Ebben az egészben az a tuti, ha egy dízel alázza le a sportautót! Pláne akkor, ha ez az egész egy 1-es/2-es Golfban van. Nem konkrétan egy agyonhúzott gyorsulásra épített 250 lovas TDI-ről beszélek. Hanem amikor előzni kell egyet kint az úton, a menőgyerek meg skubizik az M3-asból, hogy mi a franctól megy ennyire az a 20-25 éves szaros dízel!?
Szóval az egészben a poén a lényeg, amikor a dízel alázza a benzinest... és fele annyit fogyaszt...
Egyébként már készültem szólni a moderátornak, hogy ezt az utolsó benzin vs. dízel részt cenzúrázzák má" ki...
nem estem azért hasra attól a hangtól....
Lukas volt a kipufogó?????
Meg a koromfelhő na az kritikán aluli. Én azért nem szeretek dízel autóval versenyezni mert amíg előttem van nem nagyon látok meg büdös lesz a kocsiban....
Hát jo ahogy gondoljátok de akkor inkább már egy 230lovas benzines na az kemény......
Én azt mondom hogy a dízel az melósautóba való............
Nem véletlen hogy jo sportautók nem készülnek dízellel...
Vajon miért?????Biztos azért mert olyan nagy élményt okoz
Aki nem hiszi el, hogy ennyit tudnak a húzott dízelek, az járjon gyorsulási versenyekre, és nézze meg! Az egyik srác fekete Toledoja agyonverte az Integrale 16V-t is. Pedig akkor még nem is volt nagyon felhúzva a Toledo, és az Integralen slick gumik voltak. És mégis.
Balaton Peti 2-es Golfja 18 sec alatt van 200-on! (rendszáma TDI-666, nem egy ismeretlen gép... )
nézd meg a dieseltuning.hu-t ott látsz kormot, rendesn meg teljesitményt is. vagy ott van lejjeb a linkem aszem azon is van 1-2 kormos gép.
nekem azért nem tetcik a benzines, mert forgatni kell mint egy villanymotort.
és nem érzed a teljesitményt.
a dizeleknél(főleg amibe beleturkálnak) azoknál hihetelenül odabaszós.
Hát kinek mi áll közelebb a szívéhez... Én szeretem a benzines hangját semmi sem tudja überelni... Viszont a dízel koromfelhője számomra kiábrándító hiába megy azaz autó mint az állat...
Háháhá mekkora olajkályha!!!!!!!!!!!! Mint egy gőzmozdony, nem szerintem rosszabb......
Biztos jol megy de engem taszít a dízelmotor....................
az 1,9 tdi vel mentünk 12,9 sec. et a 400 en töklön, és az volt 170 .
ugyhogy vmi giga mega brutál benzines kell lennie, hogy 5-6 alatt van 160 on.
mondjuk van már vr6 turbo gof1, az 0,8 bar os turbonyomásnál 260Le és 1,1 bar on 330Le.
gallax egyszer leugrok hozzád kocsival.
most lett kész a következő projektunk: golf1 kaszniban 130Le PDTDi , rövid 5 ös váltóval. nem megy rosszul, de nem az igazi, olyan gaygi elektromos, és nem bowdenes.
az igazi az a 3 as golf volt 216 Le 5 ös váltóval olyan volt hogy 160 ig nem az hogy hihetetlenül gyorsult, hanem nem tudtad ugy elváltani hogy ne kaparjon.
de mikor fölkerültek a 230 as szlikkek, akkor már jó volt. csak akkor meg padlógázon nem tudtál 160 ig megmozdulni az ülésben.
de befejezem mert a végén kititltanak a nem idevaló téma miatt.
En nem vagyok benne az autotuning temaba de nekem is hihetetlennek tunik.
Unokatesomnak van egy chipes fapados integraja az nem szalad igy pedig az 220Le korul van meg 10500t forog
Ebben az egészben az a tuti, ha egy dízel alázza le a sportautót! Pláne akkor, ha ez az egész egy 1-es/2-es Golfban van. Nem konkrétan egy agyonhúzott gyorsulásra épített 250 lovas TDI-ről beszélek. Hanem amikor előzni kell egyet kint az úton, a menőgyerek meg skubizik az M3-asból, hogy mi a franctól megy ennyire az a 20-25 éves szaros dízel!?
Szóval az egészben a poén a lényeg, amikor a dízel alázza a benzinest... és fele annyit fogyaszt...
Egyébként már készültem szólni a moderátornak, hogy ezt az utolsó benzin vs. dízel részt cenzúrázzák má" ki...