Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

brain vazze!
egyszerübb lett volna azt írni h nem érzel semmi extra különbséget!
szerintem ha 180 helyett 190 et raksz fel nemlessz oan nagy gond (ha befér). en raktam a FZR emre 160 helyett 180 at......nooo az mar nemvolt annyira ok de volt 170 esem is az eleg jo volt.!....szerintem noo para.
A csúcsosság nem a 180 vs 190 mérettől, hanem inkább a gumi profiljától függ. Vannak márkák, melyek laposabb (Pirelli Diablo Supercorsa), vannak, amelyek hegyesebb (D209GP, D211GP) profillal rendelkeznek.
Ami észrevehető:
190-essel minimálisan romlik a gyorsulás, a nagyobb kerékátmérő miatt, ugyanakkor a végsebesség nőni fog.
Picit nehezebben lehet egyik oldalról a másikra - lapról lapra - átrakni a motort, részben a nagyobb gumi többletsúlya miatt. De ugyanakkor, mivel megemelkedik a motor hátulja néhány miliméterrel, a hegyesebb villaszög miatt az irányíthatóság, bekanyarodási hajlam javulni fog.
A kigyorsítási tapadás szintén javul, mert a nagyobb átmérőjű kereket nem pörgeti annyira a motor és a 190-es gumi valamivel nagyobb felületen fekszik fel.
Egyébként pl. a Dunlop már nem is gyárt 180/55-ös D211GP sportgumit, helyette minden 5,5-es hátsófelnire a 190/55-ös vagy a 200/55-ös gumit ajánlják!
Egy jótanács: próbálj ki a lehetőségeidhez mérten mindent, aztán tudsz a szájízed, elvárásaid szerint választani!
szerintem is nehezebb dönteni,igaz én csak 100helyett 110 ill 130 helyett 140essel próbálkoztam.gumicserénél megy vissza a keskenyebb!
hiho!
valszeg igazad van csak nem értem hogy miért az oké hogy kóvályogni fog de miért lesz nehezebb ledönteni ha egyszer pont összehúzza a gumit a felni és az csúcsosabb lesz...
már csak azért mert nekem a thundercat-en is a 160as gyári méret helyett 180as van fent és szerintem könnyebb dönteni. igaz soha nem volt fent utcai 180as így azt nem tudom hogy annak mennyivel laposabb a profilja de én csak azt vettem észre hogy könnyű dönteni és soha nem fogy el a tapadás. persze a Cat nem egy lóerőgyár meg valószinűleg ki sem tudom még motorozni de ez ugye csak idő kérdése.
kosssz.
boncterembe nézd meg,ott van 1
csaaa. nincs kedvem visszalapozni inkabb megkérdezem kinek van tapasztalata Continental Conti Race Attack
gumival?
egy email címet kapok?
Kóvályogni fog nagy tempónál, és nehezebb ledönteni!
vmi gumiszakértő monnya má meg nekem,hogy mi lesz ,ha a cbr 900 hátsó felnijére ,ami 5.5 colos, a gyári 180as helyett egy 190es gumit rakok,akk az ugy tól csúcsos lesz ,vagy se?
120 nem jó? ha mitora kell ak arra jó a 120as is
pont van. csak pesten
irtam mailt, köszi a képeket!
persze, nagyon rendes vagy
mail ment.Bemutatkozás nagy sietségben kimaradt,Gergő vagyok.
Mail ment.
az mennyi meg milyen meg profilmélység?
Csak 110/80x17-es Metzeler Lasetec van
brian!nincs valami 100/80-17esed az nsr-emre előre?
Mail ment.
nekem van de nem sok mintázattal
mondhatni csereérett.többe kerülne gumiszerelővel felrakni mint amennyit ér(gondolom most sokat segítettem)
sziasztok
van valakinek eladó 110/70(vagy80 isjó) r17 es elsőgumija?
mitoo
halihó srácok
van egy pirelli supercorsa gumim, 120/70es , jó állapotban,ha valakit érdekel irjon rám, árát megdumáljuk
üdv
Sziasztok!

Mitas cross, enduro gumik kedvező áron, többféle méretben és mintázatban.
érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.co

m