Nyaszóval.
A használt az ha szerencséd van 3 mili mintával rendelkezik............az új 5 körül általában.
Egy PR2-es 7 mili.Az 35 rugó most.
ÉN a használtal 3-4e-ret ha elmegyek akkor a PR2 simán elmegy 15e-ret.
A 3x 10 az 30 plusz 4500 a három szerelés.És max jóindulattal csak 12e-ret karikázol velük.
Nekem valahogy megér plusz 2 rugót az hogy 2x kisebb az esélye hogy a gumis szétbaxa a felni meg plusz 3e Km.
Új sportguminál szerintem a plusz 2e km-el kevesebb lenne az új javára de hasonló a helyzet.
Szóval egyetlen előnye a használtnak hogy nem egyszerre adsz ki sok pénzt hanem apránként.
Viszont nem biztos hogy mindíg találsz fasza használtgumit.
De, jellemző....a békán anno a gyárival elmentem 8000-et és az utána vett sziintén vadi újjal kb 7000-et az utána vásárolt használtakkal amik ráadásul nem a gyári bakelit hanem pályázott sport gumák voltak, tehát ezekkel általában 3-4000-et miközben a 60 rugó/db helyett kerültek 10-12-be....rég nem vettem újat és nem csak mert nem telik rá hanem mert számomra értelmetlen, most a sövön kb 8-10000-et megy el túrázással egy 10 rugós gumi minden gond nélkül, az új elmenne 15-öt 3X-os áron....
Amit pl én veszek, az tudom miért van levéve. Mert pályán már elérték vele azt a futás mennyiséget amit kellett. A széle van lekoptatva, amin azért még hagynak anyagot, ami bőven elég az utcára. A közepe meg majdnem érintetlen a guminak. Nálunk meg inkább a közepe kopik jobban.
Nem öreg gumikról van szó. Pl a mostanim 2213 tehát 2013 22.hét
Az Ancsyéknál ez a gumi most átszámolva 60600Ft...
Én 13-ért vettem, és sztem 5000-ret simán letekerek vele. És addig úgy tapad mint a meleg rágógumi.
Nem vitatkozom, nem azért írtam... Csak lekarcoltam a saját véleményem.
Ha 15e a használt, nem tudod miért levett, esetleg korosabb gumi és mész vele 4e km-t, az új, biztosan hibátlan, friss 50e és mész vele 10e km-t, akkor anyagilag 12,5e Ft van a két opció között. Nekem megérné ezt a különbséget a saját és a párom biztonsága...
Nekem még kisebb az összeg, mert nem sport gumival megyek, túrázom és nagyobb a futásteljesítmény különbség, de hangsúlyozom még1x, ez csak az én látásmódom, mindenki azzal megy, amivel akar
Mondjuk én csak hátsóból szoktam használtat venni, de kicsit más a költségvetés. Pl egy hátsó nekem 15e, ami elmegy 4-5e km-t.
Veszek egy újat ami jó 50-60e, és el tudok menni vele szövetig talán egy 10e km-t. Akkor melyiket is éri meg megvenni?
De kinek mi, és főleg, h hogyan használja a motort...
Hááát, nem tudom... Én mindig csak új sport vagy túra-sport gumikat tettem fel. Még most ebben az óriási drágaságban (HUF a béka segge alatt) is egy olcsóbb Z6 60e, egy PR 50e párban (120-180). Jó állapotú használt gumi párban kb 30e. Viszont a használt gumikat valamiért levették ugye... Azért a 20-30 ezerért nem kockáztatom sem az életemet, sem a motoromat és friss gumit kapok, maximális futásteljesítménnyel. És nem.... nem vet fel a pénz.... Természetesen nekem is több ismerősöm használt gumival jár, ez csak az én véleményem.
Idézet:-első gumi csere(gumi+szerelés 6000)-
Mán elnézést de egy marék alumíniumhulladékot adtál érte max a felszerelésért fizettél bár lehet azt meg természetben lerendezted
kérdésedre válaszolva nekem soha nem volt vele gondom 3-4 hátsót használtam el sem a kopásával sem a tapadásával nem volt gondom esőben sem kell fosni lehet normálisan menni vele, kint a pályán meg biztos hogy nem lesz vele gond :)
viszont amellett hogy a rendőr is megvághat érte ha perecelsz ne adj isten balesetet okozol a biztosítód sem fog fizetni így mintha nem is lenne köteleződ... + a rendőr is a nyakadba akasztja a bírságot a gumi miatt a baleset miatt meg még ki tudja mi miatt is.
Megnéztem az általad belinkelt shopok árait. Valószínűleg kb. az egyetlen olyan motor gumit találta-kereste a haverod a motorjára,ami nálunk esetleg drágább lehet,mert én kapásból amire véletlenszerűen rákerestem,mindkét helyen olyan gumikat találtam,amit mi 5-10000 ft-al adunk olcsóbban,mint ők! több,mint 5000 db gumit forgalmazunk,lehetetlenség,hogy minden egyes darab motorgumi jobb áron legyen bárkiénél..De nem is fontos ez,mi tudjuk,hogy nagyon jók az áraink,a standard méretek,amiket nagyon visznek (120/70/17,160/60/17,180/55/17..stbstbstb),biztos,hogy nálunk vannak a legjobb áron,hiszen naponta annyian telefonálnak,email-eznek hozzánk,hogy alig győzzük. Szoktam nézni a shopokat itthon,meg a menő gumis cégeket,aztán csak ámulok,hogy milyen áron akarják levenni a motorosokat és nem is friss DOT-al drágábban adják a gumit,mint mi ugyanazt sokkal olcsóbban és friss DOT számmal.Minden második,sőt majdnem minden vevőnk első kérdése,hogy mikori a gumi! Ez van,ha tetszik a kereskedőknek,ha nem..És ha csak magamból indulok ki,miért vennék meg egy régebbi gumit drágábban,ha kapok olcsóbban friss DOT-os gumit is.
A komplett én példám tessék,hogy mennyivel jobba kezek a cégek nálunk:
Continental Race Attack soft 180/60/17 75W
Olcsogumi-nál : 57.470 ft
Nálunk (revolutionmotor): 138 euro= 42.780 ft
Continental Race Attack slick 180/55/17
autogumikernél: 65.100 ft ?
nálunk (revolutionmotor): 118 euro= 36.580 ft !
Nincs több hozzáfűzni valóm,kinél hogy jobb az ár:)))))) Az,hogy egy motorguminál van nálunk is néhol jobb ár,ettől még előfordulhat,de ritka:)) Illetve eddig is átjöttek azok a vevők hozzánk,akik más cégeknél nem voltak megelégedve,ezután is át fognak:)) Ha megérkezik a haverod gumija,azért tehetnél fel képet róla,mit és mikorit és pontosan mennyiért kapott,kíváncsi vagyok.köszi. Azt nehezen hiszem el,hogy 12000 ft-al olcsóbb az a gumi,amit vett,mint nálunk.. de ettől még meglehet..
Biztos akadt rajtam kívül is olyan ember, aki azt gondolta, hogy egy működő webshopban történő rendelésnél nem fog telefont és beszél le mindent előre.
Általában kényelmes, gyors, pontos és rendszerint elég begépelni a nevet,címet, hogy pár napon belül az átvételkor fizetve átvegyük a terméket.
Véletlenül sem szerettem volna önnek kellemetlenséget okozni, esetlegesen rossz színben feltünteni, hisz itt is látszik mennyi elégedett vásárlójuk van.
Ha esetleg félreértette volna, akkor elnézését kérem és csak annyit javasolnék, hogy a weboldalon pontos árakat jelöljenek meg és ezzel elkerülhetőek a további "félreértések".
A használt az ha szerencséd van 3 mili mintával rendelkezik............az új 5 körül általában.
Egy PR2-es 7 mili.Az 35 rugó most.
ÉN a használtal 3-4e-ret ha elmegyek akkor a PR2 simán elmegy 15e-ret.
A 3x 10 az 30 plusz 4500 a három szerelés.És max jóindulattal csak 12e-ret karikázol velük.
Nekem valahogy megér plusz 2 rugót az hogy 2x kisebb az esélye hogy a gumis szétbaxa a felni meg plusz 3e Km.
Új sportguminál szerintem a plusz 2e km-el kevesebb lenne az új javára de hasonló a helyzet.
Szóval egyetlen előnye a használtnak hogy nem egyszerre adsz ki sok pénzt hanem apránként.
Viszont nem biztos hogy mindíg találsz fasza használtgumit.