Motorvásárlás előtt állok és megint nálam is az a kérdés jön elő hogy 2T vagy 4T egy cross motornál.Most elsősorban a szervizelés érdekel.Én hobby célra használnám, tehát a dugót egy 2T esetében fél esetleg évenete cserélném.míg egy 4T esetében 15 üzemóránként olajcsere és 30 üzemóránként szelepbeállítás.Érdemes tehát egy 4T elvinni "folyamatosan" a szerelőhöz és közbe megtanulni vagy a költségek akkor már eleve magasabbak?Akinek van tapasztalata vélemény hozzáfűznivalója azt kérem hogy írjon!!Kösz!!
A KDX-nek meg lehet úgy csinálni a hangját, hogy olyan legyen mint egy 125-ös cross? Mert hallottam cross versenyen 125-ös cross mocik hangját és azóta kurvára odavagyok értük.
Nyitott kipufogút kell rárakni??
Eyébként tudod, hogy a 4 hengeres 4T mocik miért lépik át simán motorbontás nélkül a 100 000km-t? A csúszócsapágy miatt. Autókban is (pl. 123-as Mercit tudom felhozni példának, mert ott már nem ritka a 600-700 000 km) csúszúcsapágy van, és nem véletlenül.
Ez elméletileg úgy működik, hogy a fém nem ér a fémhez, mindig van a két fém között egy vékony olajfilm, és abban fut a főtengely.
verseny gyujtas pl lehet olyan,hogy erosebb szikrat ad...vagy agresszivebbet,nem tudom pontosan hogy kell fogalmazni,viszont hamar tonkre szarhatja a geped.
NSR-nel olvastam,hogy neha ugy szedtek ki belole a fojtast,hogy a 4-5-6-os sebessegi fokozathoz a 3-as vagy a batrabbak a 2-es fokozat gyujtasgorbejet "rendeltek" hozza (forrasztassal ...)
Egyébként meg kurvára nem érdekel hogy szerinted érdemes e foglalkozni a témával mert gigantikus ívben...
Ez meg nagyon nem vagányság kérdése....
Fogadni mernék hogy nem sokat motoroztál és nem is volt sokáig sportmotorod rendesen használva.. Ezért foggalmad sincs ezekről.
Nyitott kipufogút kell rárakni??
Én értem, hogy villanymotor.
De mi hajtja???
És megsúgom, neked, hogy nagyon ritka ám a 100ekm futásteljesítmény a 4T motoroknál is. Vannak kivételek, de az akkor is rengeteg.
Ez elméletileg úgy működik, hogy a fém nem ér a fémhez, mindig van a két fém között egy vékony olajfilm, és abban fut a főtengely.
És milyen tuning kiegészítőket lehet hozzá kapni?
Egyelőre nincs több, tank jú.
Csak most ismerkedek egy kicsit a 2T pályamocikkal...
az NSR 500-as V4-es volt (112 fokban az utolsok).Meg valami?:)
Mi az, hogy rendes csapágyas? Csúszócsapágy vagy golyóscsapágy?
NS 400 V3-as es termeszetesen rendes csapadas...ilyen feltetelezni
Csúszócsapágyas?
NSR-nel olvastam,hogy neha ugy szedtek ki belole a fojtast,hogy a 4-5-6-os sebessegi fokozathoz a 3-as vagy a batrabbak a 2-es fokozat gyujtasgorbejet "rendeltek" hozza (forrasztassal ...)
Ez meg nagyon nem vagányság kérdése....
Fogadni mernék hogy nem sokat motoroztál és nem is volt sokáig sportmotorod rendesen használva.. Ezért foggalmad sincs ezekről.