Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most már van fenn kép!
zotya
neked ugye volt vfr400-ad
milyen volt? mik voltak a hibái?
zotya
neked ugye volt vfr400-ad
milyen volt? mik voltak a hibái?
igazad van.
de már képet is tehetnél be az adatlapba, a motrról is meg rólad is
A mito lóerőben több mint az Rs,nem?

De szerintem két motort így nem lehet összemérni. Sok kis tényező van ami befolyásolhatja a teljesítményt. Pl.: mikori a motor, vagy milyen olaj, genzin van benne, stb.
azért most Zsolt(mito7gang) kurva sokat költött a mitojára szal most bejáratás után nagyon penge lesz
meg szerintem te a mito7gangal beszéltél, annak meg feles se tréfa.
azért erősen áttétel kérdése is
beszéltem 1 gyerekkel neki is mitoja van a bátyjának meg rs és simán lenyomja azt mondja a mitoval.akkor most melyik is az erősebb?
A mito egyértelműen szebb de az rs erősebb. Persze ezzel nem azt akartam mondani hogy az rs csúnya merthogy nem csúnya mivel nekem is ilyen van . Mind2 megegyezik kb erőre yah talán annyi hogy az rs picivel erősebb de szerintem az észrevehetetlen. Tehát itt csak a szépség dönt meg a márkák szerinti előítélet semmi más.
Háááááááát én elfogult vagyok nagyon. Rs nek jó futoműve van, erősebb is picivel mint a mito, jó fékek, Mito,, hm, kjicsit gyengébb blokk nagyon jó futómű, fékek is komolyan, nekem az üléspozició,, meg ahogy ülök rajt jobban tetszik mint az rs. MEnem mindkettővel és engem az Evo jobban megfogott. Meg a mitoknak nem hullik szét annyira a blokkjuk mint az apriliának a csodálatos rotax blokkja. Szóval szerintem MITO EVO!!
Sziasztok!

Szerintetek mi a jobb, a Mito vagy az Rs?
Ha lehet indokoljátok is meg!
A Talmácsi motorjárol nincs kép
AMi ugyebar kereken 30.AKar rs akar mito.
KÖSZÖNÖM A KORREKCIÓT KEDVES URAM!
Rosszúl tudod,, nézz utána... 22le a GPR 125, 36le a MIto evo
Én úgy tudom ugyanolyan erősek. A mito és a mito evo között mi a külömbség?
05" -ös GPR 125? Szép és jó, meg gyenge(22le) és ugyanannyi az ára mint a mito evo-nak.
Szerintetek a derbi gpr jó?
Miért?
mito evo
Melik a legjobb széria 125-ös?
Persze ezt most úgy értem hogy ezt a "mindenki egyben versenyzik" kategóriát..esetleg kellene 2T-re differenciálni..de ti tudjátok. a Versenykiírás meg azért lehetne sokkal de sokkal konkrétabb mert kedvesen odaállít valaki egy RSR-el és vagy Honda RS-el
Attól kezdve nem verseny lesz.. hanem egy menekül.. a többi meg hajtja
Tiszelettel megjegyezném mivel félig amerikai vagyok.. hogy a "FLESH" az "HÚS"-t jelent angolul és SEMMI köze a "FLASH" Villanás /effekt/ szóhoz.
a magyarok flashelnek ...

egyébként meg... jó dolog a versenyzés... de akinek esetleg kevesebb a zsé.
annak javaslom a nyílt napokon belül a GYORS kategóriát lehetőleg egy márka klubbon belül. A GSXR-el én pl. Suzuki klubtag leszek hamarosan és ez jó.. mert kedvezmények vannak..

A versenyzés jó ötlet télleg.. de CBR 125 duplaturbóval se.....
Jó annak aki fedezni tudja ezeket a költségeket!

Én inkább a licensz díjból elmennék a mátrába egy olyan 2 napos túrára. És az sem rosszabb felsh ám!