A meghirdetett zxr-böl érdekelne a gyári vezetékköteg, és a kipuf leömlö ha nem gyári. Ha tudsz kérlek küldj képet.. és persze, hogy merre vagy találhato.
Sziasztok!
Van egy rf400-asom,nemrégen vettem.Szóval az van a mocival hogy a km óra kevesebbett mutat 20-al mint amit kéne,de a km számláló meg jól számol.Féldigit műszerfalas 97-es.Ha valaki tudná esetleg hogy hogyan lehetne ezt orvosolni azt megköszönném.
van jopar felesleges alkatreszem ZXR-400-hoz ( a sajatom osszerakasahoz hoztam egy csuszottat Ausztriabol (pont kifogtam)), ha valaki ilyen dolgokat keres, ne restellje magat:
blokk
vaz
telo
kerek
leomlo
huto
idomok (javitasra szorulók)
fek (elso, hatso)
...meg meg egy par dolog
A Suzuki DRZ 400-as érdeklődnék igazábol egy E modellt szeretnék, szeretném tudni,hogy kifejezetten erről a modellról mi a tapasztalat mire kell figyelnem vásárláskor? Típushibák... ?
Üdv mindenkinek!
Keresek ZR400D xanthus- hoz első féktárcsát, vagy zxr 400-hoz azt mondják ugyanaz.
Merre próbálkozzak? Ja és nem lenne rossz ha nem az arany napi árában lenne.
KÖszi! Száraz aszfaltot mindenkinek!
Én annyit tudok neked mondani, a 400asokról, hogy nagyon jók. Van egy 94" CBR400asom, eddig annyi bajom volt vele, hogy a fesz-szabályzó (gyári élt 13évet) megadta magát a 40fokos melegben nyáron. Ezenkívűl csak olaj kell bele. Ismerek egy 96" RVF400at is, azzal sincsen semmi baj, igaz, gyertyát kell benne cserélni, mert 20ezer után kezdni megadni magát. :) A mostani "07es 600RRnek lesz olyan tengelytávja mint a 400RRnek... (igaz RVFnek meg még rövidebb :D ) Jól mennek, szerintem a legszebb hangjuk van, bár megesznek 5-6litert... És nem nagyon jön veled szemben még egy az utcán :) Többi márkáról nem nyilatkozok, de azt tudom, hogy az enyémmel mentem mostmár 16ezer km-t, és tök jó. Óra szerint 56ezer van benne, de szerintem már visszatekerték párszor, mert érdekesen áll az első számjegy. Váltó mint a vaj, pörög, nagyon jól kanyarodik, és elég egyedi :) Szerintem csak Hondát...
Köszönöm a segítséget! Ne haragudj, kicsit bénán fogalmaztam. A motor technikai adatait ismerem, inkább személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. Sorry!!!
Make Model
Suzuki Inazuma 400
Year
1997
Engine
Oil cooled, four stroke, transverse four cylinders,
Capacity
399
Bore x Stroke 52 x 47 mm
Compression Ratio 11.2:1
Induction
Ignition / Starting
- / electric
Max Power
52 hp 37.9 kW @ 11000 rpm
Max Torque
36 Nm @ 9500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Rear Suspension
Front Brakes
2x disc 4 piston calipers
Rear Brakes
Single disc 1 piston caliper
Front Tyre
120/70-17
Rear Tyre
170/60-17
Dry-Weight / Wet-weight
187 kg
Fuel Capacity
18 Litres
Hasonló cipőben járok, mint az előttem szóló. Már megvan a kiszemelt, de kevés információm van a SUZUKI INAZUMA 400-as motorról. Megköszönném a hozzászólásokat, várom az infókat!
A suzuki gsx 400 (inazuma)-ról kérnék infókat, motorvásár előtt állok. ez az inazuma 758.000 Huf és 2000-es forgalomba helyezésű. Ezt könnyebben, rövidebb idő alatt ki tudnám fizetni. A másik kiszemelt egy vadi új Kawa er-5 lenne, ami persz eúj, de drágább. TEhát az érdekelne, mennyire lehet lutri a suzuki, és ha ne adj Isten baj van vele mibe fáj megjavítattni. Egyébként műszaki analfabéta vagyok, nem tudnék kicserélni egy fékbetétet sem.
Pedig nagyon gyanús! A tankon nincs megfolyva a lakkozás, meg a kormányvégek nem alu,fekete csavarral, kicsit hegyeskés,szögletes? Ha nem akkor feladom!
Köszi! Üdv.
Haligali Gábor 77!
Ha nem indiszkrét a kérdésem, nem volt valamije sárga annak az FZR-nek! Csak nagyon ismerős bringa? Lehet hogy az enyém volt valamikor!?
Én bátran ajánlom neked a VFR400-at! Az RVF-nél igaz "túrásabb" (legalábbi sporttúrának árulták/árulják), de ez a sportosságából nem sokat vesz el, viszont 100km motorozás után sem kell a fenekedet fogva leszállnod róla( miközben haverom a CBF600-asáról így szokott leszállni, holott az egy kimondott túragép!!)! Én most nyáron váltottam 125-ről Gilera Kz-ről VFR400R-re, és azt hiszem, h ez volt életem egyik legjobb döntése! A V-blokk elnyűhetetlen( ami öreg motor vásárlása esetén igen nagy előny!), nyomatékos kis fordulaton, pörgős magas fordulaton, a V4 hangja megunhatatlan és hát a Honda az Honda! Ami hátulütője lehet, hogy a versenytársakkal szembeni technikai fölényének( gondolok itt a V4-re, vagy a vezérmű lánc helyett használt fogaskerekes megoldásra) esetleges hibája( bár ez a szó a VFR-eknél ismeretlen...) valamivel magasabb javítási költségeket ró a tulajra és hozzáértőbb szerelőt kíván. A nehéz alkatrészbeszerzés ugyanúgy jelentkezik, mint a többi 400-asnál, hiszen ezek mind japán belpiaci motorok( egy-két kivételtől eltekintve)!
Remélem segítettem :)
Hogy sikerült erre az igen magvas végkövetkeztetésre jutnod ??? Volt két hónapig egy GPZ400-ad ?
Én hajtottam (két személlyel , csomagokkal nagyrészt) ZZR400-at, 4 évesen , 9000 km-rel vettük.
4,5 év alatt megjártuk vele kis hazánkat és a környező országokat : 38 ezerrel adtam el, ezalatt láncszettet cseréltem (béna első gazdi, már 9 nél rossz volt) és egy 2 ezer Ft os relét vettem bele.
Ezen kívül csak kopóalkatrészek (olaj, szűrők) , pedig volt hajtva bőven - Kunmadárra (500 km) egy ZX9 és egy Gixxer 750 társaságában jártam... Na az minden , de nem kíméletes.
És ilyen karikákat rajzoltunk vele, minden gond nélkül -
Ennek ellenére blokkja ugyanúgy szólt mint újkorában, és a 9000-nél tapasztalt 2 dl / 6000 km olajfogyasztás is csak 4 dl / 6000-re emelkedett benne. Azóta sem több, pedig már bőven 40 felett jár...
Előtte GPz750 volt - azóta ZZR600. Azt hiszem ha bármelyik gép sz@r lett volna, most nem lenne Kawám...
helo,most adtam el kis cbr emet (1000rr ) , á nem csak 125 , és most valami 400 asat szeretnék venni , de 400 asakbol csak ilyen régiek vannak , és nemtudom milyet kéne . a honda RVF 400 az tetszik , csak nagyon kevés van belőle , meg még a zxr 400 is tetszik , csak elég zsákbamacska , nehogy 1-2 honap után a váltoja vagy valami szétmenjen ... mit ajánlatok ??? segitsetek már lécci
Mi rosszat hallottam róla?Pl:egy kicsit kemény az első futómű,a váltónál lehet gond (asszem 2 v 3ik fokozatnál)a reteszeléssel és nem akarja venni a gangot,és hogy oda kell figyelni a vez lánc feszítőre is mert szar helyen van és a vezető gajjra vághatja ha rossz.Na meg hogy a hátsó izzókat egyes darabok könnyen kinyírják.Ezeket nem én tapasztaltam hanem úgy olvastam itt a neten különböző forumokon.De szerintem ha egy motorra odafigyel az ember,törődik vele akkor azt tuti hogy meghálálja.Szerintem az rf-et fogom választani,nagyon megtetszett.
sajnos a vezetek-koteget nem tudom odaadni, tobbek kozott ez volt, amire szuksegem volt...
es raadasul a leomlo is gyari..
sajnalom...