Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah és néha endurózásra is használnám!!
Motorvásárlás előtt állok és megint nálam is az a kérdés jön elő hogy 2T vagy 4T egy cross motornál.Most elsősorban a szervizelés érdekel.Én hobby célra használnám, tehát a dugót egy 2T esetében fél esetleg évenete cserélném.míg egy 4T esetében 15 üzemóránként olajcsere és 30 üzemóránként szelepbeállítás.Érdemes tehát egy 4T elvinni "folyamatosan" a szerelőhöz és közbe megtanulni vagy a költségek akkor már eleve magasabbak?Akinek van tapasztalata vélemény hozzáfűznivalója azt kérem hogy írjon!!Kösz!!
A KDX-nek meg lehet úgy csinálni a hangját, hogy olyan legyen mint egy 125-ös cross? Mert hallottam cross versenyen 125-ös cross mocik hangját és azóta kurvára odavagyok értük.
Nyitott kipufogút kell rárakni??
Öcséééééééém!

Én értem, hogy villanymotor.
De mi hajtja???

És megsúgom, neked, hogy nagyon ritka ám a 100ekm futásteljesítmény a 4T motoroknál is. Vannak kivételek, de az akkor is rengeteg.
Pont a fostos iparhulladék mercit kellett felhozni példának, vicc vazze" :)
Ezen kívül az előbb írtam még kb. 5 sort, mellé is, ellene is, de most már le nem írom mégegyszer...
Eyébként tudod, hogy a 4 hengeres 4T mocik miért lépik át simán motorbontás nélkül a 100 000km-t? A csúszócsapágy miatt. Autókban is (pl. 123-as Mercit tudom felhozni példának, mert ott már nem ritka a 600-700 000 km) csúszúcsapágy van, és nem véletlenül.

Ez elméletileg úgy működik, hogy a fém nem ér a fémhez, mindig van a két fém között egy vékony olajfilm, és abban fut a főtengely.
én ezt a 2-tact.com-ot már rengetegszer meg akartam nézni, de valamiért nem talál soha semmit...
milyen krossz idomokat,miert szerinted gyorsasagi idom van rajta vagy mi?
A Kdx-re lehet rakni cross idomokat?
És milyen tuning kiegészítőket lehet hozzá kapni?
igen,miert,szerinted jobb lehet az az elv,ahol csuszas.dorzsoles ergo nagyobb ho van,mint az,ahol gordules van???
Csúszócsapágy gagyi?!

Egyelőre nincs több, tank jú.
Csak most ismerkedek egy kicsit a 2T pályamocikkal...
a rendes csapagy golyoscsapagy :) hiszen a csuszocsapagy gagyi
az NSR 500-as V4-es volt (112 fokban az utolsok).Meg valami?:)
Az 500-assal kapcsolatban szerettem volna bőven iformációkhoz jutni...

Mi az, hogy rendes csapágyas? Csúszócsapágy vagy golyóscsapágy?
most melyikre gondolsz? :)

NS 400 V3-as es termeszetesen rendes csapadas...ilyen feltetelezni

A nagy NSR hány henger?
Csúszócsapágyas?
miben indulsz iden es mivel
PONTOSAN Mr2t.
kmx az éppen ugyan az mint a DT az nem elég krosszos.
safee.már irtam.tzr250 1kt(50le-ez van a képen)3ma 63le-3xv 69le
Yamaha TSR 125,nagyon ritka.
verseny gyujtas pl lehet olyan,hogy erosebb szikrat ad...vagy agresszivebbet,nem tudom pontosan hogy kell fogalmazni,viszont hamar tonkre szarhatja a geped.
NSR-nel olvastam,hogy neha ugy szedtek ki belole a fojtast,hogy a 4-5-6-os sebessegi fokozathoz a 3-as vagy a batrabbak a 2-es fokozat gyujtasgorbejet "rendeltek" hozza (forrasztassal ...)
Egyébként meg kurvára nem érdekel hogy szerinted érdemes e foglalkozni a témával mert gigantikus ívben...
Ez meg nagyon nem vagányság kérdése....
Fogadni mernék hogy nem sokat motoroztál és nem is volt sokáig sportmotorod rendesen használva.. Ezért foggalmad sincs ezekről.