hát én nem tudom, én más kategoriába tartozom, de most 2007.01.02 ig szüneteltetem a motorozást .
de szerintem nézz be a cagiva topikba ők akarnak szervezni közös gurulást.
milyen motorod van?
és a Timi felirta arra utal hogy lány lennél??
ya és az se egy hátrány ha az adatlapodat kitöltöd.
Egyéként élettartam és támogatottság miatt 4T.
Feeling miatt 2T lenne. Rengeteg parás elölhátul csúszós "beesős" kanyar emléke fűződik a 2T powered Apriliámhoz..
Szerintem pályán az Aprilia és a Honda a motor.. Hondából is inkább a 250-400-500.
Az Aprilia RS RX modellekben kb 1994-5 óta 1 db rugó van.
A másik oldal lengést csillapít. Szétszedéskor csak elég megmosni a rugót benzinben.
Alaposan megtisztítani a szárakat és a szimmering helyét. Óvatosan és lehetőleg ne csavarhúzó/kalapács kombinációval. SAE 15-ös olaj való bele originally.
mennyiségére már sajna nem eléxem.
Ha mondjuk nagyobb Településenként összejönne 5-6 ember, és egyszer kitalálnánk egy 2 napos gurulást akkor simán lennénk zstem 30-40 en , deh nem ilyen hozzáállás mellett(ugyse lessz belőle semmi)
Nameg a másik aki 2-3ezer Ft ot sajnál egy polóért, matricáért, klubkártyáért, hááát......
nah emberek,aprilia rx 50,csak az 1ik telóban van rugó...másikban nincs,és hát 4dl olaj men t 1 szárba...most komolyan lehetséges hogy nincs az 1ikben rugó?azért nem olyan kis motor:S
Általában kisebb mociknál igen, létezik. Én anno szétszedtema a Gilerámnak a telóját, és csak a bal oldaliban volt rugó. A jobb oldalinál csak keménységet tudsz variálni olajmennyiségtől függően.
hát ja ez igaz........
De ezt a gányolás dolgot tényleg komolyan mondtam ha mindenki megbízható hosszú élettartamú motort szeretne akkor igenis mindig a jobbat kell megvenni különben igen szarul fog járni
Csak +jegyzem...az olaszhoz drágábbak a cuccok(ami nem azt jelenti hogy jobb/rosszabb)...sajna a gyáriak nem szetben árulják az alkatrészeiket.(dugo,gyürü,csapszeg külön külön)igy drágább.
Ahha vágom
Nekem a Gilera-n szétrepült a blokk akkor a dugo 32e, hajtókar 30e,főtengely azis 30 körül asszem, plussz csapágyak +henger perselyezés huszonvalamennyi..........+munkadíj
De csak gyári cuccok lettek berakva!!!!
És a motor mindössze azért repült szét mert utángyártott trágya dugó volt benne!!!!!!!(ami kb egy 5000-rel olcsóbb) Rühellem a gányolást és a szar alkatrészek beépítését úgyhogy akinek nics pénze eredeti alkatrészekre és nem tud költeni a motorra amikor kell az ne motorozzon és főleg ne gányoljon mert az a legnagyobb szar dolog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A motorozás nemcsak abból áll hogy ráülünk és megyünk hanem néha költeni is kell rá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hajtokar 22e körül van,széthuzás centirozás 5e körül.Csak keleti csodáknál kellet NEKEM most generáloztam 1 tdr-t(4xxezer km volt benne-alapméretes volt!)elötte 1 másikat azt azért mert jó magyar dugo volt benne!250-es 33e van benne majd év végén csinálom.Gondolom vágod munkadij nekem NINCS
amúgy fehérár környéke az mit takar?
Nekem RS-em van,úgyhogy lehet az Rs topikba kéne nézelődnöm.
Ja, igen, lány vagyok.
de szerintem nézz be a cagiva topikba ők akarnak szervezni közös gurulást.
milyen motorod van?
és a Timi felirta arra utal hogy lány lennél??
ya és az se egy hátrány ha az adatlapodat kitöltöd.
Amúgy Székesfehérvár mellett lakok.
Most írok először a fórumotokra, és a segítségeteket szeretném kérni!
Ahol én lakom nincs túl sok 125-ös motoros akivel tudnék motorozni, inkébb csak nagyobb 600-as gépek.
Szóval azt szeretném kérdezni,hogy szoktatok-e közös túrákat rendezni? És ha igen, merre felé motoroztok?
Üdv mindenkinek!
Feeling miatt 2T lenne. Rengeteg parás elölhátul csúszós "beesős" kanyar emléke fűződik a 2T powered Apriliámhoz..
Szerintem pályán az Aprilia és a Honda a motor.. Hondából is inkább a 250-400-500.
A másik oldal lengést csillapít. Szétszedéskor csak elég megmosni a rugót benzinben.
Alaposan megtisztítani a szárakat és a szimmering helyét. Óvatosan és lehetőleg ne csavarhúzó/kalapács kombinációval. SAE 15-ös olaj való bele originally.
mennyiségére már sajna nem eléxem.
Nameg a másik aki 2-3ezer Ft ot sajnál egy polóért, matricáért, klubkártyáért, hááát......
Forza DennyM!!!!!
Bullit, elég ritka gép:
Nevezd olyan motornak, aminek akarod...
Mondom: igen, lehetséges, hogy csak az egyik oldalon van rugó, a Gilera Bullit típusú segédmotoros kerékpáromban is így volt.
De ezt a gányolás dolgot tényleg komolyan mondtam ha mindenki megbízható hosszú élettartamú motort szeretne akkor igenis mindig a jobbat kell megvenni különben igen szarul fog járni
Nekem a Gilera-n szétrepült a blokk akkor a dugo 32e, hajtókar 30e,főtengely azis 30 körül asszem, plussz csapágyak +henger perselyezés huszonvalamennyi..........+munkadíj
De csak gyári cuccok lettek berakva!!!!
És a motor mindössze azért repült szét mert utángyártott trágya dugó volt benne!!!!!!!(ami kb egy 5000-rel olcsóbb) Rühellem a gányolást és a szar alkatrészek beépítését úgyhogy akinek nics pénze eredeti alkatrészekre és nem tud költeni a motorra amikor kell az ne motorozzon és főleg ne gányoljon mert az a legnagyobb szar dolog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A motorozás nemcsak abból áll hogy ráülünk és megyünk hanem néha költeni is kell rá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!