-fzs megjelöléssel?És mi a különbség?Alapból egy 72LE-s csupasz naked tetszett meg,4,5-5l fogyasztással,piros színben.Talán a szín is fontos mert pl a Honda nem gyártott pirosat a cbfből tudtommal az általam keresett évjáratban.Aki tud kérem világosítson föl fazer ügyben:moto.sapiens@vipmail.hu
Köszönöm.
én olyat is halotam h 600 as volt korlátozott jogsira viszgáztatva de az már veszélyesebb ügy...mondjuk nem is hittem el! egyszer meg egy gyerek az montda h ő tud 1000 es cbr-t 11kw os papírral
illegálisan midnen meg lehet csinálni
aki mito meg Rs meg nsr is 11 kw aztán közben 32 Le..... ha az működik ennek is működni kellene..sztem
Akkor ez nagyábol anyi hogy kinek menyit üröttek a forgalmiba!