bocs a résvezérlés téleg volt, csak átfutottam rajta.
viszont mi ezt a robbanásos dolgot így tanultuk ahogy leirtam.
de végülis tök8 mert a köznyelvben robbanás van.
egy ugyanolyan hogy a köznyelv amit alapjáratnak hív az az üresjárat, ami pedig az aigazi alapjárat azt nem is ismerik.
jó hát csak most kölcsek még rá? a burkolat állandóan törik, ugyhogy inkább arra kéne gyüjteni, gondoltam dobatok bele valami olcsó elektronikát, de abbo nincs olcsó az én pénztárcámhoz! kb 50-60e ft
A benzinnek csak a göze lobban be, a tank nem fog berobbanni.
Tapasztalatból mondom hogy csak elkezd égni a teteje.
De ha a gőze összegyűlik egy kis helyen az nagyon egészségtelen.
Amugy nem tudom hogy érdemes -e valami tuningot venni a robogómba ha egy év és cserélem! Mer egy 70-es henger jó lenne, de már nem akarok rá költeni! Optikára inkább, amugy milyen motorikus tuning van nagyon olcsón?
"Háromféle feltöltési mód létezik a 2T-nél: a résvezérlésû, a membrános és a forgótárcsás. Itt most az elõbbi kettõvel fogunk foglalkozni.
A résvezérlésnél a dugattyú szabályozza a szívást (és a kipufogást is de ez mind a három fajtánál így van.). A szívótorok közvetlenül a henger oldalába csatlakozik. A dugó ahogy jár fel és le úgy kinyitja vagy épp elzárja a beömlõt. A képen szerintem jól látszik minden.
"
szerintem a membrannal megemlitettem a reszvezserlest...nem sokat,de szerintem irtam rola.:)
robbanas,eges... :) krumpli burgonya. :)
en abbol indulok ki,hogy ha felnyujtasz egy kocsit (amiben nincs benzin pl),akkor az csak egni fog,nem fog teged elrepiteni...de ha berobban a benzinestank,elrepulsz...tehat egyszeru egestol nem fog megmozdulni a dugo,csak a robbanastol...bar egester a neve ez igaz,de akkor is jobban szeretem hasznalni a robbanas szot.
mr2T
olvasgattam az oldalad, ne bízd el magad de nem rossz.
mondjuk néhol vannak hiányosságok meg pontatlanságok, de
a hengerben nem robbanás megy végre hanem égés, mivel a robbanás nagyságrendileg nagyobb hővel és gyorsasággal jár, ezért nem birná a dugó, meg a hajtókar se.
robbanás akkor van mikor fölviszed a kompressziót 16 bar környékére, és öngyulladáso égés vagy a kopogásos égés jön létre. és mint tudjak az eléggé szétbassza a motort.
a másik hogy a 2t leirásában kimaradt a résvezérlés.de nagyon alkalmazzák ma de ...
remélem nem veszed sértésnek hogy leirtam éppítő jellegel szántam.
Ja és lenne egy kérdésem:
Oscilloskóppal megnéztem a gyújtás 3 kábelének + és - kitérését jeladás szempontjából.
Most C.D.I. gyújtásról van szó.. FIX-ről és nem a programozhatóról.. az nem téma..
de nem igazán találtam meg hogy hol lehetne jelet levenni az elektronikus fordszámmérőhöz. Akinek esetleg RS-en vagy AF-1 -en sikerült annak örülnék ha elmondaná.. Mondjuk nekem azóta elektronikus a ford. számmérőm ugyanezen a motoron.. de ebben már H.A.L. 20000rpm-es gyújtás dorombol.. erre egyszerű volt fordszámmérőt kreálni.
Hát ha pályán power alatt mész be a kanyarba akkor azt b/sz/ od
má bocs.. Egyébként meg nem ránt olyan halálosat a power.. érezni kell..
egy idő után kialakul. Mellesleg ha valakinek jók a gumijai először úgyis a seggét kezdi el tolni.. ha emeli az elejét és fel akar állni.. akkor az a motor nem pályára való.. hanem műterembe.. újratervezni. Természetesen itt most a speedmotorokról van szó.
Az apriliákon lehet állítani a powerrel kapcsolatosan egy csomó mindent. Van az elektromágneses megoldás .amely egy bowden segítségével húzza ki a szelepet , mikor megfelelő feszültség és áramerősség áll be az RPM-ből adódóan.
Hogy mennyire és mikor az állítható.
Egyébként az apriliák késes megoldással dolgoznak.. ez eléggé egyszerű...
De van más elektronikus megoldás is.. pl. a hondánál.. az NSR eknél a 2irányú motoros megoldás.. de az is bowdennel dolgozik. Azt is lehet állítani.
Ha mindenáron fékezned kell és power alá esel.. akkor kb 100Rpm-el a power nyitása előtt kell tartani a kanyarban a motort.. majd "felállításnál" kell segítségét igénybevenni az optimális kigyorsításhoz... persze csak akkor ha vmi miatt épp lecsúszol a power RPM-ről. Lehetőleg pedig power zónában kell maradni..
Egyébként a gsxr-el nehogy azt higgyétek egyszerűbb bánni.. személyes tapasztalat.. hogy jóval jobban oda kell figyelni a gázadagolásra.. ebből a szempontból a 125 "elnézőbb"
Heló minden motorosnak!Hamarosan megrendezzük a II.csornai motoros találkozót!Mindenkit szeretettel várunk.Egyéb infó:www.ms-csorna.gportal.hu címen...
Húzzátok a gázt vazze!:-)
Az én címem:taskaszatyor@citromail.hu
MIvel végre van egy kis élet, megpróbálom megint a toborzást!!!
Szal a BRORGANISATION idén indít a DUNLOP TROPHY közúti 125 kupát...
A tervezet szerint 5 futamból álló kupasorozatról van szó:
1) április 2.
2)április 28-30 (az Alpok Adriával együtt)
3)június 5.
4) szeptember 2-3 (szintén az A-A-val együtt)
5) október 8
az összes futam a HUNGARORINGEN kerül megrendezésre
A nevezés előreláthatólag 20000ft/verseny. Több nem valószínű, létszámtól függően kevesebb lehet....
A verseny indulásához "C" licensz szükséges, ami 18000 ft.
Ezen kívűl csak arra kell költened ami a saját igényeidnek kell. Közúti kupáról van szó, tehát semmi külön elvárás nincsen..legalább is eddig én se tudok semmirről...
Én azt mondom biztonságosabb és jobb is mint pl.: a 10-es útón egy rx-8al csikicsukizni...
Tudom hogy nem olcsó mulatság, én sem raboltam bankot, anyu-apu csak szavakkal támogat még garázsunk sincs a 10.emeleten, de tavaly elterveztem hogy idén pályázni akarok és már akkor elkezdtem félre tenni... Nem tudom hogy hány futamra lesz elég amim van, de indulni szeretnék és az a jó ha vagyunk páran...
viszont mi ezt a robbanásos dolgot így tanultuk ahogy leirtam.
de végülis tök8 mert a köznyelvben robbanás van.
egy ugyanolyan hogy a köznyelv amit alapjáratnak hív az az üresjárat, ami pedig az aigazi alapjárat azt nem is ismerik.