Hello!
Most hoztak nekem egy vadi új hátsógumit mert telejsen lekopott a régi. Suzuki gsxr 600 asom van. A gumi egy MAxxis Sportmaxx 180/55 r17. Elég szarnak néz ki nemtudom rámerjem e rakni a motorra. Tudnátok tanácsot adni vegyek inkább dunloppot drágábban vagy ez is jó?
na hello tegnap átvetem a csomagot a geci posta szarakodot nem hagytak a posta ládában értesítőt mongyuk éb azt se nagyon hiszem hogy ki hozták faszák amúgy fél óra volt mre ki birtam csomagolni
Az alacsony nyomás a stabilitást csökkenti, a tapadást növeli. Közúton egyrészt fontosabb a stabilitás, másrészt egy teligázos autópálya-menet nem tenne jót a guminak, ha abban alacsony a nyomás (a nagy sebességű haladás az egyik legintenzívebb "gumimelegítő", ezért nem értem még laikus fejjel se azokat pályanapon, akik nem tépik a gázt és féket egyenesben a melegítőköreikben).
Pirelli SL26 120/70-12 és 130/60-13 = 5e/db
1 dbPirelli Diablo Supercorsa 180/55 = 12e, 2 db 190/55 = 20e/db
Dunlop Sportmax Gp (D211 és D209) 120/70 és 200/55 = 25e párban, ezen kívül még van 3 db 190/55 méretben (D209, D211) ezeknek 8e darabja
Dunlop D208 120/70 és 180/55 = 15e párban+ ha kell még van egy első 3e-ért
Bridgestone Battlax 180/55 méretben = 11 e.
Ezen kívül vannak még slickek: Metzeler 190/55 =8e db, Michelin Pilot Slick 12/60, 18/67, 19/69 méretben párban 6e, Brigestone 120/600, 180/640, 190/645 párban 10e, Pirelli Diablo Superbike 120/70, 180/55, 190/55 párban 10e...
Nem mostanában mentem ilyennel
De ami a Bridgestone-ra jellemző:
- kb 3 mm a kopásjelző mélysége hátul, ami jelentős tapadásvesztés nélkül elhasználható 0-ra!
- a Pirelli/Metz-től keményebb, a régi Dunloptól lágyabb az oldalfala, emiatt kigyorsításkor és motorfékezéskor nem pumpál, tehát pontosan, precízen lehet vele haladni
- tapadásban leginkább a Dunlopra hasonlít, a megcsúszás egy picit hirtelen
- nekem személy szerint az elsőgumiban nincs maximális bizalmam (nálam a dunlop elsőgumit semmi sem űbereli)
Első szabály a gumit hidegen kell a megfelelő nyomásra fújni.Túlfújni nem ajánlatos mert amikor melegszik a gumi vele együtt melegszik a benne levő levegő igy hát a nyomás is magasabb lesz idővel.Remélem ez is jó egy kis segítségnek.
ára: gyorsba 5 ezer pénz
A maxxis gumik nem szarok igaz én quadozom is és abban a legjobb gumik közé tartozik. Bár utcai gumikat nem ismerem.
Most hoztak nekem egy vadi új hátsógumit mert telejsen lekopott a régi. Suzuki gsxr 600 asom van. A gumi egy MAxxis Sportmaxx 180/55 r17. Elég szarnak néz ki nemtudom rámerjem e rakni a motorra. Tudnátok tanácsot adni vegyek inkább dunloppot drágábban vagy ez is jó?
1 dbPirelli Diablo Supercorsa 180/55 = 12e, 2 db 190/55 = 20e/db
Dunlop Sportmax Gp (D211 és D209) 120/70 és 200/55 = 25e párban, ezen kívül még van 3 db 190/55 méretben (D209, D211) ezeknek 8e darabja
Dunlop D208 120/70 és 180/55 = 15e párban+ ha kell még van egy első 3e-ért
Bridgestone Battlax 180/55 méretben = 11 e.
Ezen kívül vannak még slickek: Metzeler 190/55 =8e db, Michelin Pilot Slick 12/60, 18/67, 19/69 méretben párban 6e, Brigestone 120/600, 180/640, 190/645 párban 10e, Pirelli Diablo Superbike 120/70, 180/55, 190/55 párban 10e...
De semmiképp nem lehet egy slickgumit egy teljesen utcai gumihoz hasonlítani.
A megcsúszást illetően: ez gondolom azért nem hasonlítható pl. egy utcai sima pilot powerhez. Igaz?
De ami a Bridgestone-ra jellemző:
- kb 3 mm a kopásjelző mélysége hátul, ami jelentős tapadásvesztés nélkül elhasználható 0-ra!
- a Pirelli/Metz-től keményebb, a régi Dunloptól lágyabb az oldalfala, emiatt kigyorsításkor és motorfékezéskor nem pumpál, tehát pontosan, precízen lehet vele haladni
- tapadásban leginkább a Dunlopra hasonlít, a megcsúszás egy picit hirtelen
- nekem személy szerint az elsőgumiban nincs maximális bizalmam (nálam a dunlop elsőgumit semmi sem űbereli)