Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Most készülök majd venni az első komolyabb motoromat,és egy 400-as gépben gondolkodtam.Van is két kiszemeltem(zzr400 vagy suzuki rf 400),csak azt nem tudom hogy vajon melyik lenne jobb választás.Mindegyik gépről olvastam jót és rosszat egyaránt,és nem igazán tudok dönteni!Az biztos hogy mindegyikből ki lehet fogni egy jó állapotút,de ugyanígy egy szart is.Segítsetek nekem a választásban,előre is köszi!
Eladó: "96-os GSF 400 V Bandit
Ir.ár: 420.000 Ft
Tel: 70-281-5376
Sajnos semmilyen elérhetőségét nem tudtam meg az embernek, aki FZR-rel ment...
Infodban az első képen milyen motor van, véletlenül nem DR 600?
Sziasztok!
Ha valaki tudna eladó sportkipufogót 400-as versenyenduróra az lécci írjon!
VIK: köszi megpróbálom náluk is, hátha lesz
hát sztem jó áron sikerült +venni (2kiló), haver haverjáé volt... de azért kell még rá költeni 1 keveset
Azt megköszönném, nem akarom lezúzni a gyári idomokat
hali

láttam hogy bontóra lenne szükség... én nyugott szívvel merem ajánlani a Burmi-t velem nagyon korrektek voltak...
www.burmi.hu
Akkor jó Mennyiért vetted? Mert amit én néztem, 91es évj. és 450 ezerért kínálják
szia!
szerintem jó, csak még menet közbe nem volt alkalmam kipróbálni
amúgy kicsi, nekem a súlya se tünik vészesnek, és elég tartós szerkezet, enyém az 4 éve állt sajna, de 1 karbi pucolás után szépen jár már
Szia!
Amúgy jó motor a VFR 400? Csak azért, mert olyat szeretnék venni. Mi a véleményed róla?
hát a majosháziba próbáltam mint az egyik legnagyobb bontó, de nincs... azt mondták próbáljam a lakihegyit, de ők nem dolgoznak kedden és a telót se vették fel
Milyen bontokban nezted?
sziasztok!
látom itt sok okos ember van ! én most próbálok feltámasztani 1 400-as vfr-t, és szükségem lenne hozzá néhány cuccra, örülnék ha tudnátok vmi jó bontót vagy valamit, mert eddig nem sok sikerrel jártam... pl ami most a legfontosabb lenne az a benzincsap!!!! plíz akinek van 1 a sufniba vagy vmi 5let hol találhatnék az sikítson !!! ja az új 35+áfa és 4 hetet kéne rá várni
köszi! szabi
Utánanézek, hogy tudok-e szerezni hozzá, mert korábban többen is mentek FZR-rel SSP400-ban.
Köcc Brian!

Amúgy az éven legalább egyszer szeretnék felszabadulni a HRingre, csak szereznem kellene
valami pályaidomot a gépre
Ez konkrétan a lambda szonda.
Na, ennyire értek hozzá Erre gondoltam
Gondolom a lambda szonda helyének zárócsavarjára gondolsz....
FZR400?megnézem hogy a TTben hány pacis:D
Bian! A zxr-re tettetek exup szelepet, vagy mi az ott?
Javíttasd ki, mert így sokkal több súlyadót fogsz fizetni.
Az nemhogy jónak számít, hanem egyenesen hülyeség! Szerintem az 59 LE-ben valós, de kW-ban nem, mert akkor a te 400-asod 80 LE-s lenne. El van írva! Egy ütős ZXR 400 R versenymotor sincs 80 LE. Átlagosan minden japán belpiacos és európai forgalomba került 400-as sportgép 60 LE környékén teljesít. Amúgy meg ilyen vassal irány a pálya, a legjobb, legkönnyebb és legolcsóbb játékszer elkenni a nagyobb motorral motorozók száját. Élménynek sem utolsó, az ott tanultakkal utcán sokkal biztonságosabban mozog majd az ember.
Ízelítő:
brian-racing.kepeim.hu
kep.tar.hu/brian-ra cing
www.jtmotorsport.hu
Hello mindenkinek!
A kérdésem az lenne hogy nektek (ZXR,FZR,CBR,GSXR)
hány KW van a forgalmiban? Szóval az a lényeg hogy az enyémben 59, és kíváncsi vagyok, hogy
ez jónak számít-e 400-asban.