De most eladom Március végén valószinűleg.....................
Mert nagyon kevés már a motor.............
Amikor már nem félsz tőle és folyamatosan maxon pörgeted na akkor kell eladni amig el nem szállsz vele................
Nekem megvan 2 éve és rá nyomtam 400-ezret!!!!!!!!!!!!!!!
De nem azért mert szar a motor............
Hanem azért mert az előző tulaja egy mocskos paraszt volt és össze volt minden gányolva a motoron......................
És ez hozta magával az összes problémát amit el lehet képzelni.........................
majd rájössz Joe-z hogy nem csak ebben volt igazam.. de még ezt nem tudhatod!!
Majd idővel.... mondjuk ha már meglesz az SP2 kb 5 éve..
Uggyanazt fogod mondani mint én ... majdnem 90%
Ez alól a MITO EVO sem kivétel természetesen..
Személy szerint mind2 modellt szeretem.. Egyetlen dolog amit a mito-ban nem komálok az a reakciója csúszás esetén.. Értsétek: 99% hogy törik a 79ruppós első lámpa.
Emellé társul az új fejidom is.. mivel a lámpánál előszeretettel törik el.
ez 40 ezer..
Persze az igaz hogy én nem ragasztgattam... sose.
Ebben az Aprilia jobb 1 fokkal.. mert ott nem törik annyia a lámpa + a fejidom.
Az igaz hogy nem kell elesni vele.. de pályán... ez előfordul.
Egyébként qrva elegáns a Mito is.. szép vonalvezetésű.. megy is.. nincs összehányva
és k***a jól lehet vele 1kerekezni
gALAXRIDER most igazad volt ez nem a csórók játékszere a speed motor!!!!!!!!!!!!!!!
Ezt mindenki megjegyezheti mert ez így van baromi sok lóvé kell hozzá..............
mesterek.. az évjárat eléggé pici mértékben befolyásolja egy motor állapotát ha az JÓ kezekben van. Az hogy mennyire gyors.. azt a tárcád dönti el tuningban.
Az én Apriliám 180-ig csapta a szelet pl.. cirka 260 rugót csaptam bele.
Nemigen volt motor ami melléállt se pályán se úton. Ez pénzkérdés.
Jó a mito meg minden.. Akinek az tetszik az is jól választott.. Aki RS-t vett az is jól
Mondjuk én nagyobb poénnak tartom mikor az AF-1 el a kedves RSR delikvensnek dudálok hogy ugyan engedjen már el.. mindezt 160 nál.
Sokminden szól mind2 motor mellett.. Mivel én pályázgattam vele elég rendesen.. nekem az Aprilia jött be. Sose esett szét.. sose állt meg.. sose volt lassú és sose kellett szégyenkeznem miatta..
Ezt csak pénzben lehet kifejezni. Ha valaki leéli és csodálkozik hogy nem megy meg megáll alatta... kérem annak ETZ-t kellett volna vennie.. az bírja szegény...
A közhiedelemmel ellentétben ez PÉNZES sport.. nagyon sok pénz kell 1 évre levetítve is.
Ha nem pályázgatsz.. csak erős a csuklód meg az idegzeted.
100-at úgy el lehet tapsolni 1 ismétlem 1 évben esés nélkül csak a motorra mint a villám..
És akkor még SEMMI baja sem volt !!
nekem ne mond rsem volt van lesz.Semmi nem indokolta hogy 130/60rol 150/60as gumit rakjanak ra.A vastagabb gumi a stabilitas miatt van ami miatt csokkent a vegsebesseg.
Mert nagyon kevés már a motor.............
Amikor már nem félsz tőle és folyamatosan maxon pörgeted na akkor kell eladni amig el nem szállsz vele................
GalaxRRider@hotmail.com
De nem azért mert szar a motor............
Hanem azért mert az előző tulaja egy mocskos paraszt volt és össze volt minden gányolva a motoron......................
És ez hozta magával az összes problémát amit el lehet képzelni.........................
Majd idővel.... mondjuk ha már meglesz az SP2 kb 5 éve..
Uggyanazt fogod mondani mint én ... majdnem 90%
Személy szerint mind2 modellt szeretem.. Egyetlen dolog amit a mito-ban nem komálok az a reakciója csúszás esetén.. Értsétek: 99% hogy törik a 79ruppós első lámpa.
Emellé társul az új fejidom is.. mivel a lámpánál előszeretettel törik el.
ez 40 ezer..
Persze az igaz hogy én nem ragasztgattam... sose.
Ebben az Aprilia jobb 1 fokkal.. mert ott nem törik annyia a lámpa + a fejidom.
Az igaz hogy nem kell elesni vele.. de pályán... ez előfordul.
Egyébként qrva elegáns a Mito is.. szép vonalvezetésű.. megy is.. nincs összehányva
és k***a jól lehet vele 1kerekezni
Ezt mindenki megjegyezheti mert ez így van baromi sok lóvé kell hozzá..............
Az én Apriliám 180-ig csapta a szelet pl.. cirka 260 rugót csaptam bele.
Nemigen volt motor ami melléállt se pályán se úton. Ez pénzkérdés.
Jó a mito meg minden.. Akinek az tetszik az is jól választott.. Aki RS-t vett az is jól
Mondjuk én nagyobb poénnak tartom mikor az AF-1 el a kedves RSR delikvensnek dudálok hogy ugyan engedjen már el.. mindezt 160 nál.
Sokminden szól mind2 motor mellett.. Mivel én pályázgattam vele elég rendesen.. nekem az Aprilia jött be. Sose esett szét.. sose állt meg.. sose volt lassú és sose kellett szégyenkeznem miatta..
Ezt csak pénzben lehet kifejezni. Ha valaki leéli és csodálkozik hogy nem megy meg megáll alatta... kérem annak ETZ-t kellett volna vennie.. az bírja szegény...
A közhiedelemmel ellentétben ez PÉNZES sport.. nagyon sok pénz kell 1 évre levetítve is.
Ha nem pályázgatsz.. csak erős a csuklód meg az idegzeted.
100-at úgy el lehet tapsolni 1 ismétlem 1 évben esés nélkül csak a motorra mint a villám..
És akkor még SEMMI baja sem volt !!
Gyárilag tettek rá ekkora gumit!
Nem hinném, hogy tök feleslegesen, csak heccből rakták rá.
A Miton mekkora gumi van?