Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki tud yamaha fazer 400 hoz szervizkönvet???
Zx-r köszi az infokat de azt hiszem, hogy csak az önindítóval lesz valami gebasz mert csak 24 volttal hajlandó elindítani a blokkot, ha csak simán bikázom, akkor csak köhög a motor, lehet, hogy megkoptak a perselyek. Az alapjárat is tökéletes 1000 rmp és melegen is pöcre indul de, ha este leállítom, akkor reggel csak 24 volt ez viszont a másodperc tört része alatt beindítja!!!!!
vagy túl magasra van állítva az alapjárat, nekem is csinált ilyet a régi Yamahám..

állítsd be üzemmelegen kb 1200-1300-ra....
Bozsó!

Az a helyzet, hgoy falsch levegőt sziv a motorod, ezért nem esik vissza azonnal a fordulat, amikor elnegedet a gázt.
Szevasztok!

ZOTYA!
Neked csinált olyat a vas(VFR), hogy melegen is kis ideig fent maradt az alapjárat?Értem ezt úgy hogy dödög 2000-en,és felforgatod mongyuk 10 ig,és utána mikor esik vissza otmarad 3000-nél,és kb 5másodperc mulva esik vissza 2000-re...Mikor berugom hidegen akkor is belövöm ien 2300-as ra az alapot,
dödög szépen kicsit oda húzok akkro fenmarad 4 ezren Kb..... Majd jobb idő lesz azt tekerek vele egy kört,lehet kijárja magát vagy valami...Nálad volt ilyen?Tankjú előre is
HELÓ HELÓ!
Pontosan!
Nekem egyszer szétcsúszott az oldaltámasz érzékelőjének a kábele (ülés alatt) akkor nem indult. A gyertyák is nagyon érzékenyek a hidegre. Ha 10-15 fok alatt hoztam ki beköpte őket és néha csak 2 henger ment. Ilyenkor ki kell szedni a gyertyákat és pl. gáztűzhelyen kiégetni. Azután jó lesz. A karburátorokat (fuvókákat) is érdemes kitakarítani. Remélem segítettem.
Akkor segíthetnél mert az istenért nem akar elindulni!!!
Mi a gyík ez???
NSR 400??? 2takt 3cilinder???
Itt van egy csodálatos kipuff rendszer egy 400-asra.
Köszönöm szépen hogy válaszoltál!!
Az enyém 96-os 27 000 km és változó szelepvezérléses fekete blokkos, ja én is főleg a kinézet miatt döntöttem mellette a belengéses dologról én még nem tudok nyilatkozni majd ha jobbra fordul az idő járás!!
Az én adatlapomon van egy kép az említett VFR-400-ról. Ugynilyen színben pompázik a kis drága!
tehetnél fel egy-két képet a motorodról az adataidhoz. vagy ide :)
Nem sok de van!

Unokatestvéremnek, volt egy olyan RF400-asa amilyen állapotút még sehol sem láttam, 1995-ös volt, és 10500km volt benne, de tényleg sehol semmi kopásnyom sem volt rajta látható gyári gumik (mondjuk azok csunyájul le voltak öregedve), de tényleg tárcsa ia mint az új! Meseszép állapotú volt! Csak sajnos totálkárosra törte egy apró figyelmetlenség miatt! (130körül beleszállat egy Opel astrába) De ő neki semmi baja sem lett ezért a motor meg levan szarva! Mondjuk már eladta aprópénzért!

De a lényeg, hogy én hoztam haza a Mezőtúrról, meg eredetiség vizsgálatra is én vittem, mert neki a jogsija folyamatban volt, és nem mert kockáztatni! Én nem voltam hanyatt esve a motortól. Kényelmesnek éppen kényelmes, de mégsem olyan nagyon komfortos mint pl:a Fazer400, sportosnak messziról sem sportosnak nevezni. És vannak neki olyan gyíkja amit nagyon kevesen tudnak megmagyarázni, de kifejezetten zavaró. Például A kanyarokban beleng a motor, de már nagyon sok Rf tulajdonostól hallottam, és avval magyarázzák, hogy nagyon széles a tank, és belengeti a motort. például álló helyzetben is egy picit megmozgatod a motort akkorákat rángat utána jobbra-balra, hogy alig birod megtertani. Teszem hozzá ha nincs benne csak 2-3l benzin akkor nem csinálja. Meg a kanyarokat sem úgy veszi ahogy kell. Tehát én szerintem ez egy ízig vérig kezdőmotor, utcára, túrázgatni. Mondjuk TÚRA motor is a megnevezése, ezért mást ne is várjunk tőle. De én a FAZER-rel teljesen körbemotoroztam a mátrába. És a Fazer sokkal jobb volt nála, minden tekintetben (gyorsulás, fordulékonyság...) A VFR-rel meg ne is hasonlítsuk össze mert nem egy kategória. Egyébként az RF azért is jó mert rengeteg van belőle itthon, és olcsó hozzá az alkatrész meg a bontókban van minden hozzá. Az új alkatrész meg azért elérhető mert majdnem minden ugyanaz hozzá mint a 600-900-ashoz, azokat meg gyártották az európai piacra. Egyébként unokatesóm imádta. Ő ha vett is volna nagyobbat akkor is RF-et választott voln. Csak a baleset után abbahagyta a motorozást végleg. A hátsó lámpáért volt teljesen oda meg a farokidomért! Én meg azt mondom, hogy az egész motor kinézetre teljesen OK. A motor megint csak jó, mert a Bandit blokkja van benne, ami olyan mint egy igásló csak megy és megy! Egyébként neked milyen idős a géped a Változó szelepvezérléses??? Piros a szelepdekni? Unokatesómé még a szürke blokkos volt nem változós vezérléssel.
Hát úgy néz ki majros elpárolgott sebaj ha valakinek van még tapasztalata Suzuki RF-el kapcsolatban az írjon a gépről és a tapasztalatairól..
Hali zotya!



Köszi az írást,ezzel megerősítetted azoknak a szavát akikkel eddig beszéltem VFR ügyben : O) A hosszú eggyes,penge moci,stb stb stb
Én is óvom majd,mivel közel 3 év ábrándozgatás után jutottam egy ien géphez!!A színe is toppos nálam!!! Hangja szintúgy ezzel a nyitot kéménnyel : O)))
SZÓVAL köszi hogy vigyáztál rá nekem: O)) Gondolom ZSOLTI is hasonlóképpen tett mivel a moci tökéletes gyári állapotban van

Mihamarabbi motoros időt neked illetve nektek!SZIASZTOK!
SOK SIKERT HOZZÁ, REMÉLEM NEKED IS CSAK ÖRÖMÖD FOG LENNI A VFR400-BAN!!!!!!!
Tapasztalatok a VFR-ről:
-nálunk a faluban volt még 2db az enyémen kívűl, Az egyiket, hidegen melegen állandó jelleggel tiltáson hasznaálták éveken keresztül, és semmi baja de még csak a hangja sem változott meg gyönyörűen dorombolt mint egy kiscica.És egy deka olajat sem evett, semmi füst, pedig kilóméter is olyan 55e körül volt már benne. A másikat nem nagyon használták de az is csodálatosan szép, és jó volt. Az enyémre, (már a tied), én úgy vigyáztam mint a szemem fényére. Az meg azért volt makulátlan! Ettől fggetlenül biztos vannak rossz és szétkúrt példányok is, de álltalában mindenki dícséri.
-A hidegindítást kell jól eltalálni, mert ha lezabáltatod dologathatod egész nap amire beindul (tapasztalat)
-Kurva drága hozzá az alaktrész (pl: gyári légszűrő 30e, gyertya 7e/db)
-Nehéz hozzá gumikat kapni (használtat), lehetne erősebb is.
-A többi pozitívum Hangja, motorja, kinézete, hát borzongatóan JÓÓ!
-Kényelmes a futómű
-Kibaszott hoszzú az egyes 110-nél tilt egyesben :-)
NEM FÉNYEZEM TOVÁBB, ÉN NEKEM NAGYON TETSZETT.

Én mondjuk ha a 400-as kategóriát egyszer újra magamévá tudom majd tenni változatlanul V4-et valasztanék Csak az öcsikét egy RVF400-at. Ami egyszerűen mestermű. Vagy egy Rc30-as VFR750?????
Rosszakat nem tudok róla írni! Csak az egekbe magasztalni! Nagyon megvoltam vele elégedve. Kegyetlen a V4 dörmögése! Meg úgy az egész nagyon patent! 400-asba ez a favorit! Na jó elfogult vagyok mert nagyon szerettem!
Szia majors nem válaszolsz nekem??
Ja és amúgy ZOTYA a pályánk hasonló.Első motorom nekem is egy MZ TS 125 volt,utána pedig egy NS 125 R : O)))) most meg egy VFR : O ))
A soRRs fintora.

u.i.:irhatnál némi tapasztalatot konkrétan erről a példányról.Mármnt a VFR ről.mik voltak a sajátos dolgai meg hasonlók KÖSZIKE!
Hali zotya!

Igen én vettem eg a zsoltitól a verdát : O)) szép darab tényleg!Minden napom a garázsba töltöm meló után amíg átnem fagyok hehe.Ma lemértem a felnit,és 43 centi kb az átmérője...Namármost ha jól tudom ami nem biztos,akkor egy col az 2,54 centi.Ha leosztjuk a dolgokat,akkor 16,9 jön ki.Szóval most már végképp nem tudom mekkora az első kerék : O)))) Még mindíg az AVON van fönt elöl,és elhiszem neked hogy nagyot lehet vele csapatni.

Hát így ennyi lettem volna.Viszlátás emebrkék majd ha van valami dolgo ZOTYA kérdésem egyéb akor majd írok ide aztán könzultálunk : O)) Mégis csak te tekerted a vasat 2vel előttem : O) na sziasztok!
Jahj elmondom neked papa még azt is, hogy a CBR900-on valami kibaszott nagy gumi van gyárilag 130/??/16, az sehogy sem megy rá fel! Mert nem fér el a sárvédőben és a villaszárak közt! Jó rá az a 100/90. De abból is csak újat találsz!!! :-( Én már végig jártam! És mikor a bontósok 50eFt körüli összeget mondtak a 17-es elsőkerékre. Megbékéltem a gondolattal, hogy jó az! De most komolyan nem néz az ki csúnyán!!! Szerintem!