ÉRdeklődni szeretnék, hogy Honda NC700-ast vezethetek-e a A2-es jogosítvánnyal? A 35kw-os teljesítménybe pont befér, viszont mintha lenne lóerő korlátozás is.
Az A korlátos (25kW-os) jogsidat meg cseréltesd ki az okmányirodában A2-re (35kW-os). Ha viszel orvosi vizsga papírt, akkor "egy füst alatt" az érvényességét is meg tudod hosszabbíttatni. Csak az orvosi vizsgálat díja + okmánycsere díjába fog kerülni. Semmi más nem kell hozzá.
Eladó
Cbr 400 rr fireblade
2007 ota áll
Elvileg működött amikor lerakták....
Jelenleg nem indul be , tavasszal nehezen de beindult 130km /h val vánszorgott.
Muszakin átmegy
Fékbetétek jók
Lánc lánckerék jó
Gumikat lecseréltem nemmkopottak nem öregek ..
Nekem 360 ba van már
De én többet nem költök rá
A motornak meg van minden papirja de ki van ideiglenesen vonva
Adok mellé 4db bontatlan ngk gyertyát is
Ajanlatokat telefonon várom
De minimum 220 ezer ft az alatt nem adom
Csak a 4 gyertya 12000ft volt.
Erdeklödni telefonon 30 512 9874
3 óra után csak
Ma elmentem megnézni egy Kawasaki GPX 400-at(Székesfehérvár, rendszám: UGC-927), vételi szándékkal. Fontos! Ha valaki megnézni szándékozik, ezt a gépet, előre szólok, hogy hengerfejes lesz, és a tulaj simlizik! Nem vagyok egy bosszúálló ember, de legalább segítek valakinek megúszni egy generált...pláne a benzin, mert 100 Kilóméterről mentem el megnézni. ÉS HA NEM DERÍTEM KI ÉS NEM RÁNGATOM KI AZ ILLETŐBŐL, NEM MONDJA HOGY BAJOS A MOTOR. Sőt, telefonon még hazudott is több részletről.
Kérlek adjátok tovább, nehogy valakit be tudjon palizni!
Két napja boldog tulajdonosa vagyok egy NC30-as VFR 400nak. Miskolc közelében lakik valaki azonos típusú géppel, akivel összefuthatnék egy kis agytágítás céljából?
Sziasztok.a segítségeteket szeretném kérni.van egy 400-as banditom 94-es evjárat.tegnap gond nélkül elmentem vele melóba.ma reggel ért a meglepetés mikor beindítottam, hogy az egyik henger nem megy.leállítottam és utána már be sem akart indulni.nem tudom hogy mi baja lehet.ha valaki tud valami tanácsot vagy megoldást kérlek ne kíméljetek.köszönöm előre is.
csak véletlenül jártam erre, és lám, valaki írt :)
szóval már nem aktuális a dilemma, beszereztem egy GSX-400-ast, és teljesen elégedett vagyok eddig vele, igaz még sokat nem mentünk együtt. Egyébként '96-os.
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Valaki esetleg nem tud bontót vagy kontaktot ahol vfr400 nc30hoz alkatrészekhez lehetne jutni?
ÉRdeklődni szeretnék, hogy Honda NC700-ast vezethetek-e a A2-es jogosítvánnyal? A 35kw-os teljesítménybe pont befér, viszont mintha lenne lóerő korlátozás is.
Köszi,
Gergő
http://www.motorcyclespecs.co....
Érdeklődni szeretnék,hogy a Suzuki RF 400R belefér még az A korlátos jogosítványba?
Segítséget köszönöm!
Hajt még itt (egyáltalán) valaki 400-as V2-t?
Cbr 400 rr fireblade
2007 ota áll
Elvileg működött amikor lerakták....
Jelenleg nem indul be , tavasszal nehezen de beindult 130km /h val vánszorgott.
Muszakin átmegy
Fékbetétek jók
Lánc lánckerék jó
Gumikat lecseréltem nemmkopottak nem öregek ..
Nekem 360 ba van már
De én többet nem költök rá
A motornak meg van minden papirja de ki van ideiglenesen vonva
Adok mellé 4db bontatlan ngk gyertyát is
Ajanlatokat telefonon várom
De minimum 220 ezer ft az alatt nem adom
Csak a 4 gyertya 12000ft volt.
Erdeklödni telefonon 30 512 9874
3 óra után csak
NAGYON FONTOS TAPASZTALAT!
Ma elmentem megnézni egy Kawasaki GPX 400-at(Székesfehérvár, rendszám: UGC-927), vételi szándékkal. Fontos! Ha valaki megnézni szándékozik, ezt a gépet, előre szólok, hogy hengerfejes lesz, és a tulaj simlizik! Nem vagyok egy bosszúálló ember, de legalább segítek valakinek megúszni egy generált...pláne a benzin, mert 100 Kilóméterről mentem el megnézni. ÉS HA NEM DERÍTEM KI ÉS NEM RÁNGATOM KI AZ ILLETŐBŐL, NEM MONDJA HOGY BAJOS A MOTOR. Sőt, telefonon még hazudott is több részletről.
Kérlek adjátok tovább, nehogy valakit be tudjon palizni!
SZÉLES UTAT!
Két napja boldog tulajdonosa vagyok egy NC30-as VFR 400nak. Miskolc közelében lakik valaki azonos típusú géppel, akivel összefuthatnék egy kis agytágítás céljából?
Előre is köszi,
Zoli
szóval már nem aktuális a dilemma, beszereztem egy GSX-400-ast, és teljesen elégedett vagyok eddig vele, igaz még sokat nem mentünk együtt. Egyébként '96-os.
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Új vagyok itt, a motorosvilágban meg abszolút. Az első motoromra gyúrok már 30-on felül, és méretben, formavilágban nagyon rákattantam a GSX 400 Impulse - XJR 400 - ZR 400 Zephyr klasszikusabb naked vonalra.
Azt szeretném kérdezni tőletek, mennyire kell félni ezektől a modellektől, mik a tapasztalatotok a pörgős motorblokk elhasználódása, a belpiacosság miatti alkatrészellátás, alkatrészárak, esetleges típushibák kacsán.
Ajánlanátok bármelyiket is, és ha igen, melyiket?
Előre is köszi minden infót!
(és bocs, ha olyat kérdeztem, amit már ezerszer kiveséztetek itt)
Vennék 400-as sportmotort, főleg Hondák érdekelnének. Aki tud ilyen eladó motort jó állapotban az írjon az e-mail címemre.
Köszi,
Üdv,
Ricsi