Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs a résvezérlés téleg volt, csak átfutottam rajta.
viszont mi ezt a robbanásos dolgot így tanultuk ahogy leirtam.
de végülis tök8 mert a köznyelvben robbanás van.
egy ugyanolyan hogy a köznyelv amit alapjáratnak hív az az üresjárat, ami pedig az aigazi alapjárat azt nem is ismerik.
tok mindegy,akkor ugy mondom,hogy az egestol nem fogsz hatra menni,csak a robbanastol
jó hát csak most kölcsek még rá? a burkolat állandóan törik, ugyhogy inkább arra kéne gyüjteni, gondoltam dobatok bele valami olcsó elektronikát, de abbo nincs olcsó az én pénztárcámhoz! kb 50-60e ft
A benzinnek csak a göze lobban be, a tank nem fog berobbanni.
Tapasztalatból mondom hogy csak elkezd égni a teteje.
De ha a gőze összegyűlik egy kis helyen az nagyon egészségtelen.
70-es henger jo,nem kell vele sokat szarozni!
Amugy nem tudom hogy érdemes -e valami tuningot venni a robogómba ha egy év és cserélem! Mer egy 70-es henger jó lenne, de már nem akarok rá költeni! Optikára inkább, amugy milyen motorikus tuning van nagyon olcsón?
nem "azt az oldalt" hanem az oldalamat

orulok
JKa mr2t megnéztem azt az oldalt most má azé értek valamit ebböl! kössz!
"Háromféle feltöltési mód létezik a 2T-nél: a résvezérlésû, a membrános és a forgótárcsás. Itt most az elõbbi kettõvel fogunk foglalkozni.

A résvezérlésnél a dugattyú szabályozza a szívást (és a kipufogást is de ez mind a három fajtánál így van.). A szívótorok közvetlenül a henger oldalába csatlakozik. A dugó ahogy jár fel és le úgy kinyitja vagy épp elzárja a beömlõt. A képen szerintem jól látszik minden.
"
szerintem a membrannal megemlitettem a reszvezserlest...nem sokat,de szerintem irtam rola.:)

robbanas,eges... :) krumpli burgonya. :)

en abbol indulok ki,hogy ha felnyujtasz egy kocsit (amiben nincs benzin pl),akkor az csak egni fog,nem fog teged elrepiteni...de ha berobban a benzinestank,elrepulsz...tehat egyszeru egestol nem fog megmozdulni a dugo,csak a robbanastol...bar egester a neve ez igaz,de akkor is jobban szeretem hasznalni a robbanas szot.
mr2T
olvasgattam az oldalad, ne bízd el magad de nem rossz.
mondjuk néhol vannak hiányosságok meg pontatlanságok, de

a hengerben nem robbanás megy végre hanem égés, mivel a robbanás nagyságrendileg nagyobb hővel és gyorsasággal jár, ezért nem birná a dugó, meg a hajtókar se.

robbanás akkor van mikor fölviszed a kompressziót 16 bar környékére, és öngyulladáso égés vagy a kopogásos égés jön létre. és mint tudjak az eléggé szétbassza a motort.

a másik hogy a 2t leirásában kimaradt a résvezérlés.de nagyon alkalmazzák ma de ...

remélem nem veszed sértésnek hogy leirtam éppítő jellegel szántam.
Ezzel a gyújtással egyébként kevesebb mint 5 van az országban. .
Ja és lenne egy kérdésem:
Oscilloskóppal megnéztem a gyújtás 3 kábelének + és - kitérését jeladás szempontjából.
Most C.D.I. gyújtásról van szó.. FIX-ről és nem a programozhatóról.. az nem téma..
de nem igazán találtam meg hogy hol lehetne jelet levenni az elektronikus fordszámmérőhöz. Akinek esetleg RS-en vagy AF-1 -en sikerült annak örülnék ha elmondaná.. Mondjuk nekem azóta elektronikus a ford. számmérőm ugyanezen a motoron.. de ebben már H.A.L. 20000rpm-es gyújtás dorombol.. erre egyszerű volt fordszámmérőt kreálni.

Valakinek a válaszát.. előre is köszönöm.
szerinted hany 125-osnek lesz itt 2000 ronggya csak a nevezesre + felutazas,szallas,kaja stb...nevetseges

inkabb elkoltik benzinre es motoroznak utcan...es jobban is teszik.
Hát ha pályán power alatt mész be a kanyarba akkor azt b/sz/ od
má bocs.. Egyébként meg nem ránt olyan halálosat a power.. érezni kell..
egy idő után kialakul. Mellesleg ha valakinek jók a gumijai először úgyis a seggét kezdi el tolni.. ha emeli az elejét és fel akar állni.. akkor az a motor nem pályára való.. hanem műterembe.. újratervezni. Természetesen itt most a speedmotorokról van szó.

Az apriliákon lehet állítani a powerrel kapcsolatosan egy csomó mindent. Van az elektromágneses megoldás .amely egy bowden segítségével húzza ki a szelepet , mikor megfelelő feszültség és áramerősség áll be az RPM-ből adódóan.
Hogy mennyire és mikor az állítható.
Egyébként az apriliák késes megoldással dolgoznak.. ez eléggé egyszerű...
De van más elektronikus megoldás is.. pl. a hondánál.. az NSR eknél a 2irányú motoros megoldás.. de az is bowdennel dolgozik. Azt is lehet állítani.

Ha mindenáron fékezned kell és power alá esel.. akkor kb 100Rpm-el a power nyitása előtt kell tartani a kanyarban a motort.. majd "felállításnál" kell segítségét igénybevenni az optimális kigyorsításhoz... persze csak akkor ha vmi miatt épp lecsúszol a power RPM-ről. Lehetőleg pedig power zónában kell maradni..
Egyébként a gsxr-el nehogy azt higgyétek egyszerűbb bánni.. személyes tapasztalat.. hogy jóval jobban oda kell figyelni a gázadagolásra.. ebből a szempontból a 125 "elnézőbb"
Heló minden motorosnak!Hamarosan megrendezzük a II.csornai motoros találkozót!Mindenkit szeretettel várunk.Egyéb infó:www.ms-csorna.gportal.hu címen...
Húzzátok a gázt vazze!:-)
Az én címem:taskaszatyor@citromail.hu
Ok én szívesen megyek.
Miért? Hát gyere mi megyünk :D
Elöbb talán ki kéne menni közösen valami nyilt napra.
Na végre egy motoros lány! Nincs véletlenül kecskemét vonzáskörzetében is egy barátnőd??? Szívesen összebarátkoznék vele!
DADIS:

az előző hozzászólást tudom mondani neked is, ha valamit még tudok akkor msn-en szólok... DE GYERE!!!!!
MIvel végre van egy kis élet, megpróbálom megint a toborzást!!!

Szal a BRORGANISATION idén indít a DUNLOP TROPHY közúti 125 kupát...
A tervezet szerint 5 futamból álló kupasorozatról van szó:
1) április 2.
2)április 28-30 (az Alpok Adriával együtt)
3)június 5.
4) szeptember 2-3 (szintén az A-A-val együtt)
5) október 8
az összes futam a HUNGARORINGEN kerül megrendezésre
A nevezés előreláthatólag 20000ft/verseny. Több nem valószínű, létszámtól függően kevesebb lehet....
A verseny indulásához "C" licensz szükséges, ami 18000 ft.

Ezen kívűl csak arra kell költened ami a saját igényeidnek kell. Közúti kupáról van szó, tehát semmi külön elvárás nincsen..legalább is eddig én se tudok semmirről...

Én azt mondom biztonságosabb és jobb is mint pl.: a 10-es útón egy rx-8al csikicsukizni...
Tudom hogy nem olcsó mulatság, én sem raboltam bankot, anyu-apu csak szavakkal támogat még garázsunk sincs a 10.emeleten, de tavaly elterveztem hogy idén pályázni akarok és már akkor elkezdtem félre tenni... Nem tudom hogy hány futamra lesz elég amim van, de indulni szeretnék és az a jó ha vagyunk páran...
msn?