Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvetted Nagykőrösről a Szürke-fekete-piros VFR-400-at? Fekete plexit, Martin fekete cimkés dob? NAGYON KIRÁLY GÉP!!!
Enyém volt! Mi sem tudtunk rájönni, hogy miért lett kicserélve a kerék??!! Én arra gondoltam, hogy még kint lett kicserélve! Mert itthon is 900RR 16-os kereket ömlesztve árulnak a bontóban, és mindenki a 17-eset keresi! Az meg kibaszott drága. Felejtsd el AZ 900RR kerék! A réginek nem is ilyen volt a formája! És hozzá teszem ha felviszed gokartpályára vagy esetleg a Mátrába! Avval a "CHOPPER"-es elsőgumival akkorát fogsz, motorozni, hogy azt el sem hiszed!!!!!!!! De Nálam még az AVON volt fent 100/90-es talán! Nem volt vele csúnya és annak ellenére, hogy szarul hangzik nagyon szépen mutatott a motoron! És olyan frankó puha gumikeverékből volt, hogy csak na! Nekem kibaszottul tetszett!
Remélem nem csináltam rossz boltot
Bazsó, nézd meg a felnin hogy hány col széles, ha max. 3 akkor 110 nél szélesebb gumi nem ajánlott bele, hidd el a vékonyabbal jobban fog kanyarodni.
Hát majros lehet, hogy a te gépedet vettem meg!!!Most hozom el a Brumitól jövő héten!!Nem te adtad vissza nekik?Mert ha igen akkor beszéltünk is telefonon..
Elképzelhető.De az RR nek is ugyan az a tárcsa felfogatása,meg a szélessége a felninek?Mongyuk 120 as a járatos gumi ezeken a vasakon....Nemtudom igazából azér idegesít mert 16-os ba 120 / 80 as gumikat leltem,éshát félek az ugyan ien ballonos lesz mint ami most van fent 100/90-------nevetséges egy méret..NEM CSOPPER EZ HÁT!!
Szóval ha leehtne kapni 120/70 eset vagy neadj isten /60 asat akkor no problem....
De ien méretek szerintem nem nagyon pörögnek : O /
én vmi olyasmire tudok tippelni, hogy az előző gazdája kicserélte, és egy 94-es 900RR első felnit rakott vele ami 16-os
Sziasztok!

lenne egy kérdésem VFR tulajokhoz!!
Most vettem egy vfr400 ast,95 ös évjárat,és az első kerekem 16 colos a 17-es helyett.Mert ha jól tudom a dupla körlámpás VFR-eknek 17-es az elej és 18-as a hátulja.Az eggyel régebbi szériának volt 16-os az eleje nem??
Gondoltam lehet kicserélték valami miat a régebbi széria első kerekével,de a felnimbe viszont a gyártás dátuma 1994 10. hó.Most nem tudom hogy mia pálya...
Gondolom 1994 be már nem gyártottak 16 colos első kereket,pláne nem a dupla körös VFR ekhez.
Kérném akinek ien VFR je van, az szóljon hogy hány colos első kerék van benn,és hogyha valaki tudja mitől lehet nekem a94-ben gyártott felnim 16-os akkor az írjon legyen szíves.

Köszi előre is,jók legyetek HELÓ HEJJ!!!!
Ja, a nagy kapkodásban nem is válaszoltam a fő kérdéseidre
Olajat nekem már csak az eladást megelőzően kezdte enni de az sem volt vészes( 1L/~6000Km/). Én Repsolt használtam. Gyertya pedíg NGK CR 9 EK-volt (persze csak nyárom mint ahogy azt az előbb bővebben kifejtettem télen NGK CR 8 EK)
Ez volt az első komoly "nagymotorom". A közel 30.000 Km-alatt csak egyszer hagyott cserbe az is az én hibám volt. A vásárlás utánni első héten a laza láncot ledobdta, így a lánc eltörte a kuplung kinnyomó tengelyét és a deknit, de azért harmadiksebességben haza tudtam menni vele Komolyabb műszaki problémáról nem tudok beszámolni csak a szokásos kopó dolgokat (olaj,o.szűrő,lánc lánckerék..Egy előny a levegőszűrője szivacsból van ezt csak mosni kellett) cserélgettem. Egyetlen jelentkező hibája a hidegindítás volt amin a télre javasolt (a motorrevü2001.02- kiadás ami valójában 400-as bandit teszt de a motorja detto!)CR 8 EK-s gyertya sem oldott meg .Pedíg volt karbi tisztítás, k.szinkron, k. átállítás európai viszonyokra( a Burmi hozta Japánból)... Szívatóval beköpte a gyertyát, gázkarral nem indult csak nehezen Mentségére legyen mondva ezek a problémák ~5°C-nál jelentkeztek amikor nooormális motoros védi az izületeit egy jó meleg szobában viszont a legjobb gyertyapucolási időm 7 perc volt:-benzincsap offállás
-tank két csavar le(mázli ha üres)
-leömlő megvizsgál melyik hideg
-gyertya ki megpucol
-ezek fordított sorrendben vissza és pöcc röff indult(talán ekkorra az egész motorblokk átmelegedett??)
De azért megkönnyeztem mikor elváltam tőle. Nagyon megszerettem. Éljenek az RF-ek sokáig
Nem is tudom, mivel kezdjem. Talán az érdekelne a legjobban volt-e valami műszaki probléma??Az olajt eszi?Milyen gyertyákat használtál?
Nekem volt egy csinos példány közel 3 évig.Segítek ha tudok
Sziasztok volt vagy van valakinek a tulajdonában Suzuki RF 400-as? Nekem most sikerült vennem egyet és szeretnék minél több információt szerezni róla..
Nagyon szar a váltoja az biztos.
Nem rég javítottam egyet.Nem rossz,de egy igazi túlbonyolított dolog.Mint az RGV.Nagyon nehezen hozzáférhető,ami szerelést illeti.
Ha kétüteműt szeretnél,én az NSR-t javaslom.Abban nem fogsz csalódni.
sziasztok
valaki tudna nekem segíteni abba h elmondja a véleményét az Aprilia rs250 röl.Most tervezem h olyat veszek és nem tom h megéri-e.Jah és ha tud valaki eladot az létszi szoljon. köszi
Szia Peti!

Hu basszus,jo kerdes.Meg kell oket keresni...elmeletileg a pinceben van...valahol...na majd holnap lemegyek,korbenezek.
Hali Mr2T! Mizujs a kipuffjaimmal? Már el is felejtettem h nálad vannak, de most van rá vevőm, úgyhogy kellenének! Persze ha neked nem kell... Akkor viszont jó lenne egy kis pénzmag érte,mert ugye igy beszéltük meg anno....
Jövő vasárnap a Hringen leszek
Mr 2ütemmel ismerjük egymást.Én is a kétüteműket szeretem,nekem is az van.De sokat mentem GPZ-vel és kellemesen csalódtam benne
Mr két ütemmel nemérdemes beszélni mert neki csak a kétütemo motorok tetszenek.

szóval szerintem marradjunk anniyban hogy a GPZ is nagyon jó motor
Volt ilyened?
A GPZ400-ról nemtok sajnos semmit mondani,de GPZ 500-as egy nagyon jó motor.
A GPZ nem mai jószág má", nekem nem kéne!
akkor már inkább ZXR!! v zizi!
fogyasztas:elmegy
suly:bazi nehez
vegsebesseg:szellel szemben ne menjel
gyorsulas: