Sziasztok.Hondám még nem volt de igazábol szerintem nagyjábol felujitás uannyi lehet mint 1 yamahánál.Dugo:20e-tügörgö:3e-furás:3e-fcsapágy:6e+kiegyenli töhöz:1.5eFT---nagyjáboli árak!!!km-röl, ha nem üvegezed állandóan 30e++km et elmegy.
Nem kell ekkora feneket keríteni a dolognak!
Én is benne lennék. De egyébként nem gondolod, hogy az ország minden részéről, majd a te általad kitalált klubba, meg rendezvényekre fog össze futni mindenki, akárhol is lakik.
SZERINTEM kellene ki alakítani egy logót, hozzá teszem nem feltünőt mi jól mutat bármilyen színű motoron. És aki a klub életbe gondolja magát megveszi felragasztja, a motorjára, és lehetne rendezni motoros túrákat is, de nem kell ennyire megszervezni, aki jön az jön aki nem az nem. Én megmondom ez kezd már nagyon izzadtság szagú lenni. El kell készíteni a logot, és szerintem az már elég nagy dolog, ha szembe jöv veled egy motor, és látod rajta azt a logot ami a te motorodat is dísziti, esetleg megálltok és váltotok egy két szót. Egy ilyen országos volumenű dolgot úgysem tudtok összehozni. Eleve már ez is egy klub akik ide járnak. Itt is ki lehet találni a közös gurulásokat, ott pedig úgyis jobban összerázódik a csapat.
Most már valaki tényleg szét fogja rúgni a picsámat ezért az OFF-ért...
Hogy mit bír a kaszni? Ha nem lenne már kipróbált a dolog, akkor nem álmodoznék ilyesmiről. Ezekben a Passatokban van 2.8-as VR6-os moci is. Természetesen ugyanaz a kaszni, semmi gáz. Ja, a http://www.turbomotor.hu-n van egy ilyen sötétzöld Passat, turbós VR6-al. És mégis bírja. Kurva jól összerakott gépek ezek. Az a 400 Nm nem egy nagy kunszt az 1.9-es motoroktól, és egyáltalán nem gáz a kaszninak. Ennél még sokkal komolyabbakat is építettek már az ilyen motorokból, de én nem akarok határokig felhúzott autót. Javaslom nézd meg a http://www.dieseltuning.hu-t. Ott van egy ilyen Passat -igaz kombi...-, 500 Nm-rel.
Futómű és fék?
Kompletten a VR6 cuccai. Ennyi.
Hajtáslánc?
Hát igen, ez a dízel tuningosoknak mindig egy nagy feladat a hatalmas nyomaték miatt. De a 400 Nm-hez elég a gyári TDI kuplung kevlár tárcsával. A váltó és a féltengelyek simán bírják, már ki van próbálva.
És hogy egy kicsit visszatérjek a topic eredeti témájához: még mindig eladó a motorom.
De mondjuk hogy annál maradjunk mondjuk az nsr-t 2X biztos fel kell generálozni 50000km futásteljesítmény eléréséig és akkor meg már árban ottvagy a 4T nagyvas generálozásánál!!!!!!!!!
Korrigálok kb 200++-ezer körül lehet egy 250 2T versenymotor blokkjának felújítása mert ugye 2 hengeres
Ha csak az enyémből indulok ki az volt 140000körül és csak 1 hengeres!!!!!!!!!!
Egyébként vannak kiemelkedően jó konstrukciók. De te általánosan a 4T-ről beszéltél meg a sikló csapágyazásról. Nézzünk meg egy ZXR750-t vagy egy VFR750-t. Az egyik vígan elmegy 100ezer km-t, de a másik 50-et is alig szerelés nélkül. De nem akarok belefolyni ebbe nagyon mert annyira nem sok tapasztalatom volt még ílyen dolgokban, de ezek a tények. Hogy attól, hogy !ütemű egy motor még nem jelenti azt, is hogy az hosszú futásteljesítménnyel is fog rendelkezni. Egyébként meg hozzáálás kérdése, mert például felújítasz egy NSR250-t teljesen (a motorját) kb100eft-ból. Addíg egy nagy VAS-nak a felújítása sokkal sújosabb összegekbe kerül. Ezért mondom, hogy bizonyos esetekben jobb is a 2T, különben meg olyan flesh nincs egyik motoron sem mint egy 2T verseny motoron. És ENNYI!
Mert senki leleki világába sem szeretnék mélyen beletiporni, ez nekem a személyes véleményem. Ami nem alaptalan.
Safee-nak. Ez így mind szép és jó de ez kb mennyibe lenne neked tegyük fel avval eggyütt hogy az autót is meg kéne venned (nem a Vaterét szétkapni )...........
Ja és szerinted csak úgy a futómű simán elviselné a jóval nagyobb pacikat és az erőátvitelről nem is beszéltem........... Ilyenek hogy kuplung,váltó,mondjuk a motorban a főtengely vagy pl a fékek gyengusok lehetnek már... az alvázt meg szétcsavarja az a 400Nm stb.Szóval nemtudom milyen megbízható lenne a gép.... Azért egy ilyen volumenű motortuningnál gondolni kell mindenre ha nem akarsz gyorsan meghalni...
Remélem azért ilyenekre is gondolsz mikor mondasz nekem majd egy végösszeget hogy ez az egész mibe fájna???? Komolyan érdekel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát így azért nem fogalmaznék, hogy örökéletű...
Még jó, hogy idézőjelbe raktad...
Szóval ami nekem rohadtul bejönne, az a 3-as Passat, vagyis a malacorrú. Faternak is ez van. Nagyon kényelmes, és rohadt nagy a beltere. Ebből építenék egy mechankius adagolós TDI-t, ez kb. 190-200 füstmentes pacit jelent. Ja, kb. 380-400 Nm, na ez az, ami nem mindegy. Ez kb. a 230-250 lovas benzinesek menetteljesítményével ér fel. Csak hát fele annyit fogyaszt... Talán 6-os váltót is kapna, de ez nem biztos.
Ebben az autóban minden megvan, ami nekem kell. Plüss belső, el. ablak, áll. mag. ülések, klíma meg minden. És mivel elektronikamentes TDI, mechanikus adagolóval, így megspórolok egy rakás hibalehetőséget is. Nincs computer, légtömegmérő, gázpedálpotméter meg ilyen hülyeségek, amiket csak hibalehetőségnek tartok...
Na mind1, előbb motor kelll! Vagy egy Bandit, vagy egy XJR!
!!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!! FONTOS !!!
Na emberek!!!
Egyszer már közétettem ezt a felhívást, de eddig a jelentkezést iletően siralmas a helyzet. Még 10 ember sincs 2 hét alatt. Értetlenül állok előtte, mert annó mikor szó volt erről, akkor mindenki iszonyat lelkes volt. Szóval mégegyszer.....
Mint sokaknak ez tudvalevő, régen volt szó egy 125-ös motoros klubb létrehozásáról. Ez idáig egykét dolog miatt nem történt túl sok érdemi, de ha van rá igény, ha van értelme akkor mindenképp belevágunk! És én most épp ezt akarom felmérni, hogy mennyire van. Hogy a klubb pontosan mit takarna, azt nem részletezném, mert még nincs teljesen formába öntve, de engedjétek el a fantáziátokat és próbáljátok elképzelni, hogy egy szuperjó motoros klubban miket talál az ember. Sajnos határok azért vannak, mert nem márkaklubb lenne, így feltehetőleg nem lenne a messze jövőben egy európaszintű szervezet, de sokmindent ellehet érni talán. De ehhez az első lépés, hogy körülbelül 40-50 potenciális tagot összeszedjünk, különben nem vágunk bele, egész egyszerűen azért mert egykét emberért motorozásszeretetből nem fogok/fogunk dolgozni...
Szóval aki úgy érzi, hogy neki kell egy ilyen klubb annak a következő lehetősége van azt jelezni:
ír nekem egy e-mailt a dennym@citromail.hu -ra arról a címről, amit ő is aktívan használ (ugyanis az e-mail címet felírom), melyben leírja nevét, nicknevét, motorja típusát (évjáratot is :) ), körzetét és mondjuk azt, hogy ő miket képzelt el, miket szeretne, hogy legyen a klubban. Ötletek, javaslatok, elképzelések.
Ha az lehetséges -tekintve az eddig gyér eredményt- szóljatok haverjaitoknak, barátaitoknak is, akikről feltételezitek, hogy ugyanúgy benne lennének a buliban. Valamint a levélbe írjátok oda még, hogy vállalnátok-e az évi 1-2 max 3ezer forintnyi tagdíj jellegű összeget, mely az esetleges költségekre fordulna (az elején ebből lenne csináltatva egy póló matrica, klubkártya, stb..) és nem a mi benzinünkre :). Viszont ha nem tetszik nektek ez a tagdíj dolog, azt is írjátok mindenképp oda! Ha azt akarjátok hogy a közös programoknál és gurulásoknál álljon meg a dolog, akkor természetesen nincs mire költeni, nincs tagdíj sem. Szóval jellezétek, hogy mit gondoltok erről. Ez fontos, hiszen ezután tudjuk csak majd, hogy mennyire lehet ugrálni a klubb határait illetően. Ismétlem magam, a cél az, hogy összejöjjön legalább 40 név, de több természetesen még jobb lenne.
A regisztrációt mondjuk márc. 15-én zárnám le (köbö már két hete kezdődött... esetleg közkivánatra ha van értelme kitolom egykét héttel), addig még úgyhiszem bőven van idő. Később biztos nem, mert akkor már kezd majd kivirulni az idő és ha lesz a klubból vmi, akkor szeretném ha a nyárra az érdemileg sikerülne is.
Várom a jelentkezéseket! ( dennym@citromail.hu )
Mielőbbi jó időt!!!!!
nah emberek,télleg aki tud az plz regéljen nekem a teló szimering cseréről hogy mit kell csinálni,csak kivenni a zégert és kivenni a szimeringet és aztán vissza az újat? meg ugye közben olaj csere,rugókhoz hozzá kell nyulni vagy vmi?
Persze biztos igazad van de sok ember nem így gondolkodik meg nem is ért hozzá hogy csak úgy szétkapja....................
Na de akkor mondhatnál egy két régi autót amit te "örökéletűnek" tartasz.....................
Nem erről beszéltem. Arról beszéltem, hogy a régi autók sokkal jobb anyagból készültek. Ezzel úgysem lehet vitatkozni.
Én inkább megveszek egy öreg széthullott autót, darabokra szedem, megcsinálgatom magamnak.
Sajnos az emberekre az igaz, hogy mindig új dolog kell nekik. Mind autó, mind motor, bármi. Ha választani lehet egy kitűnő állapotú 15 éves autó és egy orrba-szájba törött 5 éves autó között, akkor inkább kipenget a vevő 3-szor annyit az újabb autóért. Akkor is, ha füle-farka lóg a verdának, és keresztbe megy az úton, mert annyira törött volt már. De akkor is újabb...
Safee ne felejd el hogy senki nem akar élete végéig egy autót........
Vagy addig amíg ki nem rohad alóla...............
Mindenki vegye azt ami a szívéhez a legközelebb áll és egy idő után le kell cserélni........
Ez a dolgok rendje hiszem semmi sem tart örökké!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Faterom autószerelő, bátyám is, én meg autóelektronikai műszerész leszek. Dízelekre specializálódtunk. Az én abszolút favoritom a dízel VW-csoport.
Ezen kívül tudom, hogy ma már egyetlen autóban nincsenek olyan jó anyagok (műszerfal anyaga, kárpitok, stb...) mint anno az iparhulladék Merciben. Erre fel lehet hozni a 1X 2X milliós Mercitket, BMW-ket, Audikat, stb, de felesleges. Az új autók szarból vannak, ez az igazság.
Én azt mondom, ha valaki tényleg jó autót akar, az építsen magának. Én is így fogok tenni, de első a motor...
Rengeteg olyan ismerősöm van, akinek a motorja bőven túllépte a 100 ezret.
Többek közt: Honda CBR 1000F, Suzuki Bandit, Yamaha XJR, Honda CB és még nagyon sok ilyen jó élettartamú motor van.
Chevy az nem úgy van és szerinted főtengely,hajtókarok????????????Munkadíj??????