Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először is aki gyorsul és túlpörgetésre pályázik.. az VESZTETT.. elkönyvelheti.
Ekkor hülyeséget te sem gondolhatsz komolyan . Pff
Váltani éppen a teljesítmény görbék alapján kell ott ahol a max.ot adja le a motor..
MR2ütemnek és DennyM-nek is igaza van.. a Piros tartomány nem véletlen.
Versenygyújtás?? Szart nem jelent.. csak akkor ha szar a gyári gyújtása.
Maximum erősebben szikrázik de szarral nem lesz jobb csak biztosabb lesz a gyújtás meg max. nagyobb RPM-ig enged. de egy tök széria motorba állatnagy baromság belerakni. Mert attól kezdve lehetne benne gyakorlatilag mindent cserélni hogy mennyen is.

Mellesleg inkább egy BMW.. 10 évre.. mint 1 Ferrari 5 évre.
Egyébként nekem van eladó endurom, fent van a hasznaltmotoron is. 125-ös Cagiva, rendszámos. Bár ez Neked valszeg úgysem jó, csak megemlítettem. 28 ló, bár szerintem a átlag 125-ösöknél nyomatékosabb, alacsony fordulaton erősebb. Viszont magas fordulaton meg nincs meg az a keménység.

Egyébként durva terepre szerintem alkalmatlan, mert nagyon nehéz hozzá, 135 kg. Meg tengelytávra is hosszabb mint az átlag 125-ös gépek. Én csak utcán használtam. Pedig van még hozzá egy ajándék 200km-es durva endiro hátsógumim, mert azzal utcán használhatatlan volt...



Suzukits:
Kawa KMX-ről miért nem esett szó? Az nem elég krosszos?
április 7-9
Budapest Sportaréna
Nem tudja vki hogy mikor lesz az INTERWHELL??
gyarilag 135 megy.

cca 9 alatt százon.
Akkor mesélj még Mester!!!!
nekem mindegy.
1111
Kösz! Mostmár nem nyaggatlak, mert más nem jut eszembe.
megbizhato nagyon is.

a szervízt nem tudom én magamnak javitok és SK-n lakom nem MO-n.
A megbízhatóság, szervízigénye milyen?

Bocs hogy nyaggatlak!
ha mit tudjam én,ahol a tobbi is van mérve.
ez olyan hulyeség hogy a japcsik a kompressziot a kipuff torokban mérik nem a gyertyánál.

figyu mocit akarsz venni.

ne azt nézd hogy hány loero mert az faszság.

menj el probald ki,szerintem tetszeni fog és vedd meg.
A 27le hátsó keréken vagy főtengelyen mérve annyi? ugyanez a többi le adatnál is.
és ha már dugo+szikra is van rendes akkor a lonak enni is kell adni.
ugyhogy karbi+szuro okvetlen.

és kb 37-38 lo a kx 39,5 lo.
Jaja nem lehet állítani azt a köcsög gyujtást össze van rakva és kész.
jo gép,gyarilag 27 lo eloszor untig eleg,majd jon az hogy kipuff csere elég egy jo darabig,majd hengerfej tuning és elég.

dugattyut nem érdemes cserélni,mert akkor már gyujtást is kéne cserélni hogy bírja ugy adni a szikrát mind ahogy a dugo megy.

kipuffot cserélsz+fej és jo 32-34 lo kozott leszel felujitott motorral.
Minek átalakítani crossra a belsejét erős az anélkül is.
És ha utcán is akarnád használni akkor szerintem nem jó rá a cross szett.
kdx-re paszol az ugyan olyan évjáratú KX kipufja,

kicseréled a karbit + torkot,simán át teszed,és még ott a dugattyú

100%-os motocrossz nem lessz belole.
de azt a 90-93%-ot ha bele olsz nagyon de nagyon sok pénzt,azon már veszel két mocit is.
Látom KDX-ed van. Vélemény, tapasztalatok...stb. Minden érdekel, mert motorvásárlás előtt állok.
Az RMX, KDX-eket hogyan lehet motorikusan a crossok szintjére hozni, folytásokat kiküszöbölését megoldani???
aprilia hol gyárt motocrosszt???

az igaz hogy HARDENDURO meg jol is megy de AKKOR már itt a GILERA RX meg mindenféle Dél europai cuccok.

motocrosszhoz legkozelebbi enduro az a KDX,RMX,WRE
Bocsi nem figyeltem,250tzr 50le(1kt)63le(3ma)69le(3xv)
Aprilia RX????
RMX,KDX,
ezek motocrossz alappal vannak gyártva de le vannak fujtva.

a dugyttyu 2 gyurus nem 1 + karbi kissebb és a kipufogo rendszer is le van fujtva.

HUSKY WRE talán az ami kinézet ,váz 95% motorilag meg 85 %-megy annak amit a HUSKY CR megy

a CRM az messze van a CR tol motorilag.váz még elmegy.

YAMAHA meg talán nincs is 125 os hardenduro a DT-t nem lehet annak venni.
Hello!

Segítsetek már melyik 125-ös enduro áll legközelebb a cross mocikhoz??? Vagyis melyik a legdurvább??
(Szeretnék venni egy 125-ös terepmocit, csak az a baj h nemnagyon találok papíros cross ezért gondoltam endurora.)

Ja ha van eladó cross, enduro mocitok írjatok.
Miért túlzás a 65 ló?
250-es 2T TZR, nem?