Megvetted Nagykőrösről a Szürke-fekete-piros VFR-400-at? Fekete plexit, Martin fekete cimkés dob? NAGYON KIRÁLY GÉP!!!
Enyém volt! Mi sem tudtunk rájönni, hogy miért lett kicserélve a kerék??!! Én arra gondoltam, hogy még kint lett kicserélve! Mert itthon is 900RR 16-os kereket ömlesztve árulnak a bontóban, és mindenki a 17-eset keresi! Az meg kibaszott drága. Felejtsd el AZ 900RR kerék! A réginek nem is ilyen volt a formája! És hozzá teszem ha felviszed gokartpályára vagy esetleg a Mátrába! Avval a "CHOPPER"-es elsőgumival akkorát fogsz, motorozni, hogy azt el sem hiszed!!!!!!!! De Nálam még az AVON volt fent 100/90-es talán! Nem volt vele csúnya és annak ellenére, hogy szarul hangzik nagyon szépen mutatott a motoron! És olyan frankó puha gumikeverékből volt, hogy csak na! Nekem kibaszottul tetszett!
Hát majros lehet, hogy a te gépedet vettem meg!!!Most hozom el a Brumitól jövő héten!!Nem te adtad vissza nekik?Mert ha igen akkor beszéltünk is telefonon..
Elképzelhető.De az RR nek is ugyan az a tárcsa felfogatása,meg a szélessége a felninek?Mongyuk 120 as a járatos gumi ezeken a vasakon....Nemtudom igazából azér idegesít mert 16-os ba 120 / 80 as gumikat leltem,éshát félek az ugyan ien ballonos lesz mint ami most van fent 100/90-------nevetséges egy méret..NEM CSOPPER EZ HÁT!!
Szóval ha leehtne kapni 120/70 eset vagy neadj isten /60 asat akkor no problem....
De ien méretek szerintem nem nagyon pörögnek : O /
lenne egy kérdésem VFR tulajokhoz!!
Most vettem egy vfr400 ast,95 ös évjárat,és az első kerekem 16 colos a 17-es helyett.Mert ha jól tudom a dupla körlámpás VFR-eknek 17-es az elej és 18-as a hátulja.Az eggyel régebbi szériának volt 16-os az eleje nem??
Gondoltam lehet kicserélték valami miat a régebbi széria első kerekével,de a felnimbe viszont a gyártás dátuma 1994 10. hó.Most nem tudom hogy mia pálya...
Gondolom 1994 be már nem gyártottak 16 colos első kereket,pláne nem a dupla körös VFR ekhez.
Kérném akinek ien VFR je van, az szóljon hogy hány colos első kerék van benn,és hogyha valaki tudja mitől lehet nekem a94-ben gyártott felnim 16-os akkor az írjon legyen szíves.
Ja, a nagy kapkodásban nem is válaszoltam a fő kérdéseidre
Olajat nekem már csak az eladást megelőzően kezdte enni de az sem volt vészes( 1L/~6000Km/). Én Repsolt használtam. Gyertya pedíg NGK CR 9 EK-volt (persze csak nyárom mint ahogy azt az előbb bővebben kifejtettem télen NGK CR 8 EK)
Ez volt az első komoly "nagymotorom". A közel 30.000 Km-alatt csak egyszer hagyott cserbe az is az én hibám volt. A vásárlás utánni első héten a laza láncot ledobdta, így a lánc eltörte a kuplung kinnyomó tengelyét és a deknit, de azért harmadiksebességben haza tudtam menni vele Komolyabb műszaki problémáról nem tudok beszámolni csak a szokásos kopó dolgokat (olaj,o.szűrő,lánc lánckerék..Egy előny a levegőszűrője szivacsból van ezt csak mosni kellett) cserélgettem. Egyetlen jelentkező hibája a hidegindítás volt amin a télre javasolt (a motorrevü2001.02- kiadás ami valójában 400-as bandit teszt de a motorja detto!)CR 8 EK-s gyertya sem oldott meg .Pedíg volt karbi tisztítás, k.szinkron, k. átállítás európai viszonyokra( a Burmi hozta Japánból)... Szívatóval beköpte a gyertyát, gázkarral nem indult csak nehezen Mentségére legyen mondva ezek a problémák ~5°C-nál jelentkeztek amikor nooormális motoros védi az izületeit egy jó meleg szobában viszont a legjobb gyertyapucolási időm 7 perc volt:-benzincsap offállás
-tank két csavar le(mázli ha üres)
-leömlő megvizsgál melyik hideg
-gyertya ki megpucol
-ezek fordított sorrendben vissza és pöcc röff indult(talán ekkorra az egész motorblokk átmelegedett??)
De azért megkönnyeztem mikor elváltam tőle. Nagyon megszerettem. Éljenek az RF-ek sokáig
Sziasztok volt vagy van valakinek a tulajdonában Suzuki RF 400-as? Nekem most sikerült vennem egyet és szeretnék minél több információt szerezni róla..
Nem rég javítottam egyet.Nem rossz,de egy igazi túlbonyolított dolog.Mint az RGV.Nagyon nehezen hozzáférhető,ami szerelést illeti.
Ha kétüteműt szeretnél,én az NSR-t javaslom.Abban nem fogsz csalódni.
sziasztok
valaki tudna nekem segíteni abba h elmondja a véleményét az Aprilia rs250 röl.Most tervezem h olyat veszek és nem tom h megéri-e.Jah és ha tud valaki eladot az létszi szoljon. köszi
Hali Mr2T! Mizujs a kipuffjaimmal? Már el is felejtettem h nálad vannak, de most van rá vevőm, úgyhogy kellenének! Persze ha neked nem kell... Akkor viszont jó lenne egy kis pénzmag érte,mert ugye igy beszéltük meg anno....
Jövő vasárnap a Hringen leszek
Enyém volt! Mi sem tudtunk rájönni, hogy miért lett kicserélve a kerék??!! Én arra gondoltam, hogy még kint lett kicserélve! Mert itthon is 900RR 16-os kereket ömlesztve árulnak a bontóban, és mindenki a 17-eset keresi! Az meg kibaszott drága. Felejtsd el AZ 900RR kerék! A réginek nem is ilyen volt a formája! És hozzá teszem ha felviszed gokartpályára vagy esetleg a Mátrába! Avval a "CHOPPER"-es elsőgumival akkorát fogsz, motorozni, hogy azt el sem hiszed!!!!!!!! De Nálam még az AVON volt fent 100/90-es talán! Nem volt vele csúnya és annak ellenére, hogy szarul hangzik nagyon szépen mutatott a motoron! És olyan frankó puha gumikeverékből volt, hogy csak na! Nekem kibaszottul tetszett!