Nagy terhelésnek már nem tenném ki a helyedben. Főleg így hogy ferdén szúrta át a gumit, könnyen kirepedhet nagyobb sebesség esetén. Azért kérdezd meg a gumist mit mond rá.
Szevasztok!
Van pár eladó használt motorgumim olcsón, itt van a lista.
(kérésre képet holnap tudok felrakni)
Pirelli Scorpion MX 110/90-19
Michelin Starcross 70/100-19
Bridgestone Motocross-M59 80/100-21
Metzeler X-treme 6days 90/90-21
Metzeler X-treme 6days 140/80-18 (2db)
Belső gumiból mi számít jó márkának?
Heidenau vagy Fortune lenne, a második féláron van az elsőhöz képest.
Természtesen a jobbat venném, viszont ha egyformák akkor az olcsóbbat. Egyébként supermotora kellene.
A képen látható eset történt. A rúd kb 5 cm hosszú, ennek kb a fele, de inkább csak 2-2,5 cm volt benne a gumiban, annak is csak a felső rétegében, úgy gondolom, hogy nem szúrta át, de ez hamarosan kiderül. Óvatosan kihúztam, levegőt nem fújt, a belement pici levegőt azt kinyomtam belőle, s most várok. Szerintetek lehet így közlekedni vele? El kell vinnem gumishoz? Az mit tudna tenni vele? Az anyaga esetleg gyengülhetett? Köszönöm a válaszokat!
Tomi
Teljesen jogos! Nem fogok másikat tenni hátra, úgy is ezen a két tenyérnyi nyomon függ nagyrészt minden. Apám németbe dolgozik, kedden jön haza és hozza is a metzelert nekem. Ha ez nem jött volna össze mindenképp tőle vettem volna. Már nagyon mehetnékem van azért akartam megsürgetni.
Continental TKC 80-ról tud valaki jót vagy rosszat mondani? Ideje lecserélni az első gumimat a KDX-en (125 ccm), olyan kéne ami jó aszfaltra is, de homokban se nagyon szenvedős (nyilván a 2 nem működik egyszerre, de vannak jó alternatívák gondolom).
Köszi!
160-as új gumit nem sokan tartanak raktáron,sztem nem sok az időben,hogy 25-én meghozná a férjem,de te tudod,persze:)) mindenesetre én meggondolnám a helyedben,hogy előre metzelert teszel,hátulra meg dunlop qualifier,amit belinkeltél lejebb..
Max 6 éves gumival? :)
Jók ezek a fórum dolgok,csak sajnos sok olyan okoskodó van,aki nem ért a dologhoz,amit kijelent.
Egy gumi nem attól jó,vagy rossz,hogy mennyi idős!
Csakis tároláson múlik.
Ha nem hiszed,próbáld ki.
Rakj ki a napra egy 2012es gumit és nézd meg fél év múlva.
Aztán gyere el a raktáramba és nézd meg az ilyen embereknek félretett 1995-ös gumimat,amit én használtam el és csodálkozz az állapotán.
Ne értsd félre,nem akarok se vitázni,se okoskodni,de hála égnek rengeteg a tapasztalatom és ezt próbálom megosztani...
Nem az volt a kérdése a srácnak,hogy versenyezhet-e,hanem,hogy mit várhat,attól a gumitól,miben lesz más a motorja?!
Ha pályázni szeretne élvezetesen"Öregvas" akkor ez igaz, de szerintem túrázgatni fog hazánk országútjain (és nem akar plusz kiadásokat).Különben azt ajánlanám :gyári méret max.6 éves gumival.
Ha tényleg slick amibe vágtak mintát, akkor kicsi eséllyel , de tényleg megszivathatnak a rendőrök. Gumikeverékre állítólag ugyanolyan(de inkább rosszabb az utcai használathoz) mint a gyári mintás GP illetve utcára ajánlott GP-racer. Ennek szakértője Bryan. Nála mindig van is utcán is legális "E" jelű D211 GP Dunlop.
Tényleg, ezt már régen meg akartam kérdezni, talán itt jó lesz: mi a jogi szabályzás a gumiméretre? Műszakin gond-e, ha 110/70-17 helyett 120/70-17 van elöl?
Szia!
Nem akarok okoskodni,de amit kaptál segítségként választ,az nem állja a helyét.
Gondolj csak bele...
A 190es méretből 17"ban miért is van magasabb gumi?!
A pályára 190/55/17es gumikat raknak fel,a 190/50/17 helyett,mert megemeli a motor hátulját,ezáltal az első villaszög megváltozik az úthoz képest (beljebb esik) így könnyebben kanyarodik a motor.
Sőőőt,még olyat is szoktak,hogy az első 120/70/17 est lecserélik 120/60/17 re,mert így még jobban változik az első futómű szöge az úthoz viszonyítva és még jobban kanyarodik!
Ez 100%
Tapasztalhatod is ha kipróbálod,mert eléggé érezhető....
Kérdésem lenne...
Tavaly a motoromat egy dunlop sportmax GP racer skick (M) gumival vettem (hátul).
Elvittem egy márkaszervízbe, ahol azt mondták nekem, hogy cseréljem le a ''vágott slick-es hátsó gumit, mert a zsaruk szivatni fognak vele.
Egyik kérdésem, hogy mi a véleményetek; lecseréljem?
Másik, hogy mi a különbség a Dunlop Sportmax GP Racer D211 (M) és a slick változata között. Van valami előnye ami miatt mégis érdemes megtartani?
Előre is köszi a válaszokat!
Köszi JS1B611 akkor tehát nem vészes a dolog sima motorozásnál. Amúgy öreg a gép de kifogástalan úgy hogy az nem fogja negatívan befolyásolni a menettulajdonságokat.
A hátsód oldalfala jóval magasabb, ezért megváltozik a futóműgeometria. Ha csak békésen túrázgatsz , nem forszírozod nagyon a kanyartempót nem probléma szerintem. Egy idősebb motornál a meglágyult rugó esetén hasonló a képlet. Persze lehet gyorsan is menni, csak nem fogja tudni amit gyárilag elvárhatnának a Hamamatsuiak tőle.
Nagy terhelésnek már nem tenném ki a helyedben. Főleg így hogy ferdén szúrta át a gumit, könnyen kirepedhet nagyobb sebesség esetén. Azért kérdezd meg a gumist mit mond rá.