Adott egy külsőgumi komárhoz amit laposan tároltak évekig és a gumi ahol szét volt lapulva szétrepetd az oldalánál.
Kérdés, hogy lehetséges-e ilyen gumit javítani valahogy mert teljesen jó állapotú gumi ezt a hibát leszámítva persze.
1. kép:
Metzeler Racetec Interact K1 180/55 (2009. 12. heti). 13.000 Ft
Metzeler Racetec Interact K0 190/55 (2010. 1. heti). 17.000 Ft
Metzeler Racetec Interact K1 190/55 (2010. 5. heti). 13.000 Ft
Metzeler MezRain 180/55 11.000 Ft
2. kép:
Michelin Pilot Power 120/60 (2006. 29. heti) és 180/55 (2006. 13. heti). Párban 12.000 Ft
Bridgestone BT-003R 120/70 Type 4 (2008. 43. heti) és 180/55 Type 3 (2008. 36. heti). Párban 20.000 Ft
3. kép:
Metzeler Rennsport 120/70 (2003. 21. heti). 7.000 Ft
Michelin Power ONE 2CT 180/55 (2009. 33. heti). 13.000 Ft
4 .kép:
Pirelli MTR21 Dragon Corsa Evo 120/65 (1999. 1. heti). 2.000 Ft
Pirelli Dragon Supercorsa SC2 120/70 (2004. 4. heti). 10.000 Ft
Michelin Power Race 120/70 (2005. 05. heti). 11.000 Ft
Michelin Power Race Medium-Soft 120/70 (2005. 19 heti). 11.000 Ft
Michelin Power Race Soft 120/70 (2007. 06 heti). 11.000 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa SC2 120/70 (2010. 06. heti). 13.000 Ft
1. kép:
Dunlop KR106 125/80 6614 (2009. 16. heti). 12.000 Ft
Dunlop KR106 125/80 6704 (2010. 5. heti). 13.000 Ft
Dunlop KR106 125/80 6704 (2010. 5. heti). 13.000 Ft
Dunlop KR106 125/80 BBRI126136 (2008. 33. heti). 7.000 Ft
EGYBEN 35.000 Ft!
2 . kép:
Pirelli Diablo Superbike SC2 180/55 (2008. 42. heti). 11.000 Ft
Pirelli Diablo Superbike SC3 180/55 (2008. 9. heti). 11.000 Ft
EGYBEN 20.000 Ft
3. kép:
Metzeler Racetec Slick K1 120/70 (2007. 04. heti). 11.000 Ft
Metzeler Racetec Slick K2 180/55 (2009. 49. heti). 10.000 Ft
Metzeler Racetec Slick K2 180/55 (2007. 20. heti). 11.000 Ft
Metzeler Racetec Slick K0 190/55 (2005. 13. heti). 12.000 Ft
EGYBEN 35.000 Ft!
4. kép:
7-es pár: Dunlop Sportmax GP Racer Slick S 120/70 (2009. 03. heti) és M 190/55 (2008. 07. heti). 17.000 Ft
8-as pár: Dunlop Sportmax GP Racer Slick M 120/70 (2007. 48. heti) és E 190/55 (2008. 26. heti). 17.000 Ft
Megnéztem ma egy 2005-ös zöld 636-ost ami nálatok szépült . Tiszta karbon borítású a váz meg a blokk. csúsztak vele, mert a hátsó fékkar letörött. Tudsz te ennek az előéletéről valamit?
nem kell a gumiból levonni a követeztetést. Én a GSR.en 4000-nél ledobtam a BT14-et, a Supercorsa meg 4000-et ment el. Lehet, hogy feltett egy új gumit, de tudta, hogy nem kapja vissza az árát, ezért tett rá két olyat, amit kapott valakitől ingyen......ha a motorral amúgy minden rendben lévőnek látszik akkor nyugodtan vedd meg. Az FZ nem pályamotor.
Jól mondja freemailpeter a gumik típusát
Ezek nem pályagumik. A kérdés az, hogy 8000 km alatt miért kellett gumit cserélni Azt hiszem, hogy erre mi nem fogjuk tudni megadni a választ csak találgatunk
Dunlop Sportmax D211GP
Dunlop Sportmax D211GP-Racer
Bridgestone Battlax BT-002 és BT-003
Michelin Power One 2CT, Power Race, Continental Race Attack