Hát igen az eső mennyiségétől függően érdemes megválasztani a sebességet. Le kell lassítani vagy akár megállni, mert utólag már minden a szerencsén múlik(lásd T.Zs. motorosrendőr). Neki nem volt szerencséje, pedig bőven lett volna helye csúszni csakhát a korlát.... A pályagumikat nem heves esőzésben motorozásra találták ki, ezt tudomásul kell venni.
Rendben, de előtte mindenképp telefonáljatok!
Amúgy ne a gyári mérettel foglalkozz, hanem, hogy az adott gumigyártó milyen méretet milyen felnire készít. Főleg "Dunlopéknál" ez elég macerás Lásd a különleges 125/80, 125/85, 195/65 vagy 195/75 méretű gumijaikat, akkor azokat elvileg semmire sem lehetne felszerelni
6 colos, de 190-s a gyári gumimérete! Amúgy az ár megfelelő lenne. Guró cimbi a 7-s topicból tervezte,hogy megy hozzád, megpróbálok összebeszélni vele 1 időpontot oszt meglátogatunk!
Nekem sikerült,..........120 al közúton......egyenesen mentem stabil megcsúszott a hátulja korigáltam és átdobott,....
Pedig játszottam vele már esőbe, h beszitáltattam a hátulját...de szerintem szinte semmi tapadás nem volt a supercorsaval...
Üdv, 190/50 v 190/55 méretben milyen áron lenne D211GP? zx7-re kellene. Nem szoktam pályázni, ha a szélei kopottak 1 kicsit nem probléma. Ha jó az ár lehetne párban is.
Kampi
Ha a kérdés hozzám szól (márpedig velem konzultáltál D211GP ügyben), akkor használd a válasz erre funkciót!
Az előttem szólók nagyjából megválaszolták a kérdésed. Azzal egészíteném ki, hogy nedves körülmények között meglepően jól tapad a D211GP (ebben is jobb szerintem a Diablo Supercorsa-nál), szakadó esőben pedig az esőgumi kivételével semmivel sem lehet közlekedni.
Jaja...de azért a Diablos supercorsa megállja a helyét, pályán is, és közúton is király volt szerintem, de vízen, hmmmm, addig okés, h tudtam, h kevés oda, de h ennyire
Ezért gondolkodok most a Dunlopba....
Tudom, h nem erre vannak tervezve, de a pirellivel esőbe szinte képtelenség volt menni, este is vele e miatt
A dunlop mennyire másabb esőbe? mert közúton használom többet.....
Mert pontosabb a visszajelzése, kevésbé hajlamos a csúszkálásra/mászkálásra, lényegesen tartósabb (kb. +40%), szinte változatlan tapadással bír a teljes profil eltűnéséig (a Pirelli 30% alatt már jelentős tapadásvesztéssel bír), az eleje tovább fékezhető a kanyarban lapon fekvő motornál is, az NTEC technológiának köszönhetően lapon (térdelve az aszfalton) is brutális gáz adható, akár egykerekezni is lehet!
7. 190/55 ZR17, Pirelli Diablo Supercorsa SC2 (Med), (2010.05.): 22e Ft/pár,
8. 120/70 ZR17, 5 kört futott Pirelli Diablo Supercorsa SC2 (Med), (2010.13.) +
8. 190/55 ZR17, 5 kört futott Pirelli Diablo Supercorsa SC2 (Med), (2010.12.): 46e Ft/pár,
D211GP hátsók per pill 16e/db-tól, elsők 15e/db-tól, de fogyócikk
ITT elérsz!
Amúgy ne a gyári mérettel foglalkozz, hanem, hogy az adott gumigyártó milyen méretet milyen felnire készít. Főleg "Dunlopéknál" ez elég macerás Lásd a különleges 125/80, 125/85, 195/65 vagy 195/75 méretű gumijaikat, akkor azokat elvileg semmire sem lehetne felszerelni
Pedig játszottam vele már esőbe, h beszitáltattam a hátulját...de szerintem szinte semmi tapadás nem volt a supercorsaval...
Kampi
Az előttem szólók nagyjából megválaszolták a kérdésed. Azzal egészíteném ki, hogy nedves körülmények között meglepően jól tapad a D211GP (ebben is jobb szerintem a Diablo Supercorsa-nál), szakadó esőben pedig az esőgumi kivételével semmivel sem lehet közlekedni.
Ezért gondolkodok most a Dunlopba....
vagy ha még is pályagumit veszel utcára, akkor meg 1ütt kell élni a "hiányosságaival"...
A dunlop mennyire másabb esőbe? mert közúton használom többet.....