Én még csak 3000 km-t mentem vele, nagy részét pályán. Nekem is sportmaxx van fent elől hátul. Az elsőnek a két széle nagyon látványosan kopik nekem is. A hátsón viszont semmi kopás nem vehető észre, csak a pályázások után a gumo két széle kékes-feketés-lilás színűvé válik.
A Maxxis ( supermax ) pont ellenkezőt bizonyított nálam: a túrás használathoz túlzottan puha volt. ZZR600-on, végig két személlyel, gyilkolás nélkül 8-9000 -et ment el kopásjelzőig.
oda is adnám 20 ba de az a baj h ebben a gumiban nincs 100 km akkor eladom valami utcai vagánynak az lemegy vele még 3-4000 et persze csak ha húzza a gázt. ha nem akkor 5-6 ezer
Sziasztok
Eladó Metz Z6, 40 000 ft, vmint érdeklődnék h meik a "puhább" keverékü gumi: bt 020 v bt 021, van e külömbség a 2 közt. (XX re szeretném) tel az adatlapomon.
Kedves Brájen bá!
Keljen már nekem,v dunlop,v bridgestone slick!van é nem tul rossz? na azé slick mer az ugye ócsóbb!oszt ugyis csak pályán hordom a motort.
Nekem is volt kopásálló gumim: avon azaro st 46. A haverom még jóval azelőtt vette a motorjára, hogy megvettem tőle (a motort). Még szó se volt róla hogy eladja, viszont a gumi nem tetszett neki így párszor megfüstölte lámpánál. Később azzal vettem a motort, de még bőven jó volt a profilmélység. Jó esőmintás gumi, csak annyi volt vele a gond, hogy vizes úton "előzés" közben a motor pörgött gázadásra, a kerék forgott én meg ugyanannyival haladtam mint gázadás előtt. De elkoptathatatlan, én mikor levettem, utána még odaadtam egy barátomnak...
Hello!
Nekem is maxxis van a robogómon,valóban elég kemény, nehezen kopik de esős időben szinte úszik az aszfalton.Nem is merek vele esős időben nagyon hajtani de ez csak az én tapasztalatom,bár lehet hogy a mintázat is számít.
Én olvastam a MAXXIS gumiról egy fórumon, mert nekem is az van fent a mocin (750 SRAD) amit most vettem . Azt írják róla hogy "hosszú élattartamú (nehezen kopik) ez valószínű hogy a keménységéből adódik,és jó vízelvezető képességű ezáltal vizes útron jó úttartást biztosít" . Én tapasztalataim a következők: nyugottan lehet akár közúton, akár pályán (ha nem vagy egy Rossi) élvezetesen menni vele. Vizen még nem próbáltam. Azt elárulom hogy most gondolkodom azon hogy lecserélem valami jó minőségű versenygumira, mert a közúti vezetési morál és az élvezetes motorozásért is inkább többet megyek mostanába pályán, igy az ilyen GUMA jobban koorigálja a f..ságaimat. De azért a műszakira meghagyom.
Jó azt tudom, hogy a guminak az átmérőjét jelenti, de én úgy értelmeztem, hogy van-e más jelentősége ezeknek a bridgesone-nak hogy más számmal jelölik őket...
Hogy a fenebe ne lenne jelentosege Ezek a gumi atmerojet jelolik. Nagyon hasznos informacio ha szamolgatni akarod a geometria valtozast amikor gumi markat (vagy meretet) valtasz. Na persze ha nem irjak oda a gumihoz akkor egyszeruen megmered a gumit es kesz :)
kint van a szövet!