3-éves de volt még melette egy kawája, meg egy quadja is!
Mind egy fűtött garázsba, leponyvázva, és mind karcmentes szinte gyári állapotban....
Ezért fura nekem ez az egész....
semmi jel nem mutat arra, hogy át akarna baszni látszik rajta hogy szereti a gépeit.
csak ez a gumi........
Alszok még rá!
Ne add fel ilyen könnyen,nekem az ismerőseim 80 % használt gumit vesz csak. Ha pl:egy japó motor kijön Bridgestone bt 016-al,ami a tesztek szerint nagyon kopik,lenyalja az első tulaj 7e km alatt és vesz rá használtat,máris ott a kérdésedre a válasz! De a mociban csak 7-8 e van. Ha sportgépet nézel, a túl szép állapot pont a gyanús(ha korosabb pláne) amúgy.(pályaidomok) De már ez egy másik történet,másik szakértelem......
Bele fogom ásni magam az tuti!
Csak előbb nem akarom hogy átvágjanak egy xar motorral....
Bár nem a topikhoz tartozik, de ha tud valaki egy jó eladó fazert, az szólhat.
Thx!
fz6okat 2 tipusu gumival szerelték gyárilag, bt 020al, ami jobbaknak 20e km er fölött is elmegy, ill dunlop d252 ami joval puhább, de min 8 e km ert az is elmegy, de volt akinek 20 e is ő lehet középsztenderen járatta
ha bemész az fz6 topicba sok hasznos dolgot megtusz a motorrol,,,
Basszus pedig már úgy beleéltem magam ebbe a motorba hogy megveszem, de most nagyon elgondolkoztam! Pedig a gumikon kíül minden stimmel rajta.....Szinte szalon állapotú!
De ez a gumi ez felettébb furcsa!
Esetleg ha beszúrnék róla egy képet (csak a kerékről) az segítene megmondani a típusát? Nem túl közeli....
Vagy mindenképpen a márkálya kéne hozzá?
Arpi02 kérdéseidből látszik,hogy nem nagyon megy még ez a gumi téma. Ásd bele magad a témába,érdemes,ez a motorozás egyik legfontosabb komponense,ha nem a LEGFONTOSABB. Szerintem.
A gyári gumi nem valószínű, hogy elkopik 8500 km alatt, pláne nem két garnitúra. Hacsak nem folyamatosan egykerekezésre, gyorsulási versenyre használták a motort. Valami más lehet ennek a hátterében, vagy nem 8500 km van a motorban, vagy a második gumigarnitúra csak az eladás miatt került fel a motorra (mint írta sabato). A pálya/versenygumit a típusáról ismered fel. Ezek lágyabb keverékűek, mint a hétköznapi, utcai gumik, így lényegesen jobban tapadnak, de általában kisebb a futásteljesítményük (nem minden esetben). Kérdezd meg az eladót, hogy mi a pontos típusa a gumiknak, vagy olvassa le a gumik oldaláról, amit ott lát Ennek tudatában megmondom pályagumi-e
Kösz a gyors választ.
Az a baj hogy a pályagumi nem sokat mondd nekem!
De gondolom nagyon lágy, jól tapad, és hamar kopik!
Az "éppen mintás" az gondolom kis bordamélységet jelent.
Ha az amit én láttam középen kb 2 mm, szélen pedig kb 4 mm (eredeti bordamélység) az esetleg pályaguminak számít? Aminek esetleg betudható ez a gyors kopás? Bocs ha hülyeségeket kérdezek de ez van..........
Lehet csavargatni,de ha valaki feltesz hátre egy még éppen mintás(pl:pirelli diablo sup.corsa) pályagumit és húzgálja 3-4 e km alatt kampó.(a közepének legalábbis) Szerintem.
Nekem (fz6) 7400-kmt ment el a Michelin Pilot Power hátul, ez motorozás és gumi típus függő. De ott van még a gazdag magyarországon,hogy leveszik a még jó gumit eladás előtt mert a havernak kell, és feltesznek egy "még elmegy" gumit.
Sziasztok,
Bár nem ismertek, és első hozzászólásom, de segítségre lenne szükségem!
Szeretnék venni egy fz6-ost. Elvileg 8500 km-van benne, de már a második gimi van rajta, és már az sem a legjobb...
Kérdésem az lenne hogy ez lehetséges?
ilyen hamar kopik a motorgumi? Vagy más van a háttérben?
(ELSŐ MOTOROM LENNE HA VALAKI TUDATLANNAK GONDOLNA...)
Tudnál Bandit 1250-re, hátra (180/77x17) valami kevésbé kopósat, de még eléggé tapadósat ajánlani?
A gyári Dunlop 6.000 km-t bírt!
Az első még elmegy egy szezont.
Üdv Úrak!
Egy cimbimnek szeretnék segíteni, szüksége kenne a robogójára gumi(kra) a mérete 130/70/12, használt is jó lenne, köszi a nevében előre is! engem itt, vagy a GSR topcsiba +találtok, a cimbi pedig: Molnár Józsi 06-30-879-04-65
Próbáltalak felvenni!
Amúgy, ha a motorral (és az eladóval) minden stimmel, akkor vedd meg, a gumi úgyis fogyóeszköz
sipeki én Sipost ismerek, mit tanított te is bánkis voltál
Sipeki tanít még a Bánkiban?
Mind egy fűtött garázsba, leponyvázva, és mind karcmentes szinte gyári állapotban....
Ezért fura nekem ez az egész....
semmi jel nem mutat arra, hogy át akarna baszni látszik rajta hogy szereti a gépeit.
csak ez a gumi........
Alszok még rá!
Csak előbb nem akarom hogy átvágjanak egy xar motorral....
Bár nem a topikhoz tartozik, de ha tud valaki egy jó eladó fazert, az szólhat.
Thx!
ha bemész az fz6 topicba sok hasznos dolgot megtusz a motorrol,,,
De ez a gumi ez felettébb furcsa!
Esetleg ha beszúrnék róla egy képet (csak a kerékről) az segítene megmondani a típusát? Nem túl közeli....
Vagy mindenképpen a márkálya kéne hozzá?
Az a baj hogy a pályagumi nem sokat mondd nekem!
De gondolom nagyon lágy, jól tapad, és hamar kopik!
Az "éppen mintás" az gondolom kis bordamélységet jelent.
Ha az amit én láttam középen kb 2 mm, szélen pedig kb 4 mm (eredeti bordamélység) az esetleg pályaguminak számít? Aminek esetleg betudható ez a gyors kopás? Bocs ha hülyeségeket kérdezek de ez van..........
Bár nem ismertek, és első hozzászólásom, de segítségre lenne szükségem!
Szeretnék venni egy fz6-ost. Elvileg 8500 km-van benne, de már a második gimi van rajta, és már az sem a legjobb...
Kérdésem az lenne hogy ez lehetséges?
ilyen hamar kopik a motorgumi? Vagy más van a háttérben?
(ELSŐ MOTOROM LENNE HA VALAKI TUDATLANNAK GONDOLNA...)
Thx!
W.
Tudnál Bandit 1250-re, hátra (180/77x17) valami kevésbé kopósat, de még eléggé tapadósat ajánlani?
A gyári Dunlop 6.000 km-t bírt!
Az első még elmegy egy szezont.
Üdv!
Daty
Egy cimbimnek szeretnék segíteni, szüksége kenne a robogójára gumi(kra) a mérete 130/70/12, használt is jó lenne, köszi a nevében előre is! engem itt, vagy a GSR topcsiba +találtok, a cimbi pedig: Molnár Józsi 06-30-879-04-65