Ritkán ugyan, de néha mégis találkozom olyannal, hogy nincs feltüntetve a keverék. Vagy már a gyárban se nyomtatták rá, vagy utólag csiszolták le róla. Mindenesetre újra nézd körbe a gumit, hátha "nyomokban" ott figyel a keverékjelölés, vagy legalább a felirat színe, ha szürke: K0, kék: K1-es, zöld: K2-es, K3-ast nem tudom
De egyébként minden Racetec gumi alkalmas pályára, hiszen olyan célra gyártották
Hali Mindenki.
DRZ 400 E-m van.
Gyári SM kerekekkel szoktam supermotozni.
Pályán is használom néha.
Szeretnék venni rá valami jó fajta gumit akár slicket.
Ha tud valaki segítsen hogy hol lehet jó lenne.
Köszi.
Szerintem nézd meg, honnan potyognak a csavarok. Kerítés, tető, még mielőtt ráddől a kerítés vagy fejedre csúszik a hullámpala
A foltozásról csak annyit, hogy bátorság kérdése. Én pl bátor vagyok és eddig még mindig szerencsém is volt. Amúgy meg lehet kapni gyorsjavítót, ez ilyen műanyag szög ragasztóval, amit jól be kell kenni és becsavarni a lyukba. Az út szélén is meg lehet csinálni, azonnal használható, a suzukimon egy szezont elmentem vele
Hivatalosan egyetlen gumis sem csinálja meg, vagyis számlásan hogy tud igazolni hogy hol és ki javitotta. A "H" sebességi index vagy attól nagyobbal rendelkező abroncsokat egyetlen gumigyártó sem engedélyezi, még személygépkocsik esetében. Nem, hiszem, hogy megérné kockáztatni egy gumi árát egy esetleges ebből eredő balesetért. Ott biztos, hogy nem egy gumi árát fogod elbukni. És akkor még az esetleges személyi sérülésről nem is beszltünk.
A másik probléma, hogy a felhasználónak nem kötelessége eldönteni, hogy az a javitás megengedet vagy szakszerű. Ezt a javitást elvégző felelősége eldönteni, hogy megfelelő-e, ezért ővé a felelőség. Ezért nem csinálják meg ugy, hogy nyoma legyen. Én sem kockáztatnám az állásomat 2-3ezer forintért. De akinek ez megéri, ám legyen. De itt még nincs vége, mert közuton még akár vétlen áldozatok is lehetnek, amibe rossz belegondolni.
Gumit foltozni elméletileg tilos, sőt a gumis elméletileg nem is csinálhatja meg.
Viszont ismerősöm foltozott első és foltozott hátsó utcai gumival pályázott gond nélkül. De ha eldobod a vasat mert foltozott a gumid, csak magadra vess..
Egy kérdésem lenne… Történt még tavasszal, hogy eljött a csere ideje és felment egy garnitúra Pilot Power 2CT, ami addig (sem) tartott amíg hazaértem, szereztem egy csavart a hátsóba. Azt hallottam, hogy javított gumival menni lehet, pályázni viszont nem szerencsés, így néhány óra anyázás után eldöntöttem, inkább csere. Az következővel legalább tudtam menni vagy 2 hónapot, aztán elmentem a Lime Partyra. Akkor szaladt le a vörös köd, amikor utána otthon néztem a gumikat, hogy mennyire hentelte meg a Hring és látom, hogy ott csillog egy újabb gyönyörű csavar a közepén… Szóval az idény mérlege alig három hónap alatt két lyukas gumi, egy teljesen új és egy 2000 km-es. Úgy vagyok vele, hogy egy idényben nem veszek három új hátsót… Még szép. Ha én fogyasztottam volna el, talán, de két ki…..tt csavar miatt bizotsan nem.
A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóan lehet egy gumit megfoltozni? Mennyire biztos, hogy nem fog szétmenni alattam? Mondjuk ringen… Nem 2:10-es köröket megyek (még ), szóval valszeg van még tartalék a gumiban, talán számít ez is. És tudtok ajánlani valakit, akiben megbízhatok?
Hello! Nekem van 1 pár Michelin Pilot Power párban 120/70 és 180/55 párban 5e (majdnem a kopásjelzőnél van), Bridgestone Battlax BT-002 Racing Pro 180/55 méretben 10e, Pirelli Diablo Superbike 180/55 10e
Nagyon jó gumi a Dragon Supercorsa, de az utódja (Diablo Supercorsa) lényegesen jobb.
Van Diablo Supercorsa-m használtban, illetve ezek: Választék 1. Választék 2.
Sziasztok!
Motor gumi csere előtt állok (hátsó), és szeretnék segítséget kérni.
Ilyen gumi van a motorom (GSX-R 600 K1) alatt:
Pirelli Dragon Supercorsa 180/55 ZR17 (73W)
Nekem megfelel, stabil, meg sok jót hallottam róla másoktól, de eddig csak ilyen volt a gépemen, mert nem régen vettem a vasat és most akarom lecserélni a gumit. A véleményeteket kérdezném, hogy szerintetek jó választás, vagy mást ajánlotok? Tapasztalat stb... Csak utcán használom a gépet. Esetleg valaki tud-e ilyen típusú eladó gumit? Nem baj, ha használt...Néztem itt a keresőben, de hátha tud más is jó áron....
Most így néz ki a gumi, és nem túl egészséges már szegény....
szabó henrik tesztelte,leírás a superbike vmelyik tavaszi számában.
szerinte jól viselkedett pályán,bár a bt-s pályagumik természetesen jobbak.
a közepe tartósabb a szélei ragadósabbak,jelenleg a legjobb bt-s utcai gumi...
pirelli diablo superbike!