Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a revü teszt nem mérvadó. Ők túramotorosok. Egy azért nem nyert merthogy a Metzeler kevésbé kopik....
Kizárt,hogy mind2 E jelű. Amúgy kb. 10 hsz-t görgess lefelé...
már csak azt nem értem, hogy a dunlop miért csak 3-ik lett a revü gumitesztjén... nyilván nem hiába mennek annyian d211-el....
Szia Brian! A Dunlop Sportmax D211 GP és a GP Racer között mi a különbség. Mindkettő "E" jelű úgy tudom.

Akkor az azt jelenti, hogy kb. 3 mm minta van még (a kopásjelzőt figyelmen kívül hagyva), tehát még 50% körüli állapotú, mivel 5,5 mm az új gumi ezen paramétere
6ezer fölött járok, sajnos sok sztrádával 120 kilósan.
Helyes
Km-ben kb. te mennyit mentél vele?
Én meg júliusban Lengyel túra, utánna 3 Hring, stb....., holnap Ering, még van 2.5 mm a kopásjelzőig
Korábbi hsz-om:
brian
[1] szeptember 3. 21:18
Egy barátom/kollégám a D209GP-Racer-rel megjárta Horvátországot 2 hete, motorozott a H-ringen és a Mátrában, Bükkben egy öreg ZXR750-essel és folyamatosan ellenőrizzük a profilmélységet. A mért értékek alapján 9500 km a várható futásteljesítmény.
Nem Brian vagyok, de ilyennel gumival járok és igen!
Szia Brian!

Egy endurance keverékű új D209GP-racer pár kizárólag utcai használaban milyen élettartartamot bír ki? 9-10 e km reális lehet mondjuk egy 1.2 banditon?
Köszi, meggondolom, annyira nem sürgős, de kapásból a contit hanyagolnám ,
8. 120/70 ZR17, Pirelli Dragon Supercorsa (2008.10.) +
8. 160/60 ZR17, Pirelli Dragon Supercorsa (2003.33.): 25e Ft/pár, csak párban.

7. 120/70 ZR17, Continental Race Attack, Medium, (2007.35.) +
7. 160/60 ZR17, Új Continental Race Attack, Soft, (2007.48.): 40e Ft/pár, külön hátsó 28e Ft/db.
Utcára, szerpentinezni, néha ringelni ha időm engedi. Most egy Dunlop KR 108 van fent, ez az eddig használt legjobb hátsó gumim, de sajnos nem utcára, jó időben semmi bajom, de 2 csepp eső és elforog, ilyenkor meg a száraz aszfalton is , ezért keresek valami utcaibbat.
Korábbi hsz-aim:

brian [24] 2008. szeptember 30. 13:53
A GP a full Stock, SSP versenygumi, nagyon sokféle keverékben.
A GP-Racer csak két (elöl: soft, med, hátul: med, endurance) keverékben kapható, lágyabb oldalfalú pálya-, sportgumi és tartósabb a GP-nél.

brian [10] 2009. augusztus 13. 00:00
Tartósabb a Racer, de nem tapad jobban a GP-nél

brian [2] 2008. április 24. 16:15
A D209GP nem egyenlő a D209GP Racer-rel ! A Racer egy barátságos, lágy oldalfalú, pontos és kiszámíthatóan hosszú csúszáshatárú és visszajelzésű, tartósabb és mélyebb profilú gumi ! Hasonlít a Pirelli Diablo Supercorsa-ra és Metzeler Racetec-re.

brian [29] 2009. január 30. 21:44
RR: utcai sportgumi, pályán is megállja helyét (H-ring 1:59)
GP-Racer: utcai és versenygumi egyben
GP: versenygumi többféle keverékben (utcára homológ)

brian
[1] július 30. 20:59
Mindkettővel lehet 2 perc alatt menni H-ringen. A GP-Racer kicsit pumpálósabb és jobban rajzolja a csíkot kigyorsításon, mint a GP. Amúgy pályacsúcs időnél kb. 2 mp-cel "lassabb" a Racer. Viszont az Endurance keverék nagyon tartós! (Amúgy a D211GP-Racer a "3komponensített "változata a 2komponensű D209GP-Racer-nek.)
http://totalbike.hu/hirek/307668/
A GP és a GP racer között mi a különbség?
Nem állítom, hogy nem jobb
Csak most ilyet hajtok, mert az első még jó, csak a hátsó elkopott
Mire kell?
Üdv! Érdeklődnék 170/60 ZR 17-es gumi iránt, sport szegmensben, végső megoldásként 160-ast.
A GP-Racer jobb minőségű
Bocs, lemaradt.. Qualifier RR
És mégis melyik D209-est keresed? Van néhány
- Qualifier
- Qualifier RR
- GP
- GP-Racer
Igaz, GP-ből és GP-Racer-ből nem gyártottak /50-est, csak /55-öst
Új GP-Racer-t tudok adni, klikkelj IDE!
Üdv!

Keresek ÚJ Dunlop D209es gumit, 190-50-ZR17 méretben.
Választ előre is köszi!
Ajánlatokat várok új gumikra, jöhet a mailemre:
120-190-es pár érdekel vagy 190-es hátsó. mintás pályagumik érdekelnek csak. Kérem tegyék meg tétjeiket az urak :)