Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem Bridgestona. De mi értelme van ennek a tipusú jelölésnek..?
180/55-zr17 es michelin pilot sport eladó. középen 2.5 mm oldalt 4.5
ára: gyorsba 5 ezer pénz
120/600=120/70; 180/640=180/55; 190/645=190/55. Ha Bridgestone-ről lenne szó...
miért néz ki szarnak?
A 190/645 ös gumi miben különbözik a 190/50 vagy az /55 től?
Hali!

A maxxis gumik nem szarok igaz én quadozom is és abban a legjobb gumik közé tartozik. Bár utcai gumikat nem ismerem.
vegyél normális gumit, ebben sohasem fogsz bízni, ráadásul ha még egy szar gumi miatt a motort is eldobod......
üdv! eladó 2 db slick gumi 0 km-esek. metzeler racetec 180/55-r17 k1 jelzésű, ( k 221 ) áruk egyben 50000 ft. tel: 0620/992-4528
Hello!
Most hoztak nekem egy vadi új hátsógumit mert telejsen lekopott a régi. Suzuki gsxr 600 asom van. A gumi egy MAxxis Sportmaxx 180/55 r17. Elég szarnak néz ki nemtudom rámerjem e rakni a motorra. Tudnátok tanácsot adni vegyek inkább dunloppot drágábban vagy ez is jó?
na hello tegnap átvetem a csomagot a geci posta szarakodot nem hagytak a posta ládában értesítőt mongyuk éb azt se nagyon hiszem hogy ki hozták faszák amúgy fél óra volt mre ki birtam csomagolni
Adj egy email inkább mert megint szarakodik a vipmail... köszi
ment az emil!
Írj e-mail-t a david46@vipmail.hu - re és ott megbeszéljünk a részleteket!
figyelj már Te ember!mikor jöttök erre?hozz minnél több 190-est,5-6 kellene!a jobbakat hozd el ha a hringen jársz!(plusz elejét is)
Az alacsony nyomás a stabilitást csökkenti, a tapadást növeli. Közúton egyrészt fontosabb a stabilitás, másrészt egy teligázos autópálya-menet nem tenne jót a guminak, ha abban alacsony a nyomás (a nagy sebességű haladás az egyik legintenzívebb "gumimelegítő", ezért nem értem még laikus fejjel se azokat pályanapon, akik nem tépik a gázt és féket egyenesben a melegítőköreikben).
Pirelli SL26 120/70-12 és 130/60-13 = 5e/db
1 dbPirelli Diablo Supercorsa 180/55 = 12e, 2 db 190/55 = 20e/db
Dunlop Sportmax Gp (D211 és D209) 120/70 és 200/55 = 25e párban, ezen kívül még van 3 db 190/55 méretben (D209, D211) ezeknek 8e darabja
Dunlop D208 120/70 és 180/55 = 15e párban+ ha kell még van egy első 3e-ért
Bridgestone Battlax 180/55 méretben = 11 e.

Ezen kívül vannak még slickek: Metzeler 190/55 =8e db, Michelin Pilot Slick 12/60, 18/67, 19/69 méretben párban 6e, Brigestone 120/600, 180/640, 190/645 párban 10e, Pirelli Diablo Superbike 120/70, 180/55, 190/55 párban 10e...
És miért jobb ha utcán keményebb, vagy pályán más gumit használsz?
A héten vettem egy mt03 at és kicsit keménynek érzem bár még nem néztem menyivan benne, de este megyek gurulni egyet valamelyi kuton meg állok.
Pilot Powerrel nem mentem (és nem is akarok )
De semmiképp nem lehet egy slickgumit egy teljesen utcai gumihoz hasonlítani.
Köszi!
A megcsúszást illetően: ez gondolom azért nem hasonlítható pl. egy utcai sima pilot powerhez. Igaz?
Nem mostanában mentem ilyennel
De ami a Bridgestone-ra jellemző:
- kb 3 mm a kopásjelző mélysége hátul, ami jelentős tapadásvesztés nélkül elhasználható 0-ra!
- a Pirelli/Metz-től keményebb, a régi Dunloptól lágyabb az oldalfala, emiatt kigyorsításkor és motorfékezéskor nem pumpál, tehát pontosan, precízen lehet vele haladni
- tapadásban leginkább a Dunlopra hasonlít, a megcsúszás egy picit hirtelen
- nekem személy szerint az elsőgumiban nincs maximális bizalmam (nálam a dunlop elsőgumit semmi sem űbereli)
Brian, Bridgestone Battlax slickkel van tapasztalatod? (ha ige, megosztanád?)
Első szabály a gumit hidegen kell a megfelelő nyomásra fújni.Túlfújni nem ajánlatos mert amikor melegszik a gumi vele együtt melegszik a benne levő levegő igy hát a nyomás is magasabb lesz idővel.Remélem ez is jó egy kis segítségnek.
nekem a supercorsákban 2,3 van az előírt 2,5 helyett, pályán 2,1.