Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Visszavittem a szerelőmhöz( nagyon korrekt és vérprofi a srác!),és már állított is rajta. Talán említettem, az alapjáratot királyul belőtte, de amikor bemelegedett a vas (, egy jó 15-20 perc után) alacsony fordulaton szenvedett a motor. Magas fordulatnál semmi gond nem volt, csak elinduláskor jött elő a gond, na meg persze sokat is evett a kicsike (5.2- 5.3 liter)
Tegnap lett meg a srác az új beállításokkal és azonnal mentem vele egy kerek 100-at, hogy a fogyasztást is pontosan csekkoljam. A szerelő a fő fúvókán vett vissza, sok benyát kapott!
Szuperül megy a masina, de ettől függetlenül azt hiszem, neki kell állnom megfejteni a karbit , mert ezt a mizzériát minden évben nem akarom eljátszani.
Még nem tankoltam így a fogyasztást még nem tudom, de az már biztos, hogy az egyes blokk (bal oldali) leömlője már pontosan úgy melegszik mint a többi.


Persze rendesen bekakantottam mert tavaly is pont ugyan így jártam a régi szerelőmmel. Ő is faszásan kipucolta a karbit, beállította a szemem láttára a karbiszinkront, de valami akkor sem volt kerek, akkor is meleg állapotban jött elő a bibi. Emlékszem még a szelephézagokat és a szelepek állapotát is megnézettem vele. Nagyon sokszor fölakadt a fordulatom, majdnem a duplájára és ott pörgött, amíg nem adtam a kerékre az erőt, akkor meg nagyon visszaesett, és mint a mostaninál onnan alig akart elindulni. Akkor nagyon szerencsém volt, mert véletlenül találkoztam egy profi szerelővel (Erdős Csaba –dragster versenyző http://www.erdoscsaba.hu/ ) aki hallásra ( ez nem vicc!) 5 perc alatt belőtte, és még csak pénz sem fogadott el.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a jó tanácsot! Már csak egy jó szervizkönyvre lenne szükségem az xjr-hez.

Üdv,
István
Sziasztok !

Eladóvá vált a motorom!Képek a profilomon

Honda cb400 sf ,kezdőknek ajánlom ,kevés fogyasztás,megbízható,25Kw-ra vizsgáztatva ,így minimális a fenttartási költség ,kategória váltás miatt eladó!
Sziasztok!

xjr400-as gépem karbiszinkron beállításon esett át a múlt héten, de valami nem stimmel. Help!
Az alapjáraton nagyon szépen jár a motor, hamar be is melegszik, probléma egy szál se, viszont miután rendesen bemelegedett (ez jó pár km-t jelent) az elindulásoknál (kereszteződés, piros lámpa) nagyon húznom kell a szarvát, mert különben egyszerűen nem akar elindulni. Úgy visszaesik a fordulatom, hogy az elindulás utáni első kb.5m-t ,dadogva , éppen csak le nem fulladva teszi meg a mögöttem sorakozó autósok legnagyobb örömére .
A fogyasztásom is elég nagy (5,2 liter), van esetleg ötlet, vagy találkoztatok már ilyesmivel?

Üdv,
István
Sziasztok! Ha valakinek lenne 1992-es Honda Cbr 400 rr üzemképes magyar papíros motorblokk eladó az írjon rám! Vagy hengerfej henger 4db dugattyú gyűrűkkel hajtókarokkal együtt! zsivi84@gmail.com e-mailra.Köszi.
Hello!

Nekem volt egy ilyen, kb 1 évig volt nálam és 6000km-t mentem vele. Ez idő alatt csak kopó alkatrészek kellettek bele (fékbetét, láncszett, gyertyák, olaj + szűrő, teleszkóp szimmering), ezek ára, mint bármely hasonló motorhoz.
Véleményem a motorról vegyes, két személyes utazásokra semmiképp sem ajánlanám, nem ahhoz van tervezve sem a futómű, sem a fék, sem a blokk. Az első fékkel nálam voltak problémák, markolatig be lehetett húzni a kart, és 50 felett így még csak meg se nyekkent az első gumi. Az egyik telószimmering mellett kifolyt az olaj a villából, ha véletlen felütött egy úthibán (és ez gyakran előfordult, mert elég puha a rugózása), persze ez lehet az utángyártott szimmering minőségének hibája is (louisban vettem, 10 euro). Fogyasztása szerintem magas, még ha nem is mentem vele 100 fölé, akkor is 6 literig sikerült csak letornászni, átlagban 7 liter környékén tudtam vele járni.
Viszont könnyen kezelhető, gyönyörű a hangja (kerker sport rendszer), szép, egy személlyel nagyon jól motorozható, kényelmes motor.
Egy jelentős hátránya mindenképp van: míg a többi, nem japán piacos motorhoz extra alkatrészeket, kiegészítőket, esetleg bontott alkatrészeket ebay-en, bontottan lehet találni, addig ehhez nekem sose sikerült szinte semmit sem :S
Helló érdeklődnék hogy van e valakinek közületek Yamaha fz 400 fazer je :)
sziasztok NC 24-es VFR-hez valaki tud hátsókerék tengelyt ami jó? vagy valakit aki bont ilyeneket?
jaj meg szerintetek ebbe a motorba milyen olajat kellene raknom?
köszi
Eladó a motorom!
Akit érdekel irjon de ne ide

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok! Nekem van egy rgv 250 es suzukim, magyar papírokkal, hibátlan motorral, szép állapotban eladó, ill. vfr 400 csere erdekelhet. Ha valakit érdekel írjon köszi.
Hello! Eladó a motorom! (kawasaki zxr 400) http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr-4999162
Sziasztok! CBR400RR komplett működőképes blokkot keresek,ha valakinek van eladó
üzenjen ide.előre is köszi.
hali most bontok cb-1 , cbr400 , vfr 400 nc21-nc24 motorokat akinek kell valami irjon vagy hivjon 06209 238 057
Sziasztok!
Érdekelne engem eladó 400-as sportmotor! Honda CBR 400RR, RVF400,VFR400, Kawasaki ZXR 400,Suzuki GSX-R 400
Csak magyar papírokkal rendelkező,és nem hiányos motor érdekelne!
Írjatok lécci!
Köszi szépen!
Üdv.: Béci
Sziasztok

Vállaljuk idomok készítését üvegszálból, vagy a gyári idom javítását, ezek teljeskörű fényezését, vagy fényezés nélküli, anyagában színezett idomok gyártását, tovább airbrush és replikák készítését, vagy teljesen egyedi "fantázia idom" létrehozását.

üdv JAMAL
sziasztok! most szeretnék venni egy 400-as fazert. valaki tud mondani hozzá ilyesmiket hogy mennyit eszik, mennyit megy végre, meg mennyire megbízható? köszkösz
eladó suzuki gsxr 400 önindító
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
Igazán nincs mit, nem kell köszönnöd, mindenkinek segítek ha tudok , örülök, hogy sikerült "felélesztened", és sok tízezer boldog, balesetmentes km-t hozzá!
szia
ha kicsit megkésve is de köszönöm a válaszod megfogadtam és megcsináltam rajta szelephézag állítást, karbi pucolást kapott új légszűrőt + új benzincsap és csövek hogy a gyertyakábeleket és gyertyákat ne is említsem. a 4-ből 3 gyertyát egy krovával és 80cm hosszú erőkarral tudtam kiszedni úgy bele volt rohadva de sikerült.
ÉS láss csodát be indult csak ez az átkozott hó ne esne és ne lenne ilyen hideg
még egyszer köszi és széles utakat
sziasztok. Lenne egy xj400 diversion blokkom. 93" jó állapotú.a blokk egyben van. a gyújtás felőli dekli van levéve róla,az kellett. Ha érdekel valakit írjon vagy hívjon. IÁ:60.000ft. Tel:06209813916
Ha 96-óta nem nyúltak hozzá, akkor javasolnék, egy szelephézagolást (mivel nem fiatal egy szelepcsiszolás is jót tenne), gyertyacsere (gyári hőértékűre). Én még az összes elektromos csatlakozót megtisztítanán, kontaktsprézném, cserélnék légszűrőt, tisztítanák egy karbit, és szinkronizálnám. Ennyit szerintem megérdemel
sziasztok kellene nekem egy kis help. Van egy kawa GPZ 400 R (belpiacos) 1989 paripám és úgy gondolta hogy ő most makacslesz és nem indul be. az este még érdekesen de haza értem és reggel nem akart már be indulni se. az előzménye annyi volt hogy mikor elindultam minden tökéletes kb 15km megtétele után olyan volt mintha nem menne 2 hengere ezt az dolgot kb 4-5km keresztűl erőltette majd észheztért és utána már semmi gond nem volt
csak azt kéne tudnom hogy hol fogjak neki a dolognak nem szeretnék felesleges köröket futni. várom a javaslatokat.
azt tudni kel hogy a mocin minden gyári és amióta azt országban van 1996 azótasenki nem szerelte ill cserélt rajta semmit. szoval minden alkatrész öreg
Köszi szépen Láttam h. felvettél , Ki akarok próbálni a vfr-re különböző szín összeállításokat:)
Persze, nem titok! Tuning Car Studio SK
Innen le is töltheted

Fel vettelek msn-re