Köszönöm a tapasztalatokat. :)
Egyébként még a Bandit 1200-n volt nekem a conti, most ezt sem magamnak vásároltam volna, hanem egy cimbora szeretne ilyet.
Egyébként meg tudni kell a gumi határait, és nincs baj.
Amúgy most a Tuono-n meg előtte a Kawán is Metzeler M5 van/volt.
Erről nagyon nem is váltok szerintem, még ha bejön a jó idő a slick gumit szeretném kipróbálni, mert akkor tudok én is véleményt mondani, ha kipróbáltam már.
ezzel a contival a 636-os cimborám háromszor esett el , a race attak az már jó pályán is használható, a sport attakot is nyugodtan ki lehet dobni, pálya napon egy ugyan ilyen ment a cimbora után de nem tudta tartani az iramot, a futam végén jött a rájder nézi a gumi hogy ez is conti, a cimbora nevet de ez race . egy másik ismerősöm is használta hogy milyen fasza letette a motort fűtött garázsba csutkára letakarta majd munka ügyben elhúzott a dunántúlra, márciusban látja indításkor hogy lapos ez első guma, felfújja és lám ott ahol megrogyott a gumi ki is repedt, kuka. ha már 60 forintért veszel újat akkor metzeler M3 és keresztbe lenyeled a contis ellenfeleket fényévekkel jobb ugyan abban az árban, kb egyformán kopnak csak nem mindegy addig hányszor építed újjá a motorod. a Z8-ról már nem olyan jók a hosszútávú tapasztalatok
30 e ft párban, de már elvitték, a bridgestone-t tudom még ajánlani, ami szerintem jobb, de ezt nem tudod megértetni olyannal aki imádja a contit. a bridgestone 2 komponensű szemben a konti 1 komponensével, a conti ilyen futásteljesítménnyel 4mm bordamélységű a bridgestone 5.2mm, egyedül az utóbbi mintázata nem az esztétika jegyében született. a conti új ára 59, így felesbe 30, a bridgestone 70 ami felesbe 35 pénz.
Sziasztok!
Keresek Michelin Pilot Power -t vagy 2CT -t 120/70-es méretben.
Csak 2012-es (vagy 2013-as) érdekel, legalább 95%-os nem pályázott állapotban!
Akinek van, ne tartsa magában, én vagyok a vevő rá!
Engem érdekelne ....de csak postán..